Sarah: Jackson, cum ai putut ? L-ai ucis pe Roy!!!
Jackson: Decat sa va mai ganditi la Roy, mai bine ati fugii, bineinteles daca vreti sa traiti.
Pacientul 0: GRAAAAAAAAH!!
Pacientul 0 se tinea de cap, ca si cum ar avea dureri, se legana, se scutura si ragea ingrozitor de durere.
Pacientul 0: GRAAAAAAAAAH!!!
Pacientul 0 cazu jos.
Jackson: FEREAAA!!
Cu noroc, cei 3 s-au ferit, dar Roy... din pacate nu a avut atat noroc...
Sarah se uita la cadavrul Pacientului 0 si striga in gura mare:
Sarah: ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY!!!!!
Roy: Ce ? De ce strigi ca disperata ?
Roy era exact in spatele ei.
Sarah se intoarse si:
Sarah: ROY!
Sarah fugii sa il ia pe Roy in brate dar:
Sarah: YUUUCK!!! Mirosi groaznic!!!
Roy: Pai intra tu in stomacul unui Walker gigantic, apoi iesi pe unde am iesit si eu si spunemi atunci de miros!!
Jackson: Frate, pe unde ai iesit ?
Roy: Jackson... crede-ma... nu vrei sa stii...
Jackson: Esti cu adevarat curajos amice...
Sarah: Oricum ai fi... fara imbratisari sau altceva pana nu faci un dus!
Roy: Pot sa fac si 5 dusuri si tot nu iese mirosul!!!
Jackson: Frate, a fost bine ?
Roy: A fost excelent, bravo amice, ai stiut ce sa faci!
Ana: Despre ce vorbiti ?
Roy: Chiar credeati ca Jackson, m-ar ucide ? Nici gand, cand el a plecat sa caute urme, defapt s-a dus sa caute creatura.
Jackson: A fost chiar usor, creatura era uriasa!
Roy: Exact, vedeti voi, la nasterea mea, Mama si Tata, mi-au injectat un vaccin anti-walkers, cand Jackson mi-a amintit, atunci am stiu ce sa fac. In ultimul glont de Sniper Rifle am pus niste sange de-al meu si am impuscat creatura in interior ca sa moara. Partea rea, e ca acum, vaccinul s-a dus si sunt vulnerabil la Walkers...
Sarah: Macar... Pacientul 0 e mort!
Roy: Asa e, Sarah, Asa e!