CAPITOLUL: 1 Pierdut intr-o padure.
3 ANI MAI TARZIU:
Roy statea pe un copac cazut la pamant in mijlocul unei paduri la un foc de tabara.
Cu el era si o fata pe nume Sarah. Roy era ingandurat numai la fratele lui, timp de 3 ani. Era tacut, linistit si nu se baga in nimic. Era serios numai cand venea vorba de Walkers.
Sarah: Roy, vorbeste cu mine...
Roy: Ce e de spus ? Ce crezi ca conteaza pe lumea asta ?
Sarah: Roy, uite stiu ca esti suparat de moartea fratelui tau, dar tu chiar crezi ca Brian ar fi vrut sa fi cum esti acum ?
Sarah era putin indragostita de Roy si de aceea incerca sa-l faca sa se simta mai bine.
Roy: Hai sa vorbim mai bine despre altceva...
Sarah: Okay... deci despre ce vrei sa vorbim ?
Roy: Ah, habar nu am, tu ai adus vorba.
Sarah: Pot sa te intreb ceva ?
Roy(nervos): NU....
Sarah: Ah... bine...
Roy: Tu crezi ca acei ,,Walkers'' ne v-or prinde vreodata ?
Sarah: Cum le-ai spus ?
Roy: Walkers, de ce ?
Sarah: De ce le spui asa ?
Roy: Pai nu stim ce sunt, deci le v-om spune Walkers.
Sarah: Bine, dar de ce ,,Walkers'' ?
Roy: Ei sunt morti si umbla, un fel de morti umblatori. Walkers inseamna umblatori in engleza, deci, de aceea le v-om spune Walkers.
Sarah: In regula. Referitor la ce mi-ai spus, nu cred ca ne v-or prinde. Walkers sunt lenti si prosti. noi suntem mai rapizi si inteligenti.
Roy: Da...
Dintr-o data, o gramada de Walkers aparusera din padure, erau inconjurati.
Roy: Firar, Sarah, FUGI!!!
Cei doi au inceput sa fuga printre Walkers, erau peste tot, unul a prinso pe Sarah de picior.
Sarah: AAAAA ROY!!!
Roy: SARAH! La naiba, ce pot sa fac, CE POT SA FAC ?
In momentul ala, Roy a vazut o creanga ascutia. A rupt-o si i-a infipt-o in cap acelui Walker ce o tinea pe Sarah.
Sarah: Mersi.
Roy: Cu placere, continua sa fugi!
Cei 2 au fugit de Walkers pana au ajuns la un rau.
Roy: Ah frate, cred ca iti bati joc de mine....
Sarah: Poate putem trece inot ?
Roy: Nu spune prostii, curentul e prea puternic. Ne poate lua imediat.
Sarah: Roy, ne ajung!
Roy: Firar...
Sarah: Ce ne facem...
Roy: Ah... se pare ca nu avem de ales... foloseste orice gasesti pe post de arma, nu suntem prada usoara!
Sarah: Inteles!
Roy: Si... Sarah, daca murim, vreau sa iti spun ceva...
Sarah: Da ? Roy ?
Roy: Sarah... eu.... AI GRIJA!
Un Walker voia sa o muste pe Sarah cat nu era atenta, dar Roy l-a ucis.
Roy: Nu-i lasa sa se apropie de tine!
Cei 2 au ucis o mare parte din Walkers, dar veneau din ce in ce mai multi din padure.
Sarah: Roy, sunt peste tot!
Roy: La naiba, se pare ca nu avem de ales, va trebui sa sarim in rau.
Sarah: Dar, curentul ?
Roy: Vezi stanca aia ? Daca ajungem pana la ea, putem sarii pe partea cealalta a raului si sa scapam!
Sarah: Pare un plan bun!
Sarah il impinsese pe Roy in apa.
Roy: Ce nai-, SARAH!
Roy nu reusise sa se prinda de stanca. Cand Sarah voia sa sara si ea, un Walker o prinsese de picior. Nu putea sa scape, iar Walkers au inconjurato.
Roy: SARAH!!!! NUUUUUUUUUU!!!! SAAAAAAARRRRAAAAAAAAHHH!!!!
Curentul il dusese pe Roy prea departe si nu o mai vedea pe Sarah. Nu stia daca e in viata sau a pierit, dar nimeni nu putea sa mai scape de acolo... Sarah era inconjurata de Walkers, nu avea pe unde sa fuga...
Cu toate astea, Roy spera din suflet sa fie in viata.
VA URMA!!!!
Next la 2 pareri!!!