"m-muzan-sama"

105 23 133
                                    

"Tamamdır. En kısa zamanda bulacağım!"

"Teşekkürler!" 

Gün batımında

Yazarın ağzından

Genç kız hala ağaçta uyuyordu. Bebe douma yanında değildi. Yok olmuştu. Güneş tamamen batınca ay kendini göstermeye başladı. Ay hilal şeklindeydi ve yıldızlarda kendilerini belli ediyorlardı. Havada serin esintiler vardı. Arada birde ormandaki bazı havyanların sesleri geliyordu. Özellikle kurt ulumaları vardı.

*Loli: ortamı betimlediğimize olaylara geçebiriz.*

Genç kız ona doğru gelen acıkmış iblisten habersiz bir şekilde uyuyordu. İblis genç kızı ne tanıyordu nede efendisinin genç kızı koruma emrinden haberdardı. Genç kızı sadece üst ay iblisler biliyordu. Ama sadece biliyorlardı. Hiç yüz yüze tanışmamışlardı. Akaza ve douma hariç kimse genç kızı görmemişti. İblis güçlü bir sıçrayış yaptı ve ağaca çıktı. Genç kızı uyandırmadan aldı ve ağaçtan indi.

"Çok güzel bir yemeksin. Seni yemeden önce biraz eğlensemmi hm?"

İblis hızla ilerledi ve dağa çıktı. O sırada akaza da genç kızı arıyordu.

Akaza nın ağzından

"Yamaha! Yamaha! Nerdesin?"

Ses gelmeyince hızımı arttırdım ve sesimi biraz daha yükseltip tekrar seslendim.

"Yamaha! Yamaha! Nerdesin ya çık ortayaa!"

Yine yine yine ve yine ses yoktu. Nereye gitmiş olabilir? Her yere gitmiş olabilir. Off! Belki uçuruma gitmiştir? Orayı çok seviyor büyük ihtimalle ordadır. Yönümü uçuruma çevirdim ve seslenmeye devam ederek ilerlemeye başladım. Uçuruma yaklaştığımda yamaha nın kokusunu almaya başladım. Buralara bir yerlerdeydi. Ama uçurumdan çok uzaktayız. İlerlemeye devam ettim.

Yazarın ağzından

Akaza yamaha yı aramaya devam ediyordu. Akaza yanlış tahmin etmişti. Yamaha uçurumda değildi. Onu yakalayan iblisin kan sanatı ile oluşturduğu zehirli sarmaşıklarına sarılıydı! Zehirli sarmaşıklar onun ellerinden ayaklarından ve belinden yakalamıştı. Zehirden dolayı yamaha baygındı. İblis yamaha nın arkasından gitti ve bir elini beline doladı ve öteki elinide yamaha nın boynunda gezdiriyordu.

"Cidden çok güzelsin. İyiki benim yemeğimsin. Seni kimse ile paylaşmak zorunda kalmayacağım. Benimsin. Ama yemeden önce daha önce hiç olmayan isteklerimi yerine getireceğim..."

Akaza git gide yamaha ya yaklaşıyordu. yamaha nın kokusunun yanında başka bir iblisin kokusunu alınca sinirden delirmek üzereydi. gidebileceği son hızda gitmeye başladı. sonunda vardığında zehirden dolayı baydın olan yamaha yı ve iblisi gördü. hızla onlara doğru gitti ama iblisin zehirli sarmaşıkları onu yakaladı. 

"yemeğime ortakmı olmak istiyorsun ha? vermem!" 

akaza sarmaşıklardan kurtulmaya çalıştı ve sonra sarmaşıkları parçaladı. ama sorun şuydu sarmaşıklar sürekli yeniden çıkıyordu ve her çıktığında daha sıkı ve güçlü oluyorlardı. akaza sarmaşıklarla dövüşürken iblis ağzını yamaha nın kulağına yaklaştırdı ve fısıldadı. 

"umarım seni yemek bir üst aya kafa tutmaya değer." 

iblisin yamaha nın belindeki eli yavaşça aşağıya giderken yamaha hareket etti. zehir nerdeyse tüm bedenini ele geçirmişti ve bu yüzdende çok az hareket edebiliyordu. her tarafı uyuşmuştu. gözlerini zar zor araladı ve konuşmaya çalıştı. 

Demon Slayer Büyüleyici YıldırımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin