part 9

159 28 285
                                    

.
.

ئەرێ بەرگی چیرۆکەکەتان بەدڵە ؟

.
.
ڤۆت لەبیر مەکەن 🐸
.
.
.
.
.
.......................

"تۆ خەمبارم دەکەیت"
وتم

"تۆ گەمژەی کێ کەسێکی خۆشدەوێت کە ئازاری دەدات تۆ ئەو گەمژەیەی کە کەسێکی دەروون نەخۆشت خۆشدەوێت کە هەمووکات ئازارت دەدات دەشزانم هەر ئەو بوو ئاوای لێکردی هەتا نەهاتە لاشت من هەموو کاتەکە لەوێ بووم ئەگەر منیشت لانەبا ئەوانی تر لەوێ بوون ئەو هەتا بۆ ساتێکیش نەهاتە لات گرینگیت پێ نادا گەمژە ئەو تۆی دەوێت تا ئازارت بدات "

"سۆنگهوا"
بەنزمی وتم
"بەسە"

"باوەڕبکە من ئەو قسانە ناکەم تا تۆ بۆخۆم ڕاکێشم نا من ئەوەت لەگەڵ ناکەم سوێند دەخۆم ئەگەر بمزانیبا لەگەڵی دڵخۆشی و پارێزراوی وە گرینگیت پێدەدا هەرگیز نزیکت نەدەکەوتمەوە و وە ئەوەی دوێنێ شەو پێم وتی هەرگیز نەمدەوت لە دڵی خۆم هەموو هەستەکانم دەناشت ئەوەی من دەمەوێت ئەوەیە کە تۆ دڵخۆش و پارێزراو بیت لەوە زیاتر هیچم ناوێت "

"من لەگەڵ ئێوەم "
وتم
"من باشم کە ئێوەم لایە "

"درۆ دەکەیت تۆ درۆزنێکی گەمژەی باشە نۆڤای نەفرەتی تۆ لەو هەموو کوڕە کەست نەدۆزیەوە ئەوە تا بێن'ی نەفرەتی هەبوو کە هەموو کات دیاریت بۆ دێنێت هەتا ئەویش هات بۆ لات یان وەک خۆت ئەو شەوە لە بەلەکۆنەکە وتت سان لەجۆری تۆیە ئەو هەبوو ئەوان هەموویان زۆر باشترن لەو دەروون نەخۆشە "

"ئەی تۆ "
وتم سەرم لەنێو باوەشی دەرهێنا
"سان لەجۆری من نییە من ئەو کات گاڵتەم کرد "

سەیری چاوی یەکتریمان دەکرد

"مەبەستت چی بوو لەوەی وتت ئەی تۆ؟"
وتی

"ت،،تۆش ئازاری منت دا "
قسەکەمم گۆڕی
"تۆش ئەو شەوە لە بەلەکۆنەکە ئازاری منت دا کەواتە هەمووتان وەک یەکن تۆ نەک تەنها ئەوە تۆ بە قسەکانت هەمووکات دڵم دەشکێنیت و دەمگریێنیت تۆش خ*ێڕیەکی تری "

خەندەیەکی کرد

"وابزانم تۆ تەنها خ*ێڕیەکانت دەوێت "
وتی

"تۆ هێشتا خ*ێڕیەکی تەواو نیت کەی بوی بە دانەیکی دەرەجە یەک ئەوکات وەرەوە لام وە بەڵێن بێت بە ماچێک خەڵاتت بکەم"
وتم

"کەوایە دەبێت لەو دەروون نەخۆشەی خۆشەویستت فێربم تا ببمە دانەیەکی دەرەجە یەک بەڵام دڵنیام من زۆر لەو خ*ێڕی تر دەبم وە ئەو کات نەک تەنها بە ماچێک خەڵاتم دەکەیت دەبێت بەوە خەڵاتم بکەیت کە لەو گەمژەیە دووربکەویتەوە "
وتی و خەندەیەکی کرد

The Red Mask. Kurdish Story{Ateez}(کۆتای هاتووە)Where stories live. Discover now