פרק 1- ככה וככה

23.9K 958 155
                                    

אומרת שוב, אם לא קראתם את I'll take care of you  אין לכם מה לקרוא את הסיפור הזה...
--

״תודה על הארוחה, היה לי ממש מצחיק,״ הודיתי לנתנאל והוא כרך את ידו סביב כתפי והצמיד אותי אליו, נשקתי לשפתיו הרכות והוא החליק את אצבעותיו בשיערי.
נתנאל היה אחד הגברים היותר מקסימים שפגשתי, הוא היה כל כך מתוק ועדין איתי, הוא היה מוציא אותי בלי סוף למקומות יוקרתיים ולפעמים ביקש שאתלווה לאירועים מכובדים, לא היינו יחד הרבה זמן אבל הוא מדהים איתי ואני צופה לנו קשר ארוך מאוד.
הוא קיבל הודעה ונשף בעצבנות,
״אני צריך לחזור לעבודה,״ אמר ושרבבתי את שפתי התחתונה.
החיסרון היחידי בו זו העבודה שמשחקת מקום ראשי בחיים שלו, הוא ירש את החברה מאבא שלו שנפטר לפני המון זמן ומאז הוא מנהל אותה מה שאומר שהזמן שלנו ביחד קצוב ואני צריכה להעריך כל שנייה שלנו יחד.
״אני מצטער,״ התנצל והצמיד את מצחינו.
״שטויות,״ עודדתי אותו והוא חייך את החיוך היפה שלו.
״בואי אני אחזיר אותך הביתה,״ הציע והנהנתי, גם עוד רבע שעה איתו תהיה מספקת, נכנסתי לג׳יפ השחור שלו וחגרתי.
״אני אנסה שבוע הבא להשיג לנו יום כיף ביחד,״ אמר בניסיון לעודד אותי.
״גם החברות הקודמות שלך נאלצו לסבול את ההיעדרות הזו?״ שאלתי בסקרנות והוא הנהן.
״כן ובגלל זה הן נפרדו ממני,״ סיפר ועיקמתי את פרצופי.
״הן דפוקות,״ קבעתי והוא הנהן, הוא כזה מקסים איך אפשר לעזוב אותו?
״אבל את היחידה שחשובה עכשיו.״ הוא תפס בסנטרי ונשק לשפתיי, חייכתי אל שפתיו וליטפתי את לחיו שהייתה אחרי גילוח, תמיד הוא הגיע מגולח ומכובד בחליפה לעבודתו, כסף לא היה חסר לו והחליפות שלו היו נראות יוקרתיות מאוד.
נתנאל התניע את המכונית ויצא מהמקום, הפעלתי את הרדיו והעברתי תחנות, הוא הניח את ידו על שלי וסימן לי לפתוח את תא הכפפות.
״קניתי לך דיסק שנראה לי שתאהבי,״ אמר ופתחתי את התא, היו שם רשיונות לאוטו, משקפי שמש יוקרתיים בערמות ודיסק אחד של שלום חנוך.
״איך ידעת?״ שאלתי בהפתעה וחייכתי.
״אני זוכר שבאתי לאסוף אותך בדייט הראשון שלנו שמעתי אותך שרה את ״ככה וככה״ בקולי קולות עד שתקתקתי והפסקת, חשבת שלא שמעתי,״ הוא אמר בשעשוע וצחקתי מבלי היכולת להפסיק, איזה מביך זה.
״אם שמעת אותי שרה ואתה עדיין יוצא איתי אתה לגמרי הגבר של חיי,״ אמרתי וטפחתי על הכתף שלו ביראת כבוד, הכנסתי את הדיסק ושירים להתנגן, הנעתי את ראשי קדימה ואחורה ונתנאל ישב ושיפשף את מצחו.
״מרטיב את הפנים, עוצם ת׳עיניים!״ קראתי והוא צחק.
״אני פחות אוהב אשכנזית,״ הוא אמר וכל ההתלהבות שלי ירדה, ״זוהר ארגוב משחק אצלי תפקיד ראשי יותר,״ סיפר והוצאתי את הלשון שלי כתגובה, הוא נעצר אל מול הבית שלי ושיחררתי את החגורה, התמתחתי בכיסאי ומשכתי אותו לנשיקה רכה, כשהתנתקנו הוא תפס בפניי ומשך אותי לנשיקה תובענית יותר.
״אתה תאחר.״ תפסתי בפניו וניתקתי את פיו משלי, הוא נאנח והחטיף לי עוד נשיקה קצרה.
״אני אבוא בערב,״ הודיע והנהנתי, יצאתי מהמכונית ונופפתי לו, הוא נסע מהמקום ואני נכנסתי לדירה הקטנה שלי.
זרקתי את התיק על הכיסא שבמטבח והדלקתי את הטלוויזיה, העברתי לערוץ אמטיוי ופשטתי את החולצה שלי, זרקתי אותה בכביסה יחד עם מכנסי הג׳ינס ודילגתי לחדרי בכדי להחליף לפיג׳מה קצרה, החום היה על גבול המעיק.
הבית היה נקי מאחר ושטפתי אתמול אבל היה עדיין מה לארגן, לא רציתי שנתנאל יחשוב שאני איזו בחורה מבולגנת ומסריחה אז התחלתי לסדר את הבית, קיפלתי את הכביסה המעטה שנחה על הספה שלי מאתמול ואת הנעליים שהיו מפוזרות בכל מקום החזרתי לחדר הארונות.
הבית שלי היה בעל שלושה חדרים, חדר שינה בינוני שבה הצלחתי להכניס את המיטה הזוגית שלי שלא ידעה גבר זמן רב עד שהגיע נתנאל, סלון גדול יחסית וחדר ארונות שהכיל את כל הבגדים והנעליים הרבים מדי שלי.
את הדירה הזו אני שוכרת כבר שנתיים מחבר טוב של אבא שלי שהסכים לעשות לי את הדירה במחיר ממש טוב לחודש, ככה יש לי גם דירה טובה ואני גם חיה בכבוד.
הטלפון שלי זימזם והרמתי אותו בכדי לראות ממני ההודעה.
-נתנאל: מה את אומרת על סיני להערב?- הוא שלח הודעה ונשכתי את השפה התחתונה שלי.
-טל: אני מבינה שאתה אוהב את הבחורות שלך מלאות- החזרתי לו וישבתי מרותקת לכיסא שבמטבח.
-נתנאל: אני אוהב לפנק אותך-
-טל: לפטם אותי*- תיקנתי אותו וצחקתי מהבדיחה של עצמי.
-נתנאל: גם ;) - הוא ענה וחייכתי לעצמי.
-טל: סיני, תאילנדי, קווקזי, העיקר תגיע- רשמתי ועזבתי את הטלפון כדי לביור הלבשה תחתונה להערב. אני צריכה סקס וכמה שיותר מהר.

