פרק 21- ידידה

16.2K 856 141
                                    

טוב אני מעלה את הפרק הזה עכשיו מאחר ומחר לא יהיה לי זמן להעלות ואני לא רוצה לייבש אתכן... אז תדעו שמחר לא יעלה פרק.
צירפתי שיר (פעם ראשונה ואני כמו ילדה קטנה התלהבתי) בעיניי השיר הזה מסכם את כל העונה הזו.
והנה נתנאל שכל כך התגעגעתן אליו... אני מתבאסת לכתוב תקקי איש הזה.
מתה עליכן... פרקים אחרונים אז אין מטרות של דירוגים וזה אני אעלה כשיהיה לי זמן.
מתה עליכן❤️
--

פרק 21: ידידה

בן ישב ואני הייתי ישובה על בן, השמיכה נחה על אגניו שנינו הבטנו אחד בשנייה מבלי היכולת להפסיק כבר כמה דקות מתמשכות, היינו אחרי סיבוב שני של סקס מדהים לפני שנתנאל יגיע, הוא אמור לנחות עוד שעה ואני אצטרך להיפרד מבן.

״על מה את חושבת?״ הוא שאל בשקט נעים וליטף את ירכי החשופה.

״סתם, עליך כרגיל,״ עניתי, הנחתי את ידיי על צווארו, וקירבתי את לנשיקה רכה ואוהבת.

״תיפרדי ממנו,״ ביקש כששפתיו עדיין קרובות לשלי והן נוגעות לא נוגעות. חייכתי והנחתי את מצחי על כתפו.

״אני לא חושבת,״ עניתי בשלילה.

״למה?״ הוא שאל באי הבנה.

״כי אין לי אף סיבה מוצדקת.״

לא יכולתי לעשות לו את זה, אני לא אוכל להסתכל לו בעיניים ולהגיד לו שזה נגמר מבלי שהוא עשה כלום, הוא הקריב יותר מדי בשבילי וזה יהיה לא אנושי מצדי.

״אז מה.״ משך בכתפיו, ״אני רוצה אותך, את שלי,״ אמר ברכושניות וסטרתי לזרועו בכעס.

״אני לא רכוש שלך,״ אמרתי בעצבנות למרות שכל כך אהבתי את המשפט הזה. אני שלו, אני שייכת לו ושהוא שייך לי ולא לאף אחת אחרת.

״צודקת,״ אמר בהתנצלות, ״אבל את עדיין שלי.״ הוא חייך לצווארי בממזריות וצחקקתי בזמן שאני תפסתי בעורפו ומשכתי אותו קרוב יותר אליי, רציתי אותו הכי קרוב אליי, מבלי להתנתק.

״אני שלך,״ לחשתי באוזנו וקצב דפיקות הלב שלי האיץ.

הוא תפס בפניי וקירב אותי לנשיקה, חייכתי והצמדתי את שפתיי לשלו, כשהוא ניסה לדחוף את הלשון שלו לפה שלי עצרתי אותו.

Wicked gameWhere stories live. Discover now