shipper mood

82 16 57
                                    

neden yanaklarımın yandığını hissediyorum? 

"loliii! hadi geell!" 

"geliyorum rengoku-senseiii!" diyip sesin geldiği yöne gittim. 

rengoku-sensei mugen trainde yaralandığı için ve az kalsın öleceği için babası oğullarının değerini anladı ve bu yüzden artık onlara daha iyi davranıyor~ 

sesin geldiği odaya vardığımda rengoku-sensei ve senjuro oturuyordu. 

"hoşgeldin loli!" 

"hoşbuldum sensei!" 

"abi bu kim?" 

"benim yeni tsugukom! adı loli!" 

"loli mi? soyadın ne peki loli-san?" 

"soyadım yok. sadece loli." 

"tanıştığıma memnun oldun loli-san! ben senjuro!" 

"bende tanıştığıma memnun oldum senjuro-kun!" 

"kardeşim ile tanıştığına göre sıra eğitimin ile ilgili konuşmakta. bildiğin üzere bu pazartesi eğitimine başlayacağız. ve seni motive etmek için neden avcı olmak istediğini öğrenmem gerek. neden avcı olmak istiyorsun?" 

"insanların hayatlarına dokunmak istiyorum. onların hayatlarında büyük bir etki bırakmak istiyorum. ve iblis avcılığı bu isteğimi fazlasıyla karşılıyor." 

"iyi bir neden! aferin! biliyorsunki iblis avcısı olabilmek için zorlu bir eğitimden geçmen gerek. eğer ben çok narin bir insanım zorluğa gelemem falan diyorsan bu iş olmaz haberin olsun." 

"zorluğa gelirim hiç sıkıntı olmaz! isteğime erişebilmek için yapmam gereken şeyler var bunu biliyorum ve kolay şeyler olduklarını hiç düşünmüyorum. hazırım. kendimi zor eğitimlere hazırladım. ne olursa olsun eğitimi geçip avcı olacağım sensei!" 

"çok güzel!" 

"peki sensei ben nerde kalacağım? shinobu-san nerde kalacağıma sizin karar vereceğinizi söyledi." 

"senin sorumluluğun bende olduğu için sürekli gözümün önünde olmalısın. bu yüzden burda yani rengoku konağında kalacaksın!" 

WAAAAĞĞĞĞĞĞĞĞ GERÇEKTENMİİİİĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ HİAAAAAAAAAAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ! 

"olur!" 

heyecanımı ve mutluluğumu gizleyemediğim için sesime yansımıştı. rengoku-sensei tepkime güldü. bende hafif utançla kafamı yere eğdim. ama bir yandanda sırıtıyordumm. 

"acıktınmı loli? kahvaltı yapmaya ne dersin?" 

"aslında öğlen şuan. ve ben kahvaltı yaptım bu yüzden aç değilim~" 

"peeki sen bilirsinn. biz uykuda kalmışızda." 

ohooo siz daha uykuda kalmak görmemişsiniz. ben geçen gün öğleden sonra 5 te uyandım. ama güzeldii~~ 

"ben gidip yemek hazırlayayım o zaman." 

"bekle bende seninle geleyimm. hem buraya alışmışta olurumm~" 

"gel." 

ve senjuro ile beraber odadan çıktık. koridorlardan geçiyorduk. daha doğrusu o yürüyordu bende onu takip ediyordum. sonunda bir kapının önünde durdu sonrada kapıyı açtı ve içeri girdi. mutfaktı. bende peşinden içeri girdim. 

"loli-san yemek yapmayı biliyormusun?" 

aslında biliyorum ama sadece türk yemekleri biliyorum. daha önce hiç japon yemekleri yapmayı denemedim... 

Demon Slayer Büyüleyici YıldırımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin