5

119 14 1
                                    

Roy si Luke ajunsesera in sat.

Cat timp Luke vorbea cu niste sateni, venise cineva si spuse:

???: Hey, Luke! El cine e ?

Roy: O_O Doamne! Credeam ca ai murit!

???: Te simti bine baiete ? Cred ca ai febra, sau ceva, eu nu te cunosc...

Roy fugise si luase acea persoana in brate, o stransese in brate cat putu de tare si spuse:

Roy: SARAH! Nu pot sa cred! Nu pot sa cred! DOAMNE! AI SUPRAVIETUIT!

Sarah: Te simti bine ? In primul rand cine esti tu si de ce imi tot spui ,,Sarah'' ?

Era Sarah, dar oare de ce nu isi aducea aminte de Roy ?

Unul dintre sateni ii spuse lui Roy:

Satean: O cunosti pe fata asta ?

Roy: Ea e Sarah, prietena mea de care i-am spus lui Luke, cea cu care eram in padure cand am fost atacati de Walkers!

Satean: ,,Walkers'' ?

Roy: Muscatori...

Satean: Da, am gasit-o langa un rau, era bine, dar lesinata. Am adus-o in satul nostru, am avut grija de ea si i-am oferit mancare, protectie si un adapost. Am intrebat-o ce s-a intamplat dar spunea ca nu isi aminteste, se pare ca sufera de amnezie. Problema e ca nu stim daca e permanenta sau temporara. Imi pare rau...

Roy: Vrei sa spui ca... Sarah... si-a pierdut memoria ?

Satean: Din pacate da... imi pare rau.

Roy:...

Roy se intrista si pleca la rau... raul de la marginea satului...

Roy arunca cu pietre in rau, facand ,,broscute''.

Pe seara, Luke si Sarah venisera la el.

Luke: Hey, Roy, ce faci ?

Roy: Nimic...

Luke: Asculta stiu ca esti suparat din cauza prietenei tale... dar uite, am adus-o ca sa vorbesti cu ea.

Sarah: Buna!

Roy si Sarah au inceput sa vorbeasca, iar Luke ii astepta sa termine.

Roy: Sa o luam cu inceputul, numele tau e Sarah Martin. Prietenii tai te striga Sarah.

Sarah: Si tu cum te numesti ?

Roy: Eu sunt Roy Jorden. Suntem colegi de la gradinita. Tu ai 15 ani, la fel ca mine, sunt doar cu 2 luni mai mare ca tine.

Sarah: OK.

Dupa ce cei doi au terminat de vorbit, Roy a ramas la rau, iar Luke a dus-o pe Sarah inapoi in sat.

Pe drum spre sat:

Sarah: Hei, Luke!

Luke: Da ?

Sarah: Prietenul asta al tau, Roy, e cam dragut...

Luke:




O SAPTAMANA MAI TARZIU:



Luke: Roy, deci ce vei face ?

Roy: Am sa plec, nu pot ramane niciodata intr-un loc daca vreau sa raman in viata.

Luke: Si unde te vei duce mai exact ?

Roy: Acolo unde ma va duce vantul, presupun. Oricum, mersi ca m-ai invatat cum sa ies din padure.

Luke: Cu placere, si Sarah ?

Roy: Am s-o las aici, in speranta ca isi va recapata memoria, stiu ca e pe maini bune.

Luke: Multumesc.

Roy: Oricum, o sa ma intorc, nu scapati voi asa usor de mine, nu te las aici Sarah!

Sarah:


Astfel, Roy, cu rucsacul plin, porni la drum. Sarah si Luke se intoarsera in sat.

Roy se uitase inapoi si nu vazu decat portile satului inchizandu-se in urma lui Luke si Sarah.





SFARSITUL CAPITOLULUI 1



VA URMA!!!

Capitolul: 2 la 5 pareri!!!!

The walkersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum