פרק 14- אהבה

25.9K 957 123
                                    

טוב אז לפני קריאה רציתי לומר שחברה טובה שלי התחילה סיפור ושמו ״היחידה״ אני מקווה שתקראו ותאהבו כמו שאני אוהבת.
--

״זאת הייתה חתונה כזו משעממת,״ קראתי כשנכנסנו שנינו לבית והדבר הראשון שעשיתי היה לחלוץ את נעלי העקב, בן שצחק סגר את הדלת אחריו, פשט את ג׳קט החליפה, אחריו שיחרר את העניבה ופתח את כפתורי חולצתו.
אני בינתיים הלכתי לחדרו, שיחררתי את כל הסיכות מהשיער שלי והוא חזר למצבו הטבעי, העברתי את ידי בו ונאנחתי בהקלה, בן נעמד מאחוריי, ידיו נחו על מותניי ושפתיו פגשו את עור צווארי, עצמתי את עיניי בהתענגות וגנחתי.
כל משך הערב רציתי אותו, מסוף הריקוד בין אם הוא הכריח את הדיג׳יי לשים שירים נורמליים ועד הקטע שהוא התחכך בי מאחור כשרקדנו כאילו אנחנו היחידים שם.
הוא סובב אותי אליו והצמיד אותי לקיר, הוא החזיר את ידיו למותניי ונישק את קו הלסת בזמן שיד אחת שלו מתחפרת בשיערי ומושכת אותו מעט לאחור, גנחתי וכרכתי את זרועותיי סביב צווארו.
״הגיע הזמן לקיים את מה שהבטחתי,״ אמר ועבר לנשק אותי באגרסיביות כשידיו גולשות לתחת שלי ומוחצות אותו, גנחתי והוא הצמיד אותי שוב לקיר כשהבליטה במכנסיו נצמדת לבטני. העברתי את ידיי על בטנו והרגשתי את התחתונים שלי מתחילים להתרטב.
״אתה לא שואל אותי אם אני רוצה לשכב איתך?״ שאלתי בהרמת גבה והוא גיחך בלעג.
״אני מחכה יותר מדי זמן, אני ממש לא שואל אותך,״ אמר בתקיפות ולכד את שפתי התחתונה בין שיניו, עצמתי את עיניי ונאנחתי.
בן תפס בכתפיות הדקות של שמלתי והתחיל להפשיט אותי בתאווה, השמלה נפלה על הרצפה, ידיי באופן אוטומטי נחו על החזה שלי והוא הביט בי בבלבול.
״מה את עושה?״ הוא שאל כלא מבין כשראה את ידיי על החזה שלי, רק עכשיו הבנתי שאני לא רגילה למבטים אחרים חוץ משל נתנאל.
הוא נישק את צווארי, עבר לנשוך את תנוך אוזני בחזקה ונאנקתי בכאב.
״תורידי את הידיים, ראיתי אותך ערומה כל כך הרבה פעמים בעבר,״ הוא הזכיר לי בלחש וכרך את כפות ידיו סביב מפרקי ידיי, ״טל,״ הוסיף והורדתי את ידיי באטיות כשהבנתי שהוא צודק, הוא חייך חיוך מרוצה וחזר לנשק אותי אך הפעם בעדינות.
תפסתי בחולצה הפתוחה ופשטתי אותה מעליו, ידיי כמתכת אל מגנט נשלחו לשרירי הבטן שלו ועברו עליהם באטיות.
״את פשוט...״ הוא מלמל לשפתיי, ״יצירת מופת,״ הוסיף ונרעדתי למשמע המילים, הוא הפיל אותי על המיטה וגהר מעליי כשהוא מרתק את ידיי מעל ראשי ומתחיל לנשק את בית החזה שלי, גנחתי בשקט והוא עלה לצוואר שלי ומצץ אותו עד שהשאיר לי סימן.
״את מרגישה את הסימן הזה?״ שאל אותי והנהנתי, ״זה אומר שאת שלי. רק שלי,״ הוסיף ברכושניות ושיחרר את ידיי, הרגשתי את הבטן שלי מתהפכת כשהוא אמר את המילים האלה, הדבר היחידי שרציתי זה אותו נע בתוכי.
הרמתי את אגני אליו והוא ישר ריתק אותו בחזרה למיטה.
