CAPITOLUL 5: Decizii grele...
Trecuse deja o saptamana decand micul erou si prietenii lui traiau intr-o masina. Deja ramasera fara mancare, lapte si apa...
Jackson si Jeff se certau in continu despre ce sa faca. Jackson voia sa se duca intr-un oras ca sa caute provizii, iar Jeff voia sa mearga din nou la Constanta pe fostul teritoriu Team X, sa vada daca mai e ceva folositor.
Jackson: Am spus ca mergem catre orase si cu asta basta!!
Jeff: Orase ? Walkers sunt peste tot! Mai ales in orase! Cea mai buna solutie e sa ne intoarcem la Constanta sa vedem daca mai e ceva folositor pe teritoriul Team X.
Jackson: Team X ? Firai tu cu Team X-ul tau, ai detonat locul, nu mai e nimic, si chiar daca ar mai fi, ori a gasit altcineva, ori a fost devastat de Walkers.
Billy: Puteti sa alegeti odata ce faceti ?
Jackson: Am ales deja, mergem catre orase.
Billy: Stiti ce ? Cat timp va decideti voi, eu ma duc la rau sa vedem daca am prins ceva pesti in capcane.
Jackson: N-ai decat, DU-TE!! Oricum mergem in orase.
Jeff: Ba nu nu mergem!
Billy iesise din masina.
Billy: Frate... astia doi sunt imposibili...
Billy era derutat complet. Ambele idei erau idei bune. Billy se intreba de ce nu le pot face pe amandoua ? Dar din cate il cunoaste pe Jackson, e cam incapatanat.
Billy: Ah... ce dor imi e de Roy... ce-ar spune el oare daca ar fi aici ?
Billy ajunsese la rau, dar ce vazuse il incremenii pe loc.
Billy: Oh... OH nu...
Billy vazuse o groaza de oameni morti langa si in lac. Apa era rosie, pestii din capcane erau morti.
Cadavrele aveau gauri de gloante in ele.
Billy: Cine... cine a facut asta ? Nu aveau cum sa fi fost Walkers, deaorece sunt gauri de gloante in cadavre. Oh nu... trebuie sa-i avertizez pe ceilalti, RAPID!!
Billy fugi inapoi catre masina. Ajunse la locul unde trebuia sa fie masina, dar ce surpriza! Masina nu mai era acolo!! Nici Jackson, nici Jeff, nici Linda.
Pe jos era un bilet.
Scrie ,, Ei bine, pustiule, se pare ca ne-ai vazut capodopera la rau, nu-i asa ? Daca vrei sa-ti mai vezi vreodata prietenii, urmeaza raul pana ajungi la o tabara abandonata. Apoi intra in sala de mese. Iti vei putea lua prieteni inapoi... daca supravietuiesti...
SEMNAT: O cunostinta veche.''
Billy: Cine naiba... ,,O CUNOSTINTA VECHE'' ?!? Cine naiba sa fie ??Billy era mai mult ca sigur ca era o capcana. Isi puse pistolul in pantaloni (pentru a nu fi vazut) si pleca in josul raului.
In cele din urma, Billy ajunse la tabara parasita.
Billy ajunse la intrare.
Billy: Oh... Roy, de oriunde ai fi, ureaza-mi bafta...
Billy intra in tabara. De la reportofonul taberei aflat in centru pe un stalp se auzea:
Voce: Intra in sala de mese, si fara smecherii, sau s-a zis cu Jackson, Jeff si Linda. La intrare in sala de mese era masina lor.
Billy: Doamne ajuta-ma!
Billy intra in sala de mese.
Din bucatarie venise o persoana.
???: In sfarsit ne intalnim, Billy.
Billy: Cine esti, si unde sunt prietenii mei ?
???: Chiar acolo!
Persoana misterioasa arata cu degetul catre bucatarie. Jeff si Jackson atarnau cu capul in jos deasupra unui foc, iar Linda atarna intr-un cos deasupra focului.
Billy: Cred ca pe mine ma vrei, lasa-i sa plece.
???: Imediat ce mori.
Billy:...
???: Pariu ca habar nu ai cine sunt.
Billy: Nu te cunosc.
Persoana misterioasa isi trase gluga.
???: Nici acum ?
Billy: Nu...
???: N-ai de unde, nu m-ai vazut in viata ta. Dar eu stiu cine esti.
Billy:...
???: Am asteptat clipa razbunarii de 7 ani. Timp de 7 ani, mereu v-am urmarit pe voi. Tu, Roy, Jackson, Sarah, Ana...
Billy: Cine esti defapt ?
???: Ma numesc Sam. L-am intalnit pe Roy acum 7 ani. Din cauza lui am pierdut ferma, familia si aproape era sa-mi pierd si viata. Dar am supravietuit.
(Sam = prima aparitie: Sezonul 1, Capitolul 2)
Billy: Stai, Roy mi-a spus despre tine. Tu faceai parte dintr-o familie de canibali ce au vrut sa ii manance. Si timp de 7 ani tu mereu te-ai tinut dupa noi ? Planuiai razbunarea de 7 ani ?
Sam: Intocmai. Intai m-am razbunat pe Roy. Iar acum pe tine.
Billy: Stai, cum te-ai razbunat pe Roy ?
Sam: Chiar nu sti ? Cum crezi ca a murit Roy ?
Billy: A Fost muscat.
Sam: Bineinteles ca a fost, eu am planuit totul!!
Billy: Cum ?
Sam: Eu ti-am luat jucaria si am dus-o afara langa un tomberon, unde am pus si un Walker. Walker-ul ce l-a muscat pe Roy, totul a fost planuit de mine!!
Billy: Deci, daca nu erai tu... ROY AR MAI FI TRAIT!!!
Sam: Intocmai...
Billy: Sarah... Jackson... Ana... Roy... toti au suferit din cauza ta!!
Sam: Si tu urmezi!!