Másnap reggel a megszokottabbnál is jobban keltem. El sem hiszem hogy beleegyeztem ebbe az egész próbahetes dologba. Amióta megismertem Kai-t azóta hozok ilyen spontán döntéseket. Be kell hogy valljam eddig nagyon tetszik a helyzet és éppen ezért rettegek a jövőhéttől. Most minden vidám és boldog de amikor lejár a próbahét akkor nem igazán fogom tudni hogy hogyan cselekedjek. De ne is gondolkodjunk ennyire előre, nem szabad végig stresszelni ezt az egész hetet elég lesz majd az utolsó napnál agyalni.
Rá néztem a mellettem fekvő Kai-ra és akaratlanul is elmosolyodtam. Visszaidéztem az előző estén történteket.
Tegnap este:
Kai-al elkezdtünk rohanni az eső elől mert idő közben ránk szakadt az ég. Én mondtam neki hogy csak használjuk a vámpírgyorsaságunkat és pik-pak alatt a motellnél termünk, de ő mondta hogy abba mi a buli? Szóval 5 percig kellett futnunk mire megláttuk kivilágítva a Motel táblát. Amint beértünk az épületbe a recepcióshoz sietünk mert Kai elhagyta a szoba kulcsát. Hadd ne mondjam hogy a nő milyen képet vágott főleg úgy hogy csuron vizesen álltunk előtte és neki kell majd feltakarítania magunk után.
- Betelt a pohár! - felelte hirtelen a recepciós hölgy. - Amióta maga itt van azóta a feje tetejére állt ez a Motel! Már vagy 5-ször hagyta el a kulcsát, szerinte mi vagyok én? Szerinte tele vagyok pót kulcsokkal? De ez még hagyján. A múltkor meg dührohamot kapott és össze törte a bútorokat. Azt szerinte ki fogja kifizetni? Miatta még vendégeket is veszítettem el. És nem csak egyet hanem vagy 15-öt. Féltek itt maradni a rohama miatt! Elegem van most azonnal hagyja el az épületet! - förmedt Kai-ra a nő.
Láttam Kai szemében a nemtetszést és hogy bármelyik pillanatban ráugorhat a nőre. Nem tudtam megállni hogy ne nevesem el magamat. A nő most rám nézett és az arcán látni lehetett hogy bármelyik pillanatban felrobbanhat a dűhtől.
- Maga szerint ez vicces? - próbált higgadtan beszélni bár nem sok sikerrel.
- Igen szerintem ez rohadtul vicces. - mondtam még mindig
nevetve. - Az előbb említette hogy fogyóban vannak a vendégek és most akar kidobni még egyet? Mit ne mondjak röhejes ez a helyzet.
- Biztosan jó sokat fizet magának hogy a kurvája legyen és még őt is védje. - felelte egy lenéző tekintettel.
- Most már megölhetem? - kérdezte Kai ingerülten.
- Abban mi a buli? - válaszoltam neki vigyorogva. - Nem akarod előtte megölni az összes vendégét? Legalább is azokat akik még képesek elviselni ennek a nőnek a társoságát.Láttam hogy a nő teljesen lefagyott az előbbi szavaimtól.
- Mivan elvitte a cica a nyelvedet? - kérdeztem tőle ártatlanul. - Hiszen a páholyból nézheted végig a műsort. És ne aggódj téged fogunk a végére hagyni.Kai lekötözte a nőt amíg én az összes vendéget megigéztem hogy jöjjenek le a recepcióhoz. Szépen követtek engem és amikor leértünk a recepcióhoz mindenkit a nő elé helyeztem. Örültem a létszámnak mert 42 ember volt összesen a Motelben. Kezdődhet az előadás.
Engedtem hogy először Kai kezdje el a mészárlást és amint az egyik embert lefejezte én már téptem is ki a szívét a következőnek. A recepciós nő elkezdett sikongatni és sírni amikor vér fröccsent az arcára. Ezekszerint nem is érdekli az emberek biztonsága csak az hogy neki ne legyen semmi baja és hogy makulátlan legyen. Szép mit ne momdjak. Egészen biztos vagyok abban hogy egy élvezet lesz kinyírni a vénbanyát. Csak úgy repdesstek a fejek és a szívek de közben muszáj volt innom is belőlük nehogy kárba vesszen ez a sok vér. Csupa véresek lettünk amikor befejeztük a mészárlást. Kai-al egymásra néztünk majd pedig megcsókoltuk egymást. Pár perc után a nőre néztünk aki teljes sokk alatt állt és nézte a körülötte lévő hullákat. Kai közelebb ment a nőhöz majd pedig leguggolt előtte és a szemébe nézett.