״היי,״ אמרתי בחיוך ונתנאל נכנס כששקית עם אוכל בידיו, סגרתי את הדלת והתיישבתי על ידו בספה.
״רעבה?״ הוא שאל וסימנתי עם ידי שככה ככה, עוד הייתי מלאה מהארוחת צהריים שלנו יחד.
״אני רעב כל כך, הפגישה הזו עשתה אותי רעב ועייף,״ אמר וחיככתי את אפי בלחיו.
״אתה ישן איתי היום?״ שאלתי והוא סובב אליי את פניו, הבטתי בו בציפייה.
״אני אשמח להעביר איתך את הלילה,״ אמר ונשק לי בעדינות, השתגעתי מהנשיקות האלה, הוא הגיש לי את קופסא. הקרטון עם מזלג והוא אכל בעזרת המקלות.
״איך אתה עושה את זה?״ שאלתי אותו מהופנטת והוא הכניס לפיו את הנודלס.
״זה פשוט בא לי בטבעיות,״ אמר בהשתחצנות ואני שיחקתי אותה מושפלת ונעצתי את המזלג בנודלס עם הירקות.
״את מקנאה?״ שאל ונשק לצווארי בהתגרות, עצמתי את עיניי בעונג והזזתי את ראשו ממני לפני שאני אקפוץ עליו.
״במה יש לי לקנא?״ שאלתי והוא לא ענה אלא רק המהם והמשיך לנשק את צווארי.
״תזוז ממני,״ פקדתי עליו כשהתקרב שוב, הוא חייך והמשיך לאכול, נשענתי על הזרוע השרירית שלו והוא עטף אותי.
״יש לך ריח טוב,״ אמר והסניף אותי. מרחתי במיוחד את שמן הגוף שקניתי לא מזמן, היה לו ריח משכר.
״לך יותר,״ עניתי והנחתי את הקופסא הריקה על השולחן, נתנאל הניח את ידיו על צווארי ונישק את שפתיי.
״יש לך טעם של מוקפץ,״ אמרתי בטיפשות.
״גם לך,״ הוא החזיר וחזר לנשק אותי, הידיים שלי נכרכו סביב צווארי והתיישבתי על ברכיו כך שרגליי צמודות אחת לשנייה והן נוגעות ברצפה.
ידיו של נתנאל גלשו למותניי ונכנסו תחת החולצה, הוא פשט אותה מעליי והיה תורי להוריד לו את חולצת הטי שירט החלקה שלבש. אהבתי אותו בלבוש הפשוט עוד יותר מאשר אהבתי אותו בחליפות פלצניות.
״את כל כך יפה,״ הוא מלמל לשפתיי וגנחתי בתשובה, העברתי את ידיי על בטנו המשורטטת והוא הרים אותי. תוך כדי שנתנאל מתקדם למיטה אני התחפרתי עם אצבעותיי בשיערו החלק.
הוא הפיל את שנינו על המיטה ונדחק בין שתי רגליי כשהבליטה במכנסיו לוחצת עליי.
״אין משהו יותר טוב מלסגור את היום איתך במיטה אחרי יום ארוך כזה,״ אמר ומשך את מכנסיי מטה כך שנשארתי בתחתוני התחרה שהתאמתי לחזייה.
הוא הסתכל עליי בתאווה במשך כמה שניות ונישק את בית החזה שלי, תחבתי את אצבעותיי בשיערו ומשכתי אותן קלות, נשימתו החמימה הכתה בעורי והעבירה זרמים לבטני התחתונה.
הוא עלה בחזרה לשפתיי והביט בי עם עיניו החומות והחמות.
״אני אוהבת אותך,״ אמרתי ומשכתי אותו אליי.
״גם אני אוהב אותך,״ החזיר ונישק אותי.
--
אז הגבר המסתורי הוא לא בן בן.
לכל השואלות הסיפור מדבר על שמונה שנים אחרי ה״זהו״ ומשם דרכיהם נפרדו. אני לא אגלה לכם יותר מזה כי טל תספר הכל בהמשך ולמי שעדיין לא ברור משהו מוזמנת לפרטי.
~~

120 דירוגים וממשיכה❤️

Wicked gameWhere stories live. Discover now