Cei 6 au ajuns la farmacie unde era si Sarah.
Roy: SARAH!
Sarah: Roy, ce s-a intamplat ? Ei cine sunt ?
Roy: Nu avem timp, uite, te poti uita putin la el ? Sangereaza masiv, poti sa-i opresti sangerarea ?
Sarah: Doamne, Roy, nu situ, am spus ca ma pricep cat-de-cat la medicina, dar nu sunt doctor, totusi voi incerca.
Sarah incerca sa-l faca bine pe baiatul ranit.
Roy: Hei, eu zic sa ne cunoastem, cum va numiti ?
Un baiat: Eu sunt Jackson.
Copilul mic: Ma numesc Billy.
O fata: Andreea.
Cealalta fata: Ana.
Jackson: Iar, amicul nostru ranit e Brik.
Roy: Incantat, eu sunt Roy, iar prietena mea care incearca sa-l salveze pe Brik se numeste Sarah.
Ana: Incantata, Roy si Sarah.
Jackson: Hey, Roy, de ce ai fata asta trista ?
Roy: Nu mai avem provizii de mancare, si nu stim ce sa facem.
Andreea: Se poate rezolva! Noi avem 4 cutii cu mancare in tabara, daca ne primiti in grupul vostru, putem impartii mancarea!
Roy: Bine, pare o idee destul de buna. Bun venit in familie, prieteni!
Ana: O singura problema mai ramane.
Jackson: CAre ?
Ana: Tabara e plina de Walkers,
Roy: Nu e o problema, vom astepta sa se elibereze tabara si vom merge sa luam mancarea.
Jackson: Perfect!
Billy: Super... dar, Jackson, imi e cam foame.
Roy: Hey Billy, daca iti e asa foame, tine, pastram eu asta, dar daca iti e foame, ial tu!
Billy: Multumec, Roy!
Roy ii daduse lui Billy ultimul baton de ciocolata ramas. Dragut din partea lui Roy.
Sarah: Roy, poti venii putin ?
Roy: Sigur, ce e ?
Sarah: Regret, am incercat, dar nu ar fi supravietuit. A pierdut prea mult sange. Regret.
Roy: Firar...
Roy se duse sa mai stea de vorba cu Jackson si ceilalti.
Venise Andreea.
Andreea: Ce s-a intamplat ?
Sarah: Regret, Dar prietenul vostru a mur-
Sarah nu apuca sa termine propozitia, ca Brik sari pe Andreea si o musca de cap. Andreea cazu jos.
Sarah: AAAA!!!
Roy: SARAH!!
Roy fugii si se lupta cu Walker-ul.
Roy: Toporul! REPEDE!
Walker-ul sarii pe Roy.
Roy: AHH, firar!
Jackson: Roy, arunca-l intr-o parte, nu vreau sa te lovesc si pe tine!
Roy il arunca intr-o parte si Jackson il lovii in cap.
Roy: Ah... de ce nu ne-ati zis ca a fost muscat ?
Jackson: Dar, nu a fost muscat. I-a stati, voi baieti nu stiti ?
Roy: Ce anume ?
Jackson: Nu e muscatura, oricum ai murii, daca nu distrugi creierul, te vei intoarce ca un Walker.
Roy: Firar... imi pare rau, Andreea...
Roy a injunghiat-o pe Andreea in cap si a dus-o afara, impreuna cu cadavrul lui Brik.