Cei 2 se trezisera de dimineata, dar din pacate aveau vesti rele. Se terminasera privizile de mancare. Roy, trebuia sa faca ceva repede, fiindca daca raman fara provizii mult timp, cei doi ar putea murii de foame.
Roy: Trebuie sa facem ceva.
Sarah: Cum ar fi ?
Roy: Imi iau Sniper Rifle-ul si un cutit, ma duc sa vanez ceva.
Sarah: Esti nebun ? Piciorul tau inca un s-a recuperat complet, daca se intampla ceva, sa zicem ca daca te urmareste un Walker si incerci sa fugi, piciorul tau ar putea paraliza. Doar, te rog ai grija, nu vreau sa patesti ceva.
Roy: Nu te teme, o sa am grija, si nu voi alerga, daca se intampla ceva, doar am sa merg repede ca sa scap.
Sarah: Bine.
Roy si-a luat Sniper Rifle-ul, un cutit si a pornit spre padure.
Roy nu gasea nici un animal, dar dintr-o data, Roy auzii un tipat de durere. Se duse inspre sunet si vazu o tabara, acolo erau 6 copii care pareau de varsta lui Roy, unul din ei era mai mic, aproape de 8 ani. Erau 4 baieti si 2 fete. Se pare ca unul dintre copii fusese prins intr-o capcana de ursi.
Roy: Ce s-a intamplat ?
Un copil: WO WO WO!!! Te rog, nu ne omori!
Roy: N-am sa va omor, dar ce s-a intamplat ?
Alt copil: Te rugam, ajuta-ne, prietenul nostru a cazut in capcana asta de ursi si nu stim cum sa-l eliberam.
Una din fete: Baieti! vin monstrii!!!
Oh, nu! Din padure, veneau Walkers!
Roy: Trebuie sa plecam! ACUM!
Baiatul din capcana: Te rog, ajuta-ma!
Cand Roy se uita la privirea acelui baiat prins in capcana, isi adusese aminte de fratele lui, Brian. Cand Brian a murit, si el avea aceasi parere.
Roy: Bine, dar trebuie sa ne grabim! am nevoie de ceva ascutit, un topor ar fi numai bun!
O fata: Avem noi un topor intr-un cort.
Fata adusese repede toporul.
Roy: Prietene, imi pare rau, nu am cum sa sparg capcana, daca vrei sa traiesti, va trebui sa-ti tai piciorul!
Baiatul din capcana: NU NU NU!!! Mai uite-te o data la capcana!
Walkers erau prea aproape, unul din ei il trantise pe unul din baieti la pamant si incepu sa manance din el.
Un baiat: GEOOORGE!!!
Roy: Regret!
Roy ii lovi piciorul odata.
Baiatul din capcana: AAAAAAAAAAAAAARGH!!!
Roy il lovii a doua oara.
Baiatul din capcana: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!
Roy il lovi a treia oara.
Baiatul din capcana: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!
Roy il lovii a patra oara si piciorul se taie.
Baiatul din capcana tipa si lesina de durere.
Repede, luati-va prietenul si urmati-ma!!!
Un baiat l-a luat pe baiatul cu un singur picior si l-au urmat pe Roy pana la farmacie, sperand ca Sarah ii va putea oprii baiatului sangerarea si sa-i dezinfecteze piciorul. Cu toate astea, au reusit sa salveze o viata, dar au sacrificat una. Pe cea a celui baiat prins de Walker.