32

55 8 0
                                    

Billy: Ah, imi pare rau, Lilly...

Billy scoase pistolul, fugi catre Jackson si incepu sa traga in Walkers. Cladirea pe care era Lilly se prabusise. Nu avu destule gloante iar un Walker ramase viu. El sarise pe Billy. Jackson, inloc sa-l ajute, fugi la Lilly, sa vada daca e bine. Elisabeth i-o dadu pe Linda lui Jackson si fugi sa-l ajtue pe Billy. Il dadu la o parte pe Walker de pe Billy, dar acel Walker o muscase pe Elizabeth de mana.

Billy: NUUUUUU!!!

Billy se enerva, si ii zdrobi capul acelui Walker.

Jackson era tirst... isi pierduse sotia... la fel si Billy... isi va pierde prietena... sau mai bine zis... fosta prietena...

Elisabeth: Imi... imi pare rau Billy...

Billy: Nu, Elisabeth, de ce ai facut asta ? Trebuia sa mor eu, nu tu!!

Elisabeth: Am facut-o ca sa-ti dovedesc... ca inca mai am sentimente pentru tine...

Elisabeth inchise ochii... nu mai avea nici puls, nici suflu... fata murise...

Billy... neavand ce altceva sa faca, ii zdrobi capul cu o piatra...

Jackson vazu ca Lilly era moarta. Dintr-o data, vine liderul Team X, tatalu lui Elizabeth. Cand o vazu moarta nu-i venea sa credea ce ii vedeau ochii...

Se infurie... era plantat explozibil peste tot in baza. Singurii supravietuitori erau el, Jackson, Linda si Billy. Din 32 de oameni... au mai ramas doar 4...

Liderul Team X: Trebuie sa plecam, am plantat explozibil peste tot! Baza s-a dus, sa mergem!!

Billy: STAI!! Nu putem pleca!

Jackson: De ce nu ?

Billy: Unde e Josh ?

Lider Team X: Micutul de 3 ani ? Imi pare rau... nu mai e nimeni in viata inafara de noi... imi pare rau...

Nu se poate! Billy pierduse 3 prieteni dintr-un singur foc... Billy era distrus... complet distrus... L-a protejat pe Josh timp de 3 ani... dar totul s-a terminat...

Au urcat cu totii in masina si au plecat. Apoi au detonat explozibilul si s-a terminat cu toata baza, toti Walkers si inclusiv, mina de cuart... s-a terminat cu posibilul antidot... Lumea era in continuare in pericol, dar tot ce conta, era ca micutul nostru erou si prietenii lui, sau doar 3 prieteni... erau inca in viata...



SFARSITUL CAPITOLULUI 3!!!

The walkersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum