33

60 8 3
                                    

CAPITOLUL 4: Sperante false...



Trecusera doua saptamani decand ii pierdusem pe Jackson, Lilly si Elisabeth... Nu imi puteam imagina ceva mai rau... Incepeam sa-mi fac sperante ca s-ar putea rezolva totul... dar e clar ca erau doar sperante false.

Se zice ca speranta moare ultima... dar moare prima atunci cand iti pierzi credinta in ea. Eu unul... va spun sincer, nu mai stiu nici ce sa cred.

Saracul Josh, nici nu-mi pot imagina cat de violent a murit... Imi... Imi pare rau...



MAI TARZIU:


Cei 4 supravietuitori gasisera o tabara cu niste corturi si si-au facut baza acolo.

Billy: Asta-i ultimul, Jackson.

Jackson: Bine, leaga-l mai strans si va fi perfect.

Billy si Jackson reasamblau corturile. Liderul Team X, pe nume Jeff, era cu Linda in masina.

Jackson: Gata, hai sa ii luam si pe ceilalti doi.

Billy: Bine.

Jeff: Ati terminat ?

Jackson: Da, sunt doar doua corturi deci va trebui sa stam cate 2.

Billy: Stau eu cu Jeff, tu Jackson stai cu Linda.

Jackson: Da.

Mancarea era pe terminate, Jackson si Jeff s-au dus la vanatoare, Billy a ramas cu Linda.

Trecusera 2 ore, cei doi nu se intoarsera, un Walker ajunse in baza. Billy o lua pe Linda si se ascunsera intr-un cort. Apoi Linda incepu sa planga, iar Walker-ul ii auzi. Intra peste ei in cort si il apuca pe Billy de mana. Billy tipa, apoi Jackson venii repede si ii infipse acelui Walker sulita in cap.

Jackson: Sunteti bine ?

Billy: Da, multumim...

Jeff venea si el cu o caprioara in spate.

Billy: O caprioara ? Perfect!!!Jackson a facut un foc si au inceput sa prajeasca carnea de caprioara. In timp ce ei mancau, Billy a observat, venind dinspre est:

Billy: B...b...baieti...

Jeff: Ce e ?

Jeff se uita si el inspre este.

Jeff: Oh... nu...

Un ditamai Hord de Walkers venea dinspre est.


HORD=Un numar foarte mare de Walkers.


Jackson: Oh grozav, nu avem deloc destula munitie sa ne batem cu ei.

Billy: Dar avem arme de lupta corp-la-corp, nu ne putem apara ?

Jeff: Nu-ti face sperante false, Billy. Armele alea nu mai rezista mult. Nu am putea bate nici 10 fara ca armele sa se rupa, iar acolo ar putea fi peste 100 de Walkers.

Billy: Pai si atunci ce facem ?

Jackson: Ahh... plecam! Luati corturile, armele si mancarea. Puneti-le in masina si sa mergem.

Cei 3 au urcat in masina si au plecat.

Billy: Aaahhh... Jackson...

Jackson: Da ?!

Billy unde-i Linda...

Masina frana brusc, aproape se rasturnase. Jackson intoarse si ajunse-ra inapoi in tabara. O luara pe Linda si plecara.

Jackson: Chiar credeam ca o sa-mi pierd fiica...

Billy: Niciodata sa nu-ti faci sperante false.



MAI TARZIU:

Era noapte, toata lumea dormea. Billy nu putea dormi. Se trezeste. Vede ca piciorul lui Jeff sangera, si se tinea de el, iar mainile lui Jackson erau pline de sange.

Billy: C... Ce s-a intamplat ?

Jeff: Prinde-l!

Jackson il tinea pe Billy de maini, iar Jeff de picioare. Il scoasera din masina. Un Walker era legat cu lanturi de un copac. Ei il duceau pe Billy catre Walker.

Billy: Hey! Ce naiba faceti ?

Cei doi il legara pe billi de alt copac. Au dat drumul Walker-ului si a venit sa-l atace pe Billy. Walker-ul l-a muscat pe Billy si a inceput sa manance din el.

Billy: AAAAAAAHH!!!Billy striga de durere, tot mai multi Walkers veneau catre el si incepeau sa manance din el. Saracul murise.

Dintr-o data, de pe bancheta din spate a masini tresarii Billy:

Billy: Ah, frate, ce cosmar idiot.

Billy avusese doar un cosmar. Toti ceilalti dormeau in masina.

Billy: Heh, poate ar trebui sa ma las de branza inainte de culcare.

Micul erou si prietenii lui, stateau in masina, fara adapost, fara munitie, apa sau mancare. Incepeau sa inceteze din a-si face sperante false. Nici nu mai era lapte pentru Linda...


Probabil totul avea sa se schimbe in viitor... probabil...



SFARSITUL CAPITOLULUI 4.

The walkersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum