24

67 8 0
                                    

THE WALKERS


SEZONUL 2!!!




Billy era foarte trist pentru ceea ce patise Roy. Saracutul Billy, isi pierduse toti prietenii in doar o zi. Billy mergea pe un camp. Dintr-o data, se uita in zare si vazu doua umbre care mergeau in apropiere.

Lui Billy nu ii era frica, deoarece avea pistolul cu care il impuscase pe Roy la el.

Billy: Hmmm, oare cine e acolo ?

Billy incepu sa fuga inspre acele doua umbre. Cand ajunse la ele, erau un barbat si o femeie, cam de 23-25 de ani.

Femeia: Micutule, ce cauti ti pe aici ?

Billy: As putea sa va intreb acelas lucru ?

Barbatul: Cam indraznet pustan. Ce ai tu acolo ? Parintii nu te-au invazat ca nu e frumos sa umblii cu arme ?

Billy:...

Femeia: Arnold! Nu fi rau cu copilul!

Barbatul: Bine, scuze Rebeca. Deci micutule cum te cheama ?

Billy: Ma numesc Billy.

Femeia: Billy! Frumos nume.

Billy: Multumesc.

Barbatul: Ei bine, Billy, eu ma numesc Arnold, iar ea e sotia mea Rebeca.

rebeca: Incantata, Billy.

Billy: De asemenea.

Arnold: Deci, nu mai e nimeni cu tine ?

Billy: Nu... de acum 12 ore... sunt singur...

Rebeca: Ce s-a intamplat ?

Billy: Cei din grupul meu au murit. Totul a inceput cand Roy, liderul grupului nostru a fost muscat incercand sa ma gaseasca. Apoi, am ajuns intr-un oras plin de Walkers. Jackson, un alt prieten de al meu s-a sacrificat ca sa o salveze pe Sarah, alta prietena de a mea. Apoi, alta prietena pe nume Ana a plecat sa caute niste apa pentru Roy care se dezhidratase foarte tare, si nu s-a mai intors. Mai tarziu am vazut-o ca un Walker. Am stiut ca murise. Dupa aceea, Sarah a murit cand o scara s-a rupt si a cazut de pe o cladire. Mai tarziu, a trebuit sa-l impusc pe Roy in cap cu pistolul asta. ca sa nu devina un Walker.

Rebeca: Imi pare rau sa aud asta.

Arnold: Si mie...



MAI TARZIU:

Rebeca: Arnold, doar nu vorbesti serios!

Arnold: Ba da!

Rebeca: Nu o sa facem asta!

Arnold: De ce nu ?

Rebeca: E prea riscant, daca e cineva acolo ?

Arnold: Intr-o benzinarie abandonata ?

Rebeca: E posibil!

Cei 3 voiau sa intre intr-o benzinarie abandonata ca sa caute ceva.

Billy: Dar daca intradevar e cineva acolo ?

Arnold: Oh, haide, nu e nimeni.

Cei 3 s-au dus in fata benzinariei.

Rebeca si Billy au verificat toaleta fetelor, iar Arnold toaleta baietilor.

Billy: Rebeca, crezi ca toate lucrurile astea isi v-or reveni la normal intr-o zi ?

Rebeca: Probabil... dar nu stiu cand...

Dintr-o data se auzi o impuscatura din baia baietilor.

Cei 2 fugira sa vada ce e si il vazura pe Arnold impuscat la pamant.

Acolo, Rebeca fugii si ingenunchia langa Arnold.

Rebeca: Arnold ? ARNOLD!!!

Acea persoana ce il impuscase pe Arnold o impusca si pe Rebeca.

Billy ramase singur.

Persoana aceea era o fata.

Fata: Sterge-o!

Billy de frica, nu apuca sa ia arma de la Rebeca si o lua la fuga. Saracul... acum nu mai avea nici pistolul si era singur din nou.



THE WLAKERS

SEZONUL 2



VA URMA!!!

The walkersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum