יצאתי מהחדר לאחר שהתלבשתי, בן היה עסוק בלהכין את הפסטה כך שלא הבחין בי.
לא ידעתי איך להגיב אחרי המקרה המביך אז פשוט ניסיתי להתנהג בטבעיות ולקוות שכך גם יהיה בצד השני.
״אדום, אני מעדיפה רוטב אדום,״ התיישבתי על אחד הכיסאות והבטתי בו מערבב את הפסטה. הגב שלו היה מלא בכל כך הרבה שרירים, רציתי לקום ולגעת בו, לאחוז בו.
הוא הסתובב אליי וחייך חיוך צדדי.
״קיבלת רוטב אדום,״ ענה.-נקודת המבט של בן-
״אני מצטער בקשר למקודם, הייתי צריך לדפוק.״
אני לא מצטער בקשר לכלום, חצי חלום התגשם, ראיתי אותך חצי ערומה.
״זה בסדר כל עוד לא ראית כלום,״ השיבה. מאיפה הביטחון בדיוק? ״רגע לא ראית כלום נכון?״ היא שאלה בכדי לוודא וגיחכתי.
״לא, לא ראיתי כלום.״ ראיתי הכל.
״יופי.״ היא נשפה בהקלה וחייכה את החיוך היפה שלה.
מזגתי לשתי צלחות והוצאתי שני בקבוקי בירה קרים.
״כבר התרגלתי לשתות יין.״ היא צחקה ופתחה את הפקק של בקבוק הבירה שלה, צחקתי ונקשתי עם הבקבוק שלי בשלה.
״הגיע הזמן לרדת אל העם,״ אמרתי והתיישבתי מולה, היא הגישה לי מזלג אחד וליפפה פסטה סביב המזלג שלה.
״איך?״ שאלתי והיא עצמה את עיניה בהנאה כמתענגת, בדיוק כפי שעשתה לפני שמונה שנים כשמשהו מצא חן בעיניה, ״אני שמח שאהבת,״ הוספתי והיא חייכה כשפיה מלא בפסטה והסביב מלוכלך מהרוטב. סימנתי לה לנגב את הרוטב והיא ניגבה את הצד הלא נכון.
״בואי אני אוריד את זה ממך,״ הצעתי, היא קמה ממקומה והתייצבה אל מולי, נעמדתי, ביד אחת תפסתי בפניה ובעזרת פי מצצתי את זווית פיה המלוכלכת. טל דחפה אותי ממנה והביטה בי במבט מבוהל בזמן שהיא מנגבת את הרוק שלי משפתיה, חייכתי חיוך ממזרי והיא לא ידעה איך להגיב.
״מה נראה לך שאתה עושה?״ היא שאלה מבוהלת והתרחקה ממני בשני צעדים קטנים.
״יכולת האיפוק שלי לא כזו גבוהה טל, לא כשזו את, גרה איתי באותו הבית,״ אמרתי את מה שישב וקונן לי על הלב, הייתי חייב. היא כל כך סקסית ומושכת שזה כואב, והחיוך שלה, החיוך הכי יפה שראיתי בחיי.
״יש לי מישהו בן, אתה לא יכול לעשות את זה,״ היא אמרה בהלם והתקרבתי אליה, עם כל צעד שהתקרבתי היא התרחקה באותה המידה.
״בטח שאני יכול.״
לא התכוונתי לאנוס אותה או משהו, אני לא אעשה משהו בניגוד לרצונה, אבל ראיתי... ראיתי בעיניים שלה שהיא רוצה את זה בדיוק כמוני, היא נמשכת אליי בדיוק כמו שאני אליה רק שהיא הרבה יותר מוסרית ממני.
״אני מודיע לך מעכשיו, כל החודש הזה אני הולך לנשק אותך, לחבק אותך ולהפשיט אותך. אני נותן לך שלוש פעמים להגיד ׳דיי׳. בפעם הראשונה אני לא אקשיב כי זה יהיה מתוך בהלה, גם בפעם השנייה אני לא אתייחס כי זה יהיה המוסר שמדבר, אבל בפעם השלישית, אם תגידי את זה אני לא אתקרב אלייך יותר,״ הודעתי לה מה הולך לקרות כל החודש הזה, אני מכיר את טל, היא יודעת מה היא רוצה והיא מספיק בוגרת בשביל להחליט את ההחלטות שלה, אני גם יכול לומר שאת ה׳דיי׳ השלישי היא לא תגיד בקרוב.
״אתה מטורף.״ היא צחקה צחוק מזויף ומפוחד והלכה לכיוון החדר שלה, שלחתי את ידי ותפסתי בפרק ידה.
״את בטוחה שאת לא רוצה?״ שאלתי ומשכתי אותה אל זרועותיי כשהחזה שלה נמחץ לשלי.
״מספיק בן, יש לך הר של בחורות שרוצות אותך.״
אני רוצה אותך, אני רוצה את מה שאסור, את תופסת לי את העין ואני לא מצליח להתנהג בהגיון כשאת לידי.
״איך שאת רוצה.״ הרמתי את ידיי והדבקתי נשיקה בזווית פיה. טל לקחה את הצלחת שלה והסתגרה בחדרה.
היא עוד תחזור.
YOU ARE READING
Wicked game
Romance-גמור- לכל אהבה ראשונה מגיעה הזדמנות שנייה. המשך לI'll take care of you