1.

341 24 0
                                    

Era o noapte obisnuita de vara. In bucuresti, traia un baiat de 18 ani pe nume Brian. Brian era pasionat de filmele si povestile de groaza in special cu zombii, dar viata lui avea sa se schimbe cu totul...

18 august 2013

Brian statea pe canapea in fata televizorului, cand de o data a vazut la stiri ca unii oameni demonstreaza acte de violenta si cruzime fata de civilii locali si nu se stie cauza, parca oamenii ar fi niste morti umblatori, le curge sange din ochi, nas urechi si gura, nu vorbesc si te mananca. Oamenii au observat ca atunci cand ataca, ei sar la gat, ca sa te muste de gat si sa mori. Intodeauna, persoanele muscate s-au mancate, erau atacate la gat.

Savantii au mai descoperit ceva. Daca acele creaturi te musca, s-a terminat. Nu exista antidot. Daca esti muscat, te faci palid la fata, slabesti in forta fizica si mentala, ti se face pofta de multa, multa carne, te imbolnavesti, mori si in cele din urma reinvii ca una din chestile alea.

Brian: Da, sigur, ce mincinosi, ce nu mai inventeaza Mas Medya ca sa faca rost de bani ?

Dintr-o data pe holul blocului in care locuia Brian, se aud tipete si batai in usa. Speriat, se duce sa vada ce este. Deschide usa incet si ceva sare pe el si il doboara la pamant. Era una din creaturile alea de la televizor.

Brian: Ce naiba ? Ce esti tu ?

Brian se tavalea in spate sa scape, creatura aia se misca foarte lent. Nu putea sa alerge.

Brian: Ce pot sa fac ? Ma va ucide! Nu vreau sa mor, sunt prea tanar sa fiu mancat! STAI!, pusca de vanatoare a tatei!

Brian a fugit sa ia pusca. A luat-o.

Creatura l-a tras de picior si a cazut. Zombiul l-a muscat pe Brian de picior.

Brian: AAAAAAAAAAAA!!!! Nenorocitule, tu ai vrut-o!

Brian a tras cu pusca in el, dar, ce surpriza, pusca nu avea gloante in ea.

Brian: Nu, nu, nu,nu nu!!!! NU! Te rog, nu face asta, te rog, vreau sa traiesc, nu! AAAAAAAAAAAAAAAA!

Zombiul a sarit pe Brian. L-a muscat de gat, i-a despicat stomacul in doua si a inceput sa-i manance organele.

MAI TARZIU:

Fratele mai mic al lui Brian, Roy, in varsta de 12 ani, a ajuns acasa de la scoala.

Roy: Brian, am ajuns, unde esti ?

Roy a intrat in camera de zi unde era Brian si a vazut aratarea aia mancand din el...

Brian(cu ultima suflare): R...R....Roy.... fugi...

Roy a fugit in bucatarie si a luat un cutit. I-a infipt aratarii cutitul in cap.

Roy, cu lacrimi in ochi, de dusese langa Brian.

Brian: Roy... fratiorul meu....

Roy(plangand): Brian, nu renunta! Te vei face bine! Te vei face bine!

Brian: E prea tarziu... Roy, trebuie sa fugi, trebuie sa te ascunzi, trebuie sa supravietuiesti cum poti... atata timp cat ramai in viata....

Roy: Nu spune asta! Te vei face bine!

Brian: Roy, asta nu se va intampla... m-a muscat...

Roy: Ce vrei sa spui ?

Brian: Roy... orice ar fi.... niciodata nu-i lasa sa te muste... ca sa-i omori trebuie sa lovesti creierul... sa zdrobesti creierul... Lovestei in cap.

Roy: Am inteles, dar cum adica sa nu ma las muscat ?

Brian: Niciodata nu-i lasa sa te muste, daca estu muscat s-a terminat... te imbolnavesti, mori si devii unul din ei...

Brian inchisese ochii...

Roy: Brian! Brian! Brian, vorbeste-mi!

Brian: Roy... inca un lucru... ai grija la gat, ca sa te omoare, ei ataca mereu la gat...

Brian inchise ochii pentru totdeauna... Brian murise...

Roy: Brian! Brian! Brian, vorbeste-mi, Brian! BRIAN!!!!

(Roy plangea)...

Roy: NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!

The walkersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum