39

61 8 0
                                    

Capitolul 8: Ramas bun, dragi prieteni...


,,Odata era un loc de unde nu iti mai doreai sa pleci... acum singura dorinta e sa te duci departe de el si sa nu te mai intorci vreodata. Odata era plin de verdeata, mici si mari vietuitoare prietenoase. Apele albastre erau atat de frumoase... acum toate apele, raurile, lacurile, marile si oceanele sunt rosii... nu e un loc in care sa mergi si sa nu vezi o balta rosie cu ramasite prin ea. Viata insemna sa fi fericit, sa petreci, sa te distrezi, sa te casatoresti, sa ai o familie... pe cand acum, din cuvantul "viata" nu se mai intelege decat "supravietuire". Eu privesc totul in mod diferit. Daca vrei sa ramai viu nu inseamna sa fii rau, sa ucizi sau sa furi... inseamna sa ai toti prietenii aproape de tine. Ei te vor ajuta intodeauna la bine si la rau, fiindca daca nu i-as fi avut pe prietenii mei langa mine... probabil nu as mai fi aici...

Nu am crezut niciodata ca Pamantul nostru frumos avea sa devina asa ceva... un adevarat iad... era iadul pe Pamant...

Inceputul vietii mele a fost foarte frumos... prieteni, familie, distractii... dar orice inceput trebuie sa aiba si un sfarsit, nu ?..."


Jeff: MONSTRULE! Cum ai putut sa il omori in fata a trei copii ? Oh, Doamne... Jackson!

Doctor: Taca-ti gura! Sau tu urmezi.

Doctorul ordona ca soldatii sa o duca pe Linda in sala de operatii, deoarece voia sa afle cum se manifesta virusul in corpul uman, disecand-o pe Linda. Era un adevarat monstru...

Jeff a fost batut groaznic de catre un soldat si aruncat la cainii de paza pentru a il manca. Cainii, bineinteles ca asta au si facut. Jeff era mort... fata ii era toata retezata si mancata. Burta despicata si majoritatea organelor erau sparte si rontaite...

Kameron fusese legat de un scaun si au dus un Walker in camera cu el, pentru a il manca si a observa tacticile de atac ale Walkerilor. Walkerul a sarit la gatul lui Kameron si l-a mancat. Pana si Kam era acum in lumea de dincolo.

Billy era legat si asteptau sa se trezeasca, pentru a vedea daca vaccinul isi facea efectul, sau urma sa moara si el, fiind o pierdere minora pentru acei doctori si soldati.


Jackson, Jeff, Linda, Kameron... toti il vegheau pe Billy din ceruri si se rugau ca el sa supravietuiasca si sa scape din acel infern, caci uneori un singur om poate fi mai periculos decat o mie de Walkers...Cei 4 prieteni ai lui Billy il vegheau acum din ceruri.

Dupa cateva ore, Billy s-a trezit. Era slabit si abia se putea misca.

Billy: Ah... corpul meu... e asa de slabit... abia ma pot misca si vorbii... Trebuie... sa imi gasesc prietenii. Ah, nu imi vine sa cred ce s-a intamplat... iarta-ma, Jackson... sper ca macar acum esti cu Roy si ceilalti...

Billy era supravegheat in permanenta de doctori prin camerele de supraveghere.

Usa celulei se putea deschide doar pe dinafara. Probabil ca serul ce fusese injectat in Billy il facea asa slabit. Cu timpul, starea lui se inrautatea. Ametea, vomita, era palid... aceleasi simptome pe care si Roy le-a avut cand era muscat. El se intreba neincetat daca acela avea sa fie sfarsitul.

In cele din urma ii veni un plan de evadare. S-a uitat la camere si a spus ca ii era foarte foame. Un soldat i-a adus de mancare. Billy l-a lovit pe soldat intre picioare, i-a dat cu farfuria in fata, i-a luat arma si l-a lovit in cap pana a lesinat.

A fugit sa isi caute prietenii. Camerele l-au vazut si alti soldati il cautau peste tot. In megafoane se auzea ,,Subiectul a fugit, blocati toate iesirile! Orice ar fi, nu trebuie sa ajunga in punctul extra".

