פרק 19: אל תעזוב
כשנכנסנו הביתה בן ישר משך אותי אל חדר המקלחת שבחדרו ופשט ממני את חולצתי כך שנשארתי בחזיית בגד הים שלי.
״אתה לא מבזבז אף דקה אה?״ שאלתי בחיוך מתגרה והוא דחף אותי למקלחון.
״אפילו לא שנייה,״ הוא פשט את חולצתו.
הוא פתח את כפתורי הג׳ינס הקצר שלבשתי והוריד אותם עד לקרסוליי, יצאתי מהם והוא הרים אותי אל הקיר.
״כמה שאני אוהב להפשיט אותך...״ מילמל לצווארי ונשך אותו עד שפצע אותו מעט, גנחתי בכאב ובן חייך.
משכתי את חולצתו מעל לראשו וזרקתי אותה לערימה הקטנה שהייתה מחוץ למקלחון.
בן נישק את בית החזה שלי וירד באטיות לאט לאט אל בטני העליונה, זה היה משגע, הנחתי את ידיי על כתפו והוא הקיף את יריכיי בעזרת זרועותיו הגדולות, הוא הגיע לבטני התחתונה וליקק את הטבור שלי.
״תפתחי רגליים,״ פקד עליי ופישקתי אותן כך שהאיבר שלי נחשף בפניו, הוא העביר שתיים באצבעותיו על כניסתי ודחף אותן לתוכי, גנחתי בשקט ותפסתי בשיערו.
״אנחנו הולכים ליהנות,״ אמר בחיוך תחמן וחייכתי בעונג.
--ישבתי בספה מחובקת בזרועותיו של בן בזמן שפלאפון צילצל, רכנתי קדימה בכדי להרים אותו ועניתי.
״היי אימא,״ אמרתי בתמימות וחייכתי לעצמי, הרבה זמן לא ראיתי אותה.
״אני צריכה לארגן לאבא עוד התקף לב כדי לראות את הבנות שלי?״ היא שאלה בקול המתלונן והאימהי שלה.
צחקקתי לעצמי בשקט.
״מתי את רוצה שאני אבוא אימא?״ שאלתי וחסכתי את כל הנאום הארוך שלו אני זוכה בכל שיחת טלפון ממנה.
״שבוע הבא יום שני גם נופר תבוא,״ הודיעה לי, תהיתי אם להביא את בן.
״אני אהיה שם,״ אמרתי, ״וגם בן,״ הוספתי ויכלתי לדמיין את הפרצוף הלא מרוצה שלה כשהזכרתי את השם שלו.
היא כל כך שונאת אותו.
״בסדר, תביאי גם אותו,״ אמרה בקול נגעל וצחקתי.
״אני אוהבת אותך, תמסרי גם לאבא ונדבר,״ אמרתי בחיוך וניתקתי.
״אני מפחד לבוא,״ בן אמר בחשש מזויף וצחקתי.
״תירגע היא לא תעשה לך כלום,״ ניסיתי להרגיע אותו כאילו הוא באמת לחוץ, ״אני חושבת,״ הוספתי והוא קבר את ראשו בין כפות ידיו כמו בחורה. צחקתי בקול וכתפיו רעדו גם הם כתוצאה מהצחוק שלו.
״זו סתם נסיעה ארוכה בשבילי,״ הוא תירץ והחמיץ את פרצופו.
״אנחנו גם ככה ישנים שם,״ השבתי בחיוך כשידעתי שאין לו מה לענות על זה.
״יש לך מזל שאני אוהב אותך.״ בן רכן אליי ונישק את שפתי התחתונה בהתגרות. חייכתי והתקרבתי עם ראשי אך הוא התרחק.
״עונש.״ הוא העביר את אגודלו את שפתיי והשתוקקתי לנשק אותו אך ידעתי שהוא ידחה אותי. הוא פשוט אהב לענות אותי.נכנסנו אני ובן למכונית, יש לנו שעה נסיעה עד לבית הוריי.
תחושה מגעילה תפסה אותי ואת בן מאחר ובעוד יומיים נתנאל חוזר מסיאטל.
השבוע האחרון שעבר עלינו מאז שיחת הטלפון מאימא שלי היה מדהים. אני ובן ישבנו בפארק עד הבוקר כמו פעם ופשוט דיברנו על הכל, צחקנו, התנשקנו, השלמנו פערים של שמונה שנים בלילה אחד.
יצאנו גם לבר מצליח של אחד החברים שלו כך שהוא סידר לנו מקום פרטי ושקט ריוק מכל הרעש של השאר מה שנתן לי ולבן אפשרות לשבת קרוב, למעשה קרוב מאוד ולהתמזמז כמו בני עשרה מטופשים ומפוצצים בהורמונים.
וכמובן בן לא ויתר על הסקס שלו שממנו יצאתי עם תחת אדום אך מסופקת ומוטרפת מהעוצמה שיש לו.
ועכשיו הידיעה שעוד יומיים זה נגמר הורסת את שנינו.
״אז נוסעים?״ שאלתי בחיוך קטן וכל מה שבן יכל להחזיר לי זה רק הנהון קטן.
YOU ARE READING
Wicked game
Romance-גמור- לכל אהבה ראשונה מגיעה הזדמנות שנייה. המשך לI'll take care of you