- Örültem hogy megismertelek. Gondolj bele hogy ha kedves lettél volna velem akkor most nem ez lenne a végzeted. Milyen kár érte! - egy kis ideig némán nézte a nőt majd pedig folytatta
- Vagy várj, mégsem! - és amint ez elhagyta a száját a keze már ment is a nő szívéhez és kitépte a helyéről.Majd pedig felállt, felém fordult és végig nézett rajtam.
- Hogy te milyen dögös vagy véresen! - felelte majd pedig oda sietett hozzám és megcsókolt.
Olyan hevesen csókoltam vissza hogy szerintem levegőt is elfelejtettem venni. Erősen belemarkoltam a hajába, és a falhoz löktem amitől teljesen beindult és cserélt a pozíciónkon majd pedig felemelt. Reflex szerűen kulcsoltam össze a lábamat a derekánal és egy pillanatra sem vetettünk véget a csókunknak. Kai elkezdett felfelé vinni a lépcsőn de a heves csókcsatánk következményeként megbotlott az egyik lépcsőfokon majd pedig leestünk. Kai mellkasán kötöttem ki majd pedig felnéztünk egymásra és elkezdtünk nevetni.- Szerintem inkább csak menjünk fel a lépcsőn és majd fent megőrülhetünk! - feleltem nevetve.
- Nem kell kétszer mondanod! - megfogta a kezemet majd pedig nevetve felrohantunk a lépcsőn. Amikor felértünk akkor Kai a falhoz nyomott majd pedig elkezdte csókolgatni a nyakamat amitől egy jól eső borzongás járta át az egész testemet.
- Hol is tartottunk? - kérdezte mosolyogva Kai.
- Valahol itt! - feleltem majd pedig a lábamat a derekára kulcsoltam és elkezdtem csókolgatni.
Kai a legközelebbi szobába bevitt majd pedig lerakott hogy letudja hámozni rólam a véres ruhákat. Én is így tettem, gyorsan lekaptam róla a felsőjét és a gatyáját majd pedig valahova ledobbtam. Amint végeztünk egymás levetkőztetésével Kai megragadott és az ágyra dobott. Nevetve landoltam a puha ágyon majd pedig Kai hirtelen felém tornyosult.
- Vanessa Mikaelson holnapra nem lesz hangod a ma estétől. Készen állsz rá? - kérdezte közben a nyakamat elkezdte csókolgatni.
- Készen Kai Parker! - feleltem levegő után kapkodva. Éreztem Kai mosolyát a fülemnél majd pedig folytata a nyakam kényeztetését és elkezdett lejjebb haladni a kezével. A keze egy jó ideig a mellemet ingerelte majd pedig egy csókot is lehelt rá. Nem sokkal később éreztem a merev férfiasság a lábamnál de nem sokáig érezhettem ott mert egy gyors mozdulattal már bennem volt. Mind a kettőnk ajkát elhagyta a gyönyör hangja. Az elején lassan mozgott bennem majd pedig egyre gyorsabban. Kiabáltam a nevét és közben az ujjaim Kai hátába vésődtek. Mind a ketten egymás nevét kiáltva értünk el a csúcshoz.A visszaemlékezéstől a pillangók a hasamban felkeltek és elkezdtek táncot járni. Rá néztem a mellettem alvó fiúra és egy hosszú idő után ki merem jelenteni hogy boldog vagyok mellette. A fejemet a mellkhasához helyeztem majd pedig a szívdobogására aludtam vissza.
VOUS LISEZ
Ugyanazok de mégis mások
Roman d'amourTrágár szavakat és 18+ jeleneteket tartalmaz!! Csak saját felelősségre❤️ Ismerjétek meg azt a vámpírt aki senkit sem szeret, és nem törődik senkivel sem leszámítva saját magával. Megpersze ne feledkezzünk meg szhociopata Parkerről sem.:)