Ajunsi in padure, nu stau mai mult de 10 minute, iar Elisabeth trebuie sa plece. Ea ii spune lui Billy ca are putina treaba. Billy o crede pe cuvant.
Elisabeth pleaca, Billy se intinde pe iarba si ramane in padure 10 minute. Adoarme intre timp. El viseaza vremurile de demult, petrecute cu Roy, Sarah, Jackson si Ana.
Cand se trezeste, vede un Walker apropiindu-se de el. Billy se sperie, nu are cu ce riposta. Atunci cauta prin buzunare si vede ca are un plic cu un fel de praf, stiind ca nu o sa faca decat sa-l incetineasca, il arunca pe Walker. Apoi, Walker-ul dintr-o data incepu sa isi revina, ochii si carnea reveneau la normal, pielea se regenera, redevenea om.
Billy: Ce naib-...
Walker-ul incepuse sa vorbeasca:
Walker: Te rog... Te rog...
Billy: Ce ?
Walker: Row... Row... Te rog... Row...
Billy: CE ?
Walker-ul incepu sa se refaca inapoi in forma de Zombii. Carnea cadea de pe el, nu mai putea vobii si incepea sa se poarte din nou ca un Walker.
Billy o lua la fuga catre tabara. A incercat sa le spuna tuturor ce s-a intamplat cu acel Walker, dar nimeni nu l-a crezut. Billy se dusese la baie.
Billy: Ah... ce mai zi...
Billy auzise niste sunete din baie. Credea ca e un walker. Isi lua pistolul din buzunar, deschise usor usa si apoi... a vazut-o pe Elisabeth sarutandu-se cu Brad. Brad era rivalul lui Billy.
Billy: Brad ? Elisabeth ? CE NAIBA ??
Elisabeth: Billy, nu e ceea ce pare!!
Billy: Nu e ceea ce pare ? Nu e ceea ce pare ???? AFURISITO!!
Billy il tranteste pe Brad la pamant, indreapta pistolul spre el si...
Billy indreapta pistolul catre Brad, apasa pe siguranta si trage. Brad cade mort, impuscat in cap. Billy il loveste cu picioarele, cu pumnii, il impusca de mai multe ori din cauza furiei.
Elisabeth: Billy ce-ai facut ??
Billy ii dadu o palma lui Elisabeth cat putu de tare. Elisabeth cazu la pamant, deoarece o lovise foarte tare. Incepu sa planga de durere.
Elisabeth: Ra...Raule... Tata te va da afara pentru ce ai facut! Iti promit!!
Billy: Nu esti decat o afurisita, o infidela si o proasta! TE URASC!!!
Elisabeth: Billy... nu am vrut!
Billy indrepta pistolul si la capul lui Elisabeth.
Billy: Da-mi un motiv bun pentru care sa nu te omor chiar acum!!
Elisabeth: Pentru ca te cred!
Billy: Ce ?
Elisabeth: Nimeni nu te-a crezut cand le-ai vorbit despre acel ,,Row'' nu-i asa ? Eu stiu ce este. In latina veche, ,,Row'' inseamna Cuart.
Billy: Cuart ?
Elisabeth: Da, in praful pe care l-ai aruncat catre acel Walker, erau mini-bucatele de cuart.
Billy: Aha, deci cuart-ul ii aduce la normal, dar era foarte putin, de asta s-a retransformat ?
Elisabeth: Exact.
Billy: E perfect, trebuie doar sa gasim cuart.
Elisabeth: E o mina de cuart nu departe de aici, e singurul loc de pe planeta ce inca mai contine cuart, restul a fost distrus in explozii.
Billy: Ai scapat... momentan... Dar iti promit... ma voi razbuna si pe tine.
MAI TARZIU:
Jackson era disperat, nu il gasea pe Billy nicaieri. Team X era atacata de Walkers!!
Jackson cauta in case, nimic, in apartamente, nimic, in hoteluri, nimic. Billy era de negasit.
Jackson : BILLY, BILLY, UNDE ESTI?!? BILLY!!!!
In cele din urma, Billy il auzi pe Jackson, Billy stia de atac, el se lupta cu Walkers.
Vilele din Team X se prabuseau.
Billy: Jackson, unde sutn Lilly si Linda ?
Jackson: Sunt bine, urmeaza-ma!!
Liderul Team X (tatal lui Elisabeth) se numea Rick.
Rick: E de rau, am pierdut 23 de oameni... Trebuie sa plecam.
Billy: Total de acord.
Rick: Jackson, tu vi cu mine si ma ajuti sa evacuam pe toata lumea, Billy stai aici cu Linda, Elisabeth si Lilly, apara-le.
Billy: Inteles.
Dintr-o data, Walkers au patruns in casa in care ei se aflau. Au urcat la etaj, Billy le-a lasat pe Lilly si Linda acolo. Elisabeth a fugit la tatal sau.
Dintr-o data, Billy il aude pe Jackson:
Jackson: Billy!!! Ajuta-ma!!! Nu mai am munitie!!
Walkers il inconjurau pe Jackson.
Lilly: Billy!!! Cladirea se prabuseste!! AJUTOR!!
Lilly a aruncat-o pe Linda catre Elisabeth care era jos, cu Billy.
Jackson si Lilly aveau probleme, dar Billy putea salva doar pe unul.