Billy: ,,Punctul extra" ? Probabil acolo sunt si prietenii mei.

Billy a vazut o harta pe un perete.

Billy: Probabil punctul extra e in inima cladirii.

Niste soldati l-au vazut si au inceput sa traga in el.

Soldat: Hey, tu! Ramai pe loc sau esti mort!

Billy a inceput sa fuga. In cele din urma el s-a ascuns intr-o camera, iar soldatii i-au pierdut urma.

Soldat(in statie): L-am pierdut. Trebuie sa fie pe aici-pe undeva. Cautati in continuare!

Dupa ce soldatii au plecat, Billy a observat ca pe un perete al camerei scria ,,Morga". Acolo a vazut o multime de cadavre mutilate, printre care si cele ale prietenilor sai.

Billy: Nu... nu... nu, nu, nu, nu, NUUUUUUU!!!! Nu se poate!

Billy era distrus... Acum nu mai era vorba doar de evadare, ci de razbunare. In momentul acela, Billy a jurat ca se va razbuna, chiar cu pretul vietii, care oricum, dupa cum se simtea, stia ca nu va mai dura mult timp.

Billy: Va voi razbuna, prieteni... promit... Trebuie sa gasesc acel punct extra.

Billy a trantit usa si a strigat la soldati. Cei doi s-au intors, iar Billy a tras in ei pana i-a omorat, si pana a terminat gloantele. A luat incarcatoarele celor doi soldati si a plecat mai departe.

In final, a ajuns in punctul extra. Era o camera.

Pe usa scria ,,Jorden".

Billy: ,,Jorden" ?!? Dar asa il chema pe Roy... ce naiba ?

Billy a intrat in camera. Acolo erau multe hartii si o caseta, alaturi de o camera video. A pus caseta si s-a uitat la ea. Numele inregistrarii era ,,Am creat un monstru".

Pe caseta aparea Roy, vorbind speriat.


,,Uh... nu pot sa cred... am creat un monstru. Nu ar fi trebuit sa intru niciodata in laboratorul tatei. Tata lucra la o formula de a imbunatatii calitatile omului, sa fie mai putin vulnerabil, sa reziste mai mult foamei si setei, dar ceva nu mers si toti subiectii de teste s-au imbolnavit, au murit, apoi au... au inviat si au inceput sa manance alti doctori. Mama... mama a murit si ea... nu au mancat-o, doar au muscat-o si... a devenit ca ei... substanta se manifesta in creier, trebuie sa le distrugi creierul ca sa moara. Tata a fost cel care a impuscat-o pe mama...

Ce naiba e asta ? Ce se intampla... daca nu as fi luat sticluta aia... am luat-o ca sa o admir, iar cainele meu mi-a aruncat-o din maini. A baut-o, a turbat si a inceput sa muste lumea. Cand am vazut ce provoca muscaturile alea, mi-am facut un vaccin care sa ma faca imun la o singura muscatura. De tata nu mai stiu chiar nimic. Trebuie sa ma intorc acasa la Brian... el crede ca sunt la scoala...

Oh, inca ceva, antidotul poate fi procurat usor. Tu, tu cel ce vezi asta, trebuie sa opresti virusul! Soarta lumii e in mainile tale. Antidotul e chiar in-... [se aud maraieli din spatele lui Roy]

Oh, nu... BZZZZZZZZZZT [caseta se terminase]."


Billy: Deci asta era secretul lui Roy... el a provocat virusul... Oh, Doamne... Roy... ce-ai facut ?

Billy vazu o poza cu intreaga familie a lui Roy.

Billy: Nu se poate...

Doctorul care l-a injectat pe Billy si i-a omorat prietenii sai, era chiar tatal lui Roy.

Billy: Care e antidotul, Roy... care e-... AAAAARGH!!

Pe Billy il durea foarte tare locul in care fusese injectat.

Dintr-o data se auzeau maraieli din spatele lui Billy. El se intoarse si...

Billy: Oh, nu...

The walkersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum