Maalesef...
Gün batımında
Yamaha nın ağzından
"Tripliyim sana!"
"Ben ne yaptım?!"
Omuz silktim ve akaza ya arkamı döndüm. Akaza nın derin bir nefes verdiğini duydum ve sonrada adım sesleri uzaklaştı. Arkamı döndüğümde kimse yoktu. Nerde lan bu iblisçik?
"Akaza?"
Birkaç saniye sessizliğin ardından arkamdan biri fırladı.
"Böö!"
Refleks olarak suratına bir tane indirdim... Elimi hissetmiyorum... Elimi ovarak arkamı dönüp o kişinin kim olduğuna baktım. Akaza?!
"YA SEN NE YAPIYORSUN YA?! ELİMİ HİSSETMİYORUM SENİN YÜZÜNDEN!"
Akaza sırıtmaya başladı! Bende göz devirdim ve arkamı dönüp ters yöne gitmeye başladım.
"Hey nereye?!"
"Tripliyim sana!"
Birkaç saniye sessizlik oldu ve ben yürümeye devam ediyordum. Sonra akaza bir anda beni un çuvalı gibi sırtına aldı.
(Çizim yeteneğim bok gibi olduğu için resim kesinlikle bana ait değildir. Pinterest candır.)
"Lan ne yapıyorsun?! İndir beni!"
"Hiç sanmıyorum."
"Ne demek 'hİç SaNmIyOrUm'! İndir beni çabuk!"
"Haayır."
Sakin kalmalıyım sakin kalmalıyım sakin kalmalıyım... Bu her zamanki halleri sonuçta. Derin bir nefes verdim ve konuştum.
"Taşı lan beni!"
"Hm?"
"Madem aldın sırtına taşı o zaman diyorum."
"Memnuniyetlee."
"Nereye gidiyoruz?"
"Güneş batmak üzere. Birazdan ormana ineceğiz. O zamana kadar burda gezip oyalanacağız."
"Peeki."
Kısa bir süre sonra sonsuzluk kalesinde üç defa art arda uzun flüt sesi geldi. Flüt sesi geldiği anda akaza yerinde durdu.
"Ne oldu?"
"Muzan-sama beni çağırıyor. Üç defa uzun flüt çalması üst ay üçü yani beni çağırdığı anlamına geliyor."
"Peki tamam. Sen git. Benide odaya bırak. Sen dönünce beraber ormana ineriz. Olurmu? Bu sefer odadan çıkmayacağım. Söz."
kafamı hafif kaldırdım ve akaza nın yüz ifadesine baktım. gülümsüyordu... çok şirin gülümsüyordu... ne zamandan beri bu kadar şirin gülümsüyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer Büyüleyici Yıldırım
FanficDemon Slayer: Kimetsu No Yaiba kurgusudur... "İblis avcısı birliğinin baş düşmanı olan kibutsuji muzan'ın kızı aynı zamandada birliğe kafa tutan yamaha'nın ikizi olduğum için iblis avcılığı görevinden alınacağım. kim bilir belki öldürürler?" ...