ben bunu düşünürken akaza derin bir nefes aldı ve bir elini yanağıma koyup beni... öptü... herşey çok hızlı gerçekleşti... birkaç saniyelik birşeydi. şuan yüzüm accayip derecede yanıyor...
(yamaha nın eşgal bu.)
(akaza nın eşgalde bu. yazık ya ikiside kızarmış gvjfdgfdghjjkkjfg)
biz birbirimize kızarmış şekilde bakarken birden ayaklarımın altında kapı gibi birşey açıldı ve içine düştüm. ben düştükten sonra kapı kapandı. yalnız iyi yapıştım yere... kafamı kaldırdım ve kollarını göğsünde kavuşturmuş aynı zamandada kaşları çatık bir şekilde bana bakan muzan-sama ile karşılaştım...
"m-muzan-sama..."
"biliyorum yamaha. biliyorum... akaza nın hücrelerinden gördüm herşeyi..."
ellerimle yüzümü kapattım. ve yüzüm dahada yanmaya başladı. herşeyi görmüş... herşeyi... ben ellerimle yüzümü kapatırken birisi bana sarıldı.
"merak etme... rahat ol... kötü birşey yapmayacağım."
muzan-sama nın bu sözleri üzerine tebessüm ettim ve sarılışına karşılık verdim. ona sarılmak iyi hissettirmişti. bi yakınlık hissediyordum ona karşı. sanki daha önceden tanıyormuşum gibi...
--------------------------------------------------
yazarın ağzından
insandan iblise... kısa süre sonra dönüşüm tamamladı ve genç iblise dönüştü. o tarihteki ilk iblisti. doktor ona henüz güneşe çıkamayacağını ama bir karışım daha yaparak bunu sağlayabileceğini söyledi. ya da söylemeye çalıştı. çünkü cümlesinin yarısında genç iblis sinirlenip onu öldürmüştü. sonra ceset genç iblisin iştahını açtı. genç yavaş yavaş cesete doğru gitti. eğildi ve bir parmağını kopardı ve kokladı. kokusu daha çok iştahını açıyordu. 'denemekten zarar gelmez.' diye düşündü ve parmağı ağzına attı.
*yazar kesinlikle bu sahneyi jujutsu kaisen den çalmadı
(ノω<。)ノ))☆.。*tadı çok lezzetli gelmişti. sonra bir tane daha parmağı kopardı ve ağzına attı. böyle böyle cesedi yedi. tadı daha önce yediği hiçbir şeye benzemiyordu. bu hoşuna gitmişti. daha çok yemek istiyordu. ama etrafın kan olmasını istemezdi. çünkü evde tek başına kalmıyordu. evde bir iblis ve bir melek beraber kalıyordu! üstelik iyi anlaşıyorlardı. meleklerin üst kurulu bir insanın ve bir meleğin arkadaşlığını zar zor onaylamıştı. ama sonra aşık olmuşlardı... daha bunu üst kurula söyleyememişken şimdi ise genç iblis olmuştu. melek eve gelince etraftaki kanı gördü. şaşırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer Büyüleyici Yıldırım
FanficDemon Slayer: Kimetsu No Yaiba kurgusudur... "İblis avcısı birliğinin baş düşmanı olan kibutsuji muzan'ın kızı aynı zamandada birliğe kafa tutan yamaha'nın ikizi olduğum için iblis avcılığı görevinden alınacağım. kim bilir belki öldürürler?" ...