13

81 10 0
                                    

Noaptea, toti dormeau in cate un sac de dormit. Roy nu era in sacul lui. Sarah se trezise din intamplare si observa ca Roy lipseste. Nu voia sa-i trezeasca si pe ceilalti asa ca se dusese sa-l caute singura. Nu-l gasea nicaieri. Incepea sa-si faca griji. Intr-un final se dusese pe acoperis, era ultimul loc in care nu cautase. Minune, il vazuse pe Roy pe un scaun, pe acoperis.

Sarah: Roy, ce faci aici ? De ce nu dormi ?

Roy: Hey, Sarah, as putea sa te intreb acelasi lucru, nu crezi ?!?

Sarah: Eu am intrebat prima, hai spune!

Roy: Pai, m-am trezit asa de devreme, fiind-ca ador rasaritul si vreau sa il vad. Ma face sa ma gandesc la zilele de dinaintea intamplarii asteia.

Sarah: Pot sa te acompaniez ?

Roy: Sigur.

Cei doi s-au asezat si au asteptat rasaritul. Intr-un final se facu si ora 5:00AM si soarele incepu sa rasara.

Sarah: E frumos.

Roy: Stiu.

Sarah: Roy, imi aduc aminte de diminetile de vara, pe care le petreceam cu tata la pescuit, ne uitam impreuna la rasarit.

Roy: Deci ti-ai recapatat memoria ?

Sarah: DA! Imi amintesc totul acum. Si imi mai amintesc inca un lucru...

Roy: Ce anume ?

Atunci Sarah se apropie usor de Roy si il saruta sub lumina rasaritului.

[uitati un moment romantic, in toata povestea asta insfarsit un moment romantic, nu ?]

Defapt, in momentul ala, Jackson si Ana se uitau la ei.

Jackson: Crezi ca ar trebui sa-i intrerupem ?

Ana: Nea... lasa-i.

Cei doi au plecat si i-au lasat pe Roy si Sarah sa se bucure de moment.




MAI TARZIU:

Roy si Jackson se pregateau sa mearga sa ia acele cutii cu mancare pentru ei.

Roy: Deci iti mai amintesti unde e tabara ?

Jackson: Normal, doar nu o sa uit traseul intr-o zi...

Sarah: Hey, Roy!

Roy: Stiu, Sarah, piciorul meu nu s-a recuperat inca si nu trebuie sa alerg.

Sarah: Nu asta voiam sa-ti spun.

Sarah il saruta pe Roy pe obraz si spuse ,,Ai grija''. Roy ii raspunsese cu ,,Stai calma, o sa am''.


PE DRUM SPRE TABARA:

Jackson: Vrei sa vorbim ?

Roy: Despre ce ?

Jackson: Amice, ai sarutat-o! Spune tot, cum a fost ?

Roy: Ce ? Dar de unde stii ?

Jackson: Frate, am fost acolo.

Roy: Ha... a fost... hai mai bine sa schimbam subiectul (spuse Roy, care se inrosise).

Jackson: Cum vrei tu.

Roy: Partea cea mai buna e ca Sarah si-a recapatat memoria.

Jackson: Ma bucur.

Cei doi au ajuns la tabara. Din fericire, nu era nici un Walker in jura. Au luat cutiile si au plecat. Fiecare a luat cate doua cutii.

Roy: Hai sa ne intoarcem.

Cei doi erau in drum spre farmacie.


INTRE TIMP LA FARMACIE:

Sarah si Ana vorbeau.

Ana: Vrei sa vorbim ?

Sarah: Despre ce ?

Ana: Soro, l-ai sarutat, cum a fost ? Spune tot!

Sarah: Dar de unde stii ?

Ana: Am fost acolo, am vazut tot!

Sarah: Ha... a fost... hai mai bine sa schimbam subiectul (spuse Sarah, care se inrosise).

In momentul ala, Roy si Jackson au ajuns cu bine la farmacie.

Sarah: V-ati intors!

Roy: Da, teferi si nevatamati, deasemenea am luat si mancarea.

Ana: Grozav!

Roy: Acum, e mai bine. Suntem mai puternici. Avem noi prieteni, mancare, apa, un adapost, iar Sarah si-a recapatat memoria. Totul decurge bine.




SFARSITUL CAPITOLULUI 3

The walkersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum