Sıradan bir gün
Loli nin ağzından
ULE HEYAAATTĞĞĞĞ
Giriş yaptığımıza göre devam edebiliriz.
"Sensei! Bugün kelebek konağına gidebilirmiyim??"
"Neden?"
"Çünkü ordakileri yani bronte yi zenitsu yu inosuke yi ve-"
"Ve tanjiro yu."
"Evet onları ziyaret edeceğim!"
"Ama daha dün ordan dönmedinmi? Hem bu aralar biraz sıkı çalışman gerek seçimlere az kaldı."
"Lüüütfeeeenn! Hem söz kısa sürede dönerim ve çok sıkı çalışırımm!"
"Eh dönünce sıkı çalışacaksan olur!"
"YUPİİİİİ!"
Kelebek konağına varınca
Artık koridorları ezberlemişim. Gerçi biliyordum ama bu 2 aydır çok sık geliyorum ve ciddi ciddi ezberledim. Caanım karakterciklerim dövüşce ağır yaralandılar. Özellikle tanjiro. Jojuk 2 aydır komada. Neyse neyse zaten onu uyandırmaya geldim. Kaldığı odanın kapısı açıktı zaten bende içeri girdim. Jojuk uyuyo. Acaba komaya girenler neler görüyolar? Normal rüya gibimi yoksa hayatlarından birkaç anımı?
Böyle düşünürken tanjiro nun uyuduğu yatağın başına gelmiştim. Ne güzel uyuyo kurban olduğum... Ama uyanması gerek. Daha hantengu yu tekmelicek.
Odadaki bir sandalyeyi aldım ve yatağın başına koyup oturdum. Kollarımıda yatağın üstüne koydum ve başımı ellerimin arasına aldım.
"Accaba ne zaman uyancan? Uyandığında burda olcam. Çüünküüüüüü işsizim... Ayy acaba bu konuştuklarımı duyuyonmu?? Duyuyorsan çok fena olur çünkü sen komadayken sürekli içimde kalanları burda anlatıyodum-"
Tam pencereden atmalık insanım ha
Neyse
Ayy acaba tanjiro ne zaman uyancakk? Bi saniye! Şuan yaptıklarımı göremez!
Elimi tanjiro nun saçlarına götürdüm ve oynamaya başladım. Animeyi izlerken içimde kalmıştı. Şuan komada ve beni göremez bu yüzden bişi olmazz! Ayyğğ saçları çoğ yumuşakkğğ! Benim saçlara zaafım var yaww.
Ben tanjiro nun saçları ile oynarken bir taraftanda onun yüzüne bakıyodum. Çok şeker uyuyodu. Ahh tüm bu başına gelenler jackson kılıklı yüzünden... Ha bide benim suçumda varda neyse şimdi konu bu değil-
Onun yüzünü incelerken ve saçlarıyla oynarken dudakları hafif yukarıya kıvrıldı. LAN! ŞİMDİ SIÇTIM! UYANIKMIŞ AMK! OFF BENİ PENCEREDEN ATIN!
Hızlıca ellerimi tanjiro nun saçlarından çektim ve ayağa kalktım yataktan bir iki adım uzaklaştım. Rezil oldumğ!
Tanjiro yavaş yavaş gözlerini açtı ve domates loli ye baktı. Ardından zar zor konuştu.
"Lo...li..."
"E-efendim."
"B...bana n...ne o...ldu?"
"K-komadaydın. 2 aydır-"
"n...nE?"
"A-aaa ş-şeyy b-benim işim var gitmem gerekk!" diyip koşarak odadan çıktım.
Az önce rezil oldum nası kalam ordaa??!!
Koşarak kelebek konağından çıktım. Biraz daha koştuktan sonra durdum ve ellerimle yüzümü kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer Büyüleyici Yıldırım
Hayran KurguDemon Slayer: Kimetsu No Yaiba kurgusudur... "İblis avcısı birliğinin baş düşmanı olan kibutsuji muzan'ın kızı aynı zamandada birliğe kafa tutan yamaha'nın ikizi olduğum için iblis avcılığı görevinden alınacağım. kim bilir belki öldürürler?" ...