4

130 13 2
                                    

In momentul acela, Walker-ul se repezi sa-l muste, dar cineva trasese cu o sageata in capul Walker-ului. Roy lesina si nu vazu cine a tras.

Roy se trezeste intr-o cabana alaturi de 2 barbati si o femeie.

???: Nu am nici o idee de ce te-ai gandit sa-l aduci aici!

???: Haide mama, era neajutorat!

???: Ar putea fi periculos!

???: ,,Periculos'' ? E doar un copil.

Roy: Vreau sa...

???: WO!

???: S-a trezit!

Roy: Cine sunteti voi ?

???: Eu ma numesc Luke. Eu te-am adus aici si te-am salvat de acel Muscator.

Roy: ,Muscatori'' ? Asa-i numiti voi ?

Luke: Da... Nu stim ce sunt asa ca le spunem Muscatori.

Roy: Eu si prietena mea le spunem Walkers.

Luke: ,,Walkers'' ? De ce ?

Roy: Fiindca sunt morti si umbla, sunt morti umblatori. In engleza, walker inseamna umblator. De aceea le spunem Walkers.

Luke: In regula. Cum te numesti ?

Roy: Ma numesc Roy.

Luke: Incantat, Roy. Ei sunt parintii mei, Pete si Clara.

Pete: Incantat, Roy!

Clara: Mda... incantata...

Clara nu avea incredere in Roy, ea credea ca e periculos.

Luke: Ai spus ca tu si prietena ta le spuneti Walkers, deci nu esti numai tu ? Ai un grup ?

Roy: Nu. eu si Sarah am fugit din oras in padure ca sa fim mai in siguranta.

Luke: Inteligent. Si ce s-a intamplat cu prietena ta, Sarah ?

Roy: Nu stiu... Incercand sa scapam de niste Walkers, am sarit intr-un rau, dar m-a luat curentul. Inainte sa sara si ea, un Walker a prinso de picior. Cat incerca sa se elibereze, Walkers au inconjurat-o....

Luke: Si dupa aceea ce s-a intamplat ?

Roy: Nu stiu... curentul m-a dus prea departe si nu ma mai vazut-o... Sper din tot sufletul ca e bine.

Clara: Uito, pustiule! Nimeni nu avea cum sa scape din asta! Sigur e moarta.

Pete: CALARA!

Roy: Nu, lasati-o e inregula... stiu ca nu ar fi avut cum sa scape, dar sper ca a facut-o.

Luke: E un sat in apropiere de aici. Probabil a scapat si a ajuns acolo. Te duc eu acolo maine dimineata. Pana atunci, vino cu noi, e ora cinei, arati foarte infometat.

Roy: Chiar sunt... Multumesc mult... sunteti foarte buni!

Luke si Pete:

Clara:

Ziua urmatoare, Luke l-a dus pe Roy in acel sat.

Luke s-a oprit sa vorbeasca cu niste sateni. Cat vorbeau ei, a venit cineva si a spus:

???: Hei, Luke! El cine e ?

Roy: O_O Doamne.... Am crezut ca ai murit...



VA URMA!!!

Next la 3 pareri!!!

The walkersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum