פרק 13- חתונה

21.6K 979 97
                                    

״אז את זונה,״ נופר אמרה בשיפוטיות ותקעה עוד סיכת סבתא בשיערי.
״דיי!״ הפצרתי בה בעצב והיא משכה בכתפיה בתום.
״את עם נתנאל בתאוריה וטכנית את הולכת ומזדיינת עם בן,״ היא אמרה ועצרתי אותה בעזרת ידי.
״אני לא מזדיינת איתו,״ התגוננתי והיא נחרה בבוז.
״עדיין לא,״ תיקנה אותי וצחקתי.
״אני לא זונה,״ מחיתי.
״את כן,״ התעקשה והכיתי את הברך שלה.
״אני רוצה לגמור עם התסרוקת המזוינת אז תפסיקי!״ היא קראה והפסקתי בזמן שאני מנסה להחניק צחקוקים.
״אני אוהבת אותו,״ התרצנתי ואמרתי בכנות והיא הרימה את מבטה מהתסרוקת אליי.
״זו רק משיכה טל.״ נופר גלגלה את עיניה וצקצקתי בלשוני.
״זה הרבה יותר מזה,״ התווכחתי והזעפתי את פניי.
״את עדיין זונה.״
לא משנה כמה אני אנסה לשכנע את עצמי עם אהבה לבן או ים של תחושות ומשיכה מטורפת כלום לא ישנה את העובדה שאני מתנהגת כמו זונה, כי יש לי את נתנאל שבטח חושב עליי בלילות אי שם במלון בסיאטל בזמן שאני הולכת לחדר של השותף שלו ונכנסת אל המיטה שלו בזמן שהוא ממלמל באזני מילים מלוכלכות ואני נותנת לו, אני נותנת לו לגעת בי ולנשק אותי בעצם אני מוליכה אותו שולל עד ששנינו ניפול ונתרסק, ואני אהיה אשמה לא הוא, אני אהיה זו שפיתתה אותו.
״וסיימנו, עכשיו רק האיפור,״ נופר הכריזה ופתחה את תיק האיפור שלה.

לאחר שנופר עשתה לי תסרוקת שארכה שעה לפחות ואיפור שלקח עוד חצי שעה, יצאתי מביתה בליווי איומים שאם אני לא אצטלם ואשלח לה היא פשוט תהרוג אותי.
נכנסתי למכונית, הנחתי את התיק שלי במושב שעל ידי והתקשרתי לבן.
״היי יפה,״ קולו הגברי והמחוספס נשמע מבעד לקו השני של הטלפון ואוטומטית הגוף של רעד למשמע קולו.
״היי,״ עניתי בלחש וחיזקתי את אחיזתי בהגה, ״אתה בבית?״ שאלתי אותו ולרגע זה היה נשמע כאילו אנחנו זוג.
״כן, מחכה לך,״ ענה וחייכתי לעצמי חיוך, מאוהב אפשר לומר, אין הגדרה אחרת לחיוך הזה.
״אני בדרך,״ אמרתי לבסוף וניתקתי, כשווידאתי שהשיחה באמת התנתקה צעקתי צעקה קטנה ומאושרת, זה בהחלט החודש הכי טוב בחיים שלי. הוא מחכה לי, רק לי ולא לאף אחת אחרת. הייתי גם קופצת עליו בנשיקות איך שהייתי נכנסת הביתה לולא המצפון שלי היה הורג אותי.
אחרי היום של הנשיקה הרגשתי אשמה, הרגשתי דפוקה ושאני סתם משחקת בו אבל בתכלס יש לי רגשות לשניהם.
כשסיפרתי לבן על רגשות האשם שהציפו אותי הוא אמר שלא ינשק אותי יותר ושזו הייתה טעות. שנינו ידענו שלא אבל הוא בכל זאת שמר על מרחק ולא נישק אותי כל השבוע.
כשהגעתי חניתי בחנייה ויצאתי מהמכונית אל דלת הכניסה, פתחתי את הדלת וסגרתי אחריי, הבית היה ממש שקט.
״בן?״ קראתי והנחתי את התיק על אחד הכיסאות שבמטבח.
״כאן!״ הוא קרא מחדרו ופתחתי את הדלת, הוא הסתבך שם עם קשירת העניבה ואני צחקתי, הוא החמיץ את פרצופו והתקרבתי אליו בכדי לעזור לו.
״שתי ידיים שמאליות יש לך,״ אמרתי בהקנטה והוא צחק, פרמתי את הקשר שעשה שם והתחלתי לקשור אותה כמו שצריך.
״מה הייתי עושה בלעדייך,״ שאל חצי בצחוק ובחצי רצינות שגרמה ללב שלי להגביר את הקצב שלו מעט, הרמתי את מבטי אליו ונפגשתי במבטו, מרוב שהייתי מהופנטת האטתי בקצב הקשירה שלי עד שחדלתי מלזוז. אני נשבעת שהעיניים שלו הן הדבר היפה ביותר שראיתי מימיי.
״למה עצרת?״ הוא שאל ומתח חצי חיוך ממזרי, השפלתי את ראשי בחזרה וקשרתי אותה עד הסוף ללא עצירות בכדי שלא יתבדח עליי בשנית.
״זהו,״ לחשתי והנחתי את שתי ידיי על חזהו, הוא רכן אליי והיה נדמה כאילו הוא הולך לנשק אותי, פתחתי מעט את שפתיי אך לבסוף הוא נשק ללחיי, הרגשתי כל כך מובכת עד שלא ידעתי איפה לקבור את עצמי.
״א... אני הולכת... להתלבש,״ גמגמתי ומיהרתי להימלט לחדר שלי. לאחר שסגרתי את הדלת אחריי תפסתי במצחי ונשפתי בהקלה, מה זה היה כרגע? למה לעזאזל רציתי שהוא ינשק אותי שוב?
״דפוקה,״ מלמלתי לעצמי ודפקתי את כף ידי במצחי כמה פעמים.
אחרי כמה רגעים של השפלה עצמית ותזכורת כמה אני דפוקה, פניתי לארון והוצאתי ממנו את שמלת המקסי האדומה שלי. נופר קנתה לי אותה ליום הולדת בטענה שהיא תשב עליי מצוין ועד היום לא מצאתי אירוע מספיק הולם בכדי ללבוש אותה.
התפשטתי ולבשתי תחתונים שחורים מתחרה, על החזייה ויתרתי מאחר והגב שלי השמלה פתוח ולא רציתי שזה יראה מגוחך. רק כשלבשתי את השמלה הבנתי עד כמה הגב פתוח, עד לגב התחתון הכל היה חשוף ותחרה עיטרה את הסביב של הגב.
אהבתי את השמלה, היא נתנה לי להרגיש סקסית ויפה, היו לה רק כתפיות דקות ולפחות החזה שלי היה מוסתר.
האיפור שלי היה כמעט גמור רק מרחתי אודם תואם לשמלה. השחלתי את רגליי אל עקבי סטילטו שחורות, התבשמתי מעט ויצאתי מהחדר בנונשלנטיות אך מבפנים ציפיתי לתגובתו של בן.
בן דיבר בטלפון ונעצר כשראה אותי,
״אחי אני אחזור אליך אחר כך,״ אמר וניתק במהירות, הוא תפס בידי וסובב אותי.
״תראי לי יפות ממך,״ הוא הניח את ידו החמה על גבי החשוף ונישק את כתפי.
״תודה,״ אמרתי מבוישת והוא שילב את אצבעותינו, רק רציתי שהוא ינשק אותי.
למרות שהייתי על עקבים גבוהים בן עדיין נישא מעליי בגובהו והיה צריך להוריד את ראשו בכדי להביט בי.
״זה הולך להיות אירוע פלצני מאוד, אני מודיע מראש,״ אמר באזהרה וגיחכתי.
״נשרוד את זה יחד,״ עניתי בעידוד והוא הצמיד את מצחינו כשידו שמשולבת באצבעותיי עוברת גם היא לגב כמו היד השנייה.
״מה שאת עושה לי טל,״ אמר והסניף את הריח שלי, עצמתי את עיניי ובלעתי את רוקי בקול רם. המילים האלה גרמו לי להיות חסרת שיווי משקל והתנודדתי בין זרועותיו הגבריות, רק חיכיתי לשנייה שהוא כבר יצמיד את השפתיים שלנו.
״מה אני עושה לך בן?״ שאלתי בהתגרות וחייכתי חיוך זחוח, השתוקקתי לשמוע מה אני באמת עושה לו.
״אם לא היה עלייך את כל זה הייתי תופס בך, לוקח אותך למיטה שלי ומראה לך מה הייתי עושה לך,״ אמר בגסות כשהוא מחזק את אחיזתו בגבי, גנחתי לשפתיו והוא רק רפרף את שפתיו על שלי. באותו הרגע לא רציתי ללכת לשום חתונה אלא רק לחדר שלו.
כשבאמת אזרתי אומץ והתקרבתי בכדי לנשק אותו הוא התרחק בחדות וסידר את הטוקסידו שלו, פקחתי את עיניי והבטתי בו בבלבול.
״אנחנו מאחרים,״ אמר באיפוק ופתח את הדלת, יצאתי מהבית כשהמתח המיני לא עוזב את שנינו.
נכנסנו למכונית וחלצתי את הנעליים, בן נכנס גם הוא שנייה אחריי וריח הבושם שלו הציף את המכונית, הוא התניע ויצא מהחניה.
השתדלתי כל כך לא לבהות בו, הוא היה נראה כמו שחקן מהסרטים עם החליפה הזו, והעיניים האלה שלו שיכולות להפנט אותי.
כשנעצרנו ברמזור הוא פשוט בהה בי ללא בושה עד שהרגשתי כבר לא בנוח, סובבתי אליו את ראשי.
״מה?״ שאלתי אותו באי נוחות והוא משך בכתפיו.
״לך מותר לבהות בי ולי אסור לבהות בך?״ שאל והאדמתי מבושה, כנראה שהוא שם לב למבטיי המטרידים, ״ובלי שום קשר את יפה וקשה להוריד את העיניים ממך,״ הוסיף בחיוך.
״תודה,״ אמרתי בהוקרה, ״והרמזור ירוק,״ הוספתי והצבעתי על הרמזור, הוא החזיר את מבטו לכביש ולחץ על דוושת הגז.
לא יכולתי להפסיק להסתכל עליו, בין אם זה היה מביך או לא, גם אם לא נעצתי בו מבט ממושך פשוט העברתי מבטים חטופים בפניו הגבריות, מדי פעם הוא החזיר לי מבטים שגרמו לי להתכווץ במושבי, כאילו הוא מפשיט אותי בעזרת עיניו הירוקות.

Wicked gameWhere stories live. Discover now