6

111 16 1
                                    

CAPITOLUL 2: Canibalismul


In timp ce Roy mergea pe o autostrada, in speranta ca va gasii ceva, vazu o benzinarie.

Roy avea un ciocan cu el, ca sa se apere de Walkers.

Voia sa vada daca mai e ceva pe la benzinaria aia.

In timp ce cerceta, gasise un cadavru cu capul spart. Langa el era un Shotgun.

Roy: Un Shotgun ? Ar trebui sa-l iau, probabil voi avea nevoie de el.

Roy examina Shotgun-ul.

Roy: E un Shotgun cu 8 compartimente, dar are numai 7 gloane. Se pare ca tipul asta a folosit unul ca sa se sinucida. Pacat, omule...

Intre timp, Roy auzise niste voci inafara benzinariei. Se dusese sa vada ce e si vazu doua fete ce pareau a fi de varsta lui, 15 ani.

O fata era blonda, cealalta bruneta.

Roy: Cine sunteti voi ? Stati in spate sau am sa trag!

Roy le ameninta cu Shotgun-ul.

Fata Blonda: Usor, baietas, sigur nu o sa tragi, daca tragi, mai ales de unde esti tu, va lua foc benzina si va exploda, astfel, vom muri toti 3.

Fata Bruneta: Asa e!

Roy: Inteligente fete... In regula, ce vreti si de ce aveti un recipient de benzina ?

Fata Blonda: Vrem doar sa luam niste benzina, sa o ducem la ferma parintilor nostrii.

Roy: Ferma ? Stati la o ferma ?

Fata Bruneta: Da.

Roy: Pentru ce va trebuie benzina ?

Fata Bruneta: Ferma noastra e protejata de un gard electric, iar generatorul ce face gardul sa fie electric nu mai are benzina.

Roy: Inteleg.

Fata Blonda: Dar, tu ? Esti singur ?

Roy: In punctul actual, da!

Fata Bruneta: Poate facem un targ! Ti-e foame ?

Roy: Sincer, chiar mi s-au terminat provizile.

Fata Bruneta: Pai, uite cum facem, tu vii cu noi la ferma parintilor nostri, vei fi in siguranta, vei primi mancare si vei avea si adapost, iar tu ne dai niste benzina. Batem palma ?

Roy(in gand): Hmmm... bine... au noroc ca mi-e foame...

Roy: Bine, s-a facut.

Roy le-a dat fetelor benzina in recipient.

Roy: Deci, fetelor, cum va numiti ?

Fata Blonda: Lisa.

Fata Bruneta: Andra.

Roy: Incantat, eu ma numesc Roy.

Andra si Lisa: Incantate Roy.

Andra: Ei bine, acum ca am facut cunostinta, sa mergem la ferma parintilor nostrii.

Roy: Bine, sa mergem.



Astfel, Roy si cele doua fete au pornit spre ferma.


VA URMA!!!

Next la 2 pareri!!!

The walkersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum