In timp ce Billy urmarea caseta si se intreba care ar putea sa fie antidotul, dintr-o data se aud in spatele lui aceleasi maraieli care se auzeau si in spatele lui Roy, din caseta. Billy se intoarse si...
Billy: Oh nu...
O creatura monstruasa, patrupeda cu sange curgandu-i din gura, nas, ochi si urechi. Avea toate calitatile unui Walker, dar nu era un om. Era hidoasa, semana cu un caine si de 3 ori mai mare ca un caine obisnuit. Billy isi daduse seama imediat ca acela era cainele lui Roy, care a baut serul si a inceput sa muste lumea. Stia ca daca il musca si pe el, e mort. Isi deschise gura si maraia catre Billy. Creatura avea 2 limbi si gura ii duhnea ingrozitor.
Billy: Rahat!
Billy incerca sa impuste monstrul.
Billy: Ah, firar... am uitat sa reincarc!
Billy nu isi putea incarca arma, deoarece orice miscare brusca ar fi putut fi fatala. Deobicei, animalele mutante sau nemutante, ataca pana si la cea mai mica miscare brusca.
Billy se misca usor cu spatele si isi tinea mainile in fata, in pozitie de aparare, ca si cum cineva l-ar fi amenintat cu o arma.
Billy: Cuminte, cutu... cuminte!
Din senin, umarul lui Billy incepea sa sangereze masiv. De durere, Billy a tipat din toti plamanii. Creatura a sarit pe el! Billy a pus repede pusca in fata creaturii, iar aceasta a muscat de pusca. Billy era la pamant si tinea pusca cu toata forta, pentru ca sa nu il muste pe el. Creatura isi scoase cele doua limbi incredibil de scarboase si incepu sa-l linga pe Billy pe maini si pe brate, pentru a il face sa-i dea drumul pustii.
Billy: AH!! CE SCARBOS!!
Tipatul pe care Billy l-a produs mai devreme a atras atentia tuturor soldatilor.
Creatura a rupt pusca lui Billy in cele din urma, si cand sa il muste, pe usa au intrat 3 soldati.
Soldat: CE NAIB-...!!!
Soldatul nu apuca sa termine propozitia, caci creatura sarii de pe Billy pe acel soldat si il musca de gat. Pe ceilalti doi i-a apucat de gat cu limbile sale care erau destul de lungi, si i-a zgariat pe fata pana i-a omorat. Creatura s-a intors dupa Billy, dar acesta deja o luase la fuga.
Billy fugea cat mai repede, iar creatura dupa el. Durerea pe care o simtea in umarul sau era inimaginabila. Deja incepuse sa oboseasca si sa vada totul in ceata. Usile holului se deschideau si veneau tot felul de soldati si doctori ca sa omoare creatura, pe care, in mod misterios, timp de 10 ani, nu a observat-o nimeni, caci nu aveau tupeu sa intre in laboratorul familiei Jorden.
Oricine iesea, creatura il apuca cu una din limbile sale si ii manca capul, il strivea, sau pur si simplu le rupea capul sau de la brau.
Dintr-o data, Billy cazu la pamant si creatura se apropia incet de el.
O lumina rosie incepu sa palpaie si se auzea:
ALARMA: ATENTIE, INFECTATI! ATENTIE, INFECTATI!
O multime de Walkers au reusit sa patrunda in cladire. Trebuie sa fi fost peste un hord intreg.
Walkers incepeau sa apara din fata lui Billy.
Sarmanul Billy era inconjurat. Creatura venea din spate, iar Walkers din fata.
Billy: Totul trebuia sa aiba si un sfarsit... Roy, Sarah, Jackson, Ana, Jeff, Kameron... v-am dezamagit... imi pare rau...