פרק 7: התנצלות
הבלונדינית אספה את דבריה ותוך חמש דקות כבר הייתה בחוץ, הייתי חייבת לקום שוב כדי לראות מה עם בן.
״בשביל מה זה היה?״ הוא צעק בלחישה בשנייה שיצאתי מהחדר, סגרתי את הדלת אחריי וחלפתי על פניו לעבר המטבח.
״פעם הבאה אל תפריע לי ולנתנאל ואני לא אפריע לך עם הזונות שלך,״ הצבתי תנאי והרתחתי מים בכדי להכין לי כוס של נס קפה, סידרתי שוב את הגופיה השחורה שעלתה וחשפה חצי מהבטן הלבנה שלי, בן הביט בה וכשתפסתי אותו הוא הסיט את מבטו במהרה.
״מה יש לך ממנה? מה היא עשתה לך?״ הוא שאל בעצבנות ומשכתי בכתפיי כתגובה, ״את מקנאה?״ הוא שאל ופלטתי גיחוך מזלזל.
״הדבר האחרון שאני אקנא בו זה בזונות,״ אמרתי נינוחה והוא זרק את ידו באוויר כמיואש.
״לא יעזור לך, את מקנאה,״ הוא קבע והסתובב בכדי ללכת.
״דפוק...״ מלמלתי לעצמי וצחקקתי, הוא הסתובב והתקדם אליי במהירות הבזק עד שפניו היו סנטימטרים ספורים משלי, נשימתי נעתקה ומבטו ניפגש במבטי והעביר זרמים חשמלים לאורך כל גופי.
״תשתקי,״ הוא תפס בפרקי ידיי כאילו רצה לפרק אותי לחתיכות כמו בובת ברבי ניתנת לפירוק, ״פשוט...תשתקי,״ אמר והלך לחדרו.
לא הייתי מוכנה להשפלה הזו, הבן אדם האחרון שאמר לי לשתוק מצא את עצמו עם חמסה על הלחי.
פתחתי את דלת חדרו של בן וסגרתי אותה אחריי בכדי שנתנאל לא ישמע כלום, הוא בדיוק התכוון להיכנס למיטה אך הסתובב והביט בי.
״אתה לא תגיד לי לשתוק!״ הפצרתי בו והרמתי את אצבעי המורה שהייתה סנטימטרים ספורים מלהיתקע בעינו.
״אני אגיד לך תשתקי כמה שאני רוצה,״ השיב וחשקתי את לסתי בעצבנות.
״אתה כזה דפוק,״ קראתי בלחש ודחפתי אותו, הוא לא זז אלא רק הלך צעד אחד אחורה בכדי לייצב את עצמו.
״את בלתי נסבלת את יודעת את זה?״ הוא שאל מבלי לחכות לתשובה, שילבתי את ידיי וחייכתי חיוך קטנטן.
״חבל כי עכשיו תצטרך לסבול אותי עד שאני ונתנאל נתחתן ונגור בדירה משלנו,״ אמרתי בכדי להראות שאין ברירה ואנחנו תקועים יחד.
״את תימאסי עליו הרבה לפני...״ הוא מלמל לעצמו ונכנס למיטה, הוא התכסה עד האגן והתמתח כך שכל השרירים שלו נמתחים.
״זה עדיף מאשר להיות כל ערב עם בחורה אחרת עד שתחטוף איידס.״ חייכתי וזקפתי גבה אחת מעלה. הוא שתק ואני הייתי מרוצה מעצמי, ״לילה טוב בן.״ נאנחתי ויצאתי מחדרו.״חיוכי...״ שמעתי קול קורא לי ונשיקות הודבקו מלחיי ועד לצווארי. חייכתי חיוך קטן והנחתי את ידי על צווארו.
אם נתנאל מעיר אותי סימן שהשעה היא שמונה ואני צריכה לקום להתארגן.
״את קמה?״ הוא שאל ונדתי בראשי, פקחתי את עיניי והתמתחתי. התיישבתי עליו ופשטתי את חולצתי.
״מה נכנס בך?״ נתנאל שאל וחייכתי חיוך חרמן. רציתי שבן יקנא. זה מה שנכנס בי.
״ראיתי אותך ונדלקתי,״ שיקרתי והורדתי גם את המכנסיים והתחתונים שלי, נתנאל חייך והתרומם מעט בכדי לנשק את בטני ואת החזה שלי, התחפרתי עם אצבעותיי בשיערו וגנחתי בקול כשהוא הוריד את הבוקסר שלו וחדר אליי בתנועה אחת מהירה.
YOU ARE READING
Wicked game
Romance-גמור- לכל אהבה ראשונה מגיעה הזדמנות שנייה. המשך לI'll take care of you