״לאן את רצה ילדונת?״ שאל בהתגרות והעביר את ידו במורד זרועי, ״יש לנו את כל הלילה,״ הוסיף ונשמתי נעתקה כשידו עברה לתחתונים שלי ואצבעותיו שפשפו את איבר המין שלי מבעד לבד הדק, הרגשתי איך אני מתחילה להתכווץ תחת מגעו המשגע.
״תפסיק לעשות את זה!״ הפצרתי בו והעפתי את ידו ממני, הוא חייך חיוך ממזרי ונשק לשפתיי ברכות.
״הנה עוזב,״ הוא לחש לשפתיי כנכנע והרים את אחת מידיו בכדי להבהיר זאת.
״לא, בבקשה...״ התחרטתי במהרה.
הוא שיגע אותי, הוא ידע בדיוק איך לשלוט בי כך שאני אהיה נתונה לו ורק אתחנן שיגע בי.
״אז עכשיו תשתקי ואל תזוזי,״ פקד עליי והנהנתי, הוא השאיר שובל של נשיקות במורד בטני ותפס בתחתוניי כשהוא מושך אותם מטה וכולי ערומה בפניו, הוא נשך את שפתו התחתונה, הוא העביר את אצבעו על איבר המין שלי ורעדתי.
״אמרתי לא לזוז,״ הזכיר באיום והשתדלתי לא לזוז, בקשה כל כך פשוטה שנראתה כמו הדבר הכי קשה ברגע הזה.
הוא עלה בחזרה אליי בכדי לנשק אותי, יד אחת שלו ריתקה את מותני בוודאות שלא תזוז והוא החדיר אצבע לתוכי, השתנקתי והוא חייך חיוך מרוצה כשראה את תגובתי.
״את אוהבת?״ שאל בגסות והתחיל להוציא ולהכניס, גנחתי אל שפתיו והוא נשך את שפתי התחתונה, עוד אצבע עמדה בפתח והוא חייך אל שפתיי.
״אלוהים,״ קראתי כשהוא הוסיף עוד אצבע, הוא הכניס והוציא בקצב מהיר, כלום לא היה כבר בשליטתי והרגשתי איך אני הולכת לגמור, אך גם הוא הרגיש את ההתכווצויות הקטנות ועצר.
״למה?״ יללתי ודחקתי את אגני אליו, הוא רק חייך ומצץ את אצבעותיו.
החלטתי לקחת פיקוד ופתחתי את החגורה שלו ואת המכנס משכתי למטה כך שהוא נשאר רק בבוקסר שחור וצמוד.
הוא רק הביט בי בחיוך חרמן כשהורדתי לו גם את הבוקסר, פתחתי את רגליי ולרגע קצר הרגשתי כמו זונה אך זה חלף במהירות כשהוא נגע בי, הבטתי בו בציפייה.
״נו...״ התחננתי ונשכתי את שפתי התחתונה, הרגשתי מעונה, חיכיתי כל כך הרבה זמן והשניות האלה נראות כמו נצח, הוא חשב לרגע, על מה הוא יכול לחשוב כל כך הרבה?
״קונדום,״ הוא אמר לבסוף כשנזכר ושלח את ידו למגירה שצמודה למיטה, עצרתי אותו בכך שתפסתי בידו.
״אני על גלולות,״ אמרתי חסרת סבלנות, ״כנס כבר או שאני הולכת,״ איימתי בשקר, הוא הביט בי לכמה שניות וחדר אליי בפעם אחת עד הסוף.
״פאק,״ הוא מלמל וגנחתי, זו הייתה התחושה הכי טובה בחיים שלי, כמה שניות של שקט שררו בחדר ורק הנשימות הכבדות והתאוותניות שלנו נשמעו.
״מהשנייה שראיתי אותך באותו הלילה,״ הוא אמר מתנשף, ״עם הרגליים האלה שלך.״ הוא העביר את ידו מכף רגלי ועד לפנים ירכי, השתגעתי מהמילים האלו, ״מהלילה הזה רק רציתי להיות בתוכך, להחזיק אותך מהמותניים ופשוט...״ אמר לבסוף וגנחתי בשקט אל תוך אוזנו. כפות ידיו אחזו כל כך חזק במותניי עד שחשבתי שהוא הולך לקרוע את עורי ממני, הוא החזיק כל כך חזק כאילו אני עומדת לברוח.
״את שלי טל,״ הצהיר והנהנתי.
״אני רק שלך,״ הסכמתי איתו והוא נשק לי ארוכות, תפסתי בשיערו ומשכתי אותו קרוב יותר, לא רציתי שהוא יעזוב אותי אי פעם. הוא שלי ואני שלו.

Wicked gameWhere stories live. Discover now