Au trecut doua saptamani decand eu si prietenii mei, Billy, Sarah, Jackson si Ana, am ucis Pacientul 0, nu mai aveam ce face si a trebuit sa plecam din oras. Momentan vom sta departe de orase, asta pentru propria siguranta. Am plecat si suntem pe drumuri. Rezervele de apa si mancare se termina, sper sa gasim ceva folositor... cat de curand.
Mergeam noi ce mergeam, iar Billy vine la mine si imi spune:
Billy: Domnule Roy, mi-e foame, mi-e sete, am obosit, nu am ajuns inca ?
Roy: Nu inca, Billy. Hey, Sarah, esti sigura ca te descurci cu harta aia ?
Sarah: Hey, am spus ca ma descurc, bine ?
Roy: Cum zici tu.
Sarah avea o harta, harta ducea catre orasul Melemsburgh, orasul Melemsburgh era un orasel mic aflat la tara. Cu cat orasul e mai mic, cu atat mai putini Walkers.
Dintr-o data, Ana vede o lumina, parea a fi lumina unui pistol de semnalizare.
Ana: Ce e aia ?
Jackson: Hmmm, pare a fi un fel de.... tabara! Sunt doar doua corturi, STAI PUTIN! Vad pe cineva iesind dintr-un cort, e o fata!
Roy: Eu ma duc sa vad de este, ma voi duce singur, in caz ca nu sunt prietenosi, nu vreau sa riscam.
Roy s-a dus la acea tabara ca sa inspecteze locul.
Roy: Alo, e cineva aici ?
Dintr-o data Roy auzi o voce misterioasa:
Vocea: Ajuta-ne... te rugam...
Roy: Cine esti ?
Vocea: Intra in cortul din dreapta ta.
Roy a intrat in cort si acolo era o fata.
Fata: Te rugam, ajuta-ne! Eu si Eddie avem nevoie de ajutor!
Roy: Cum te numesti ?
Fata: Ma numesc Joeline, am 15 ani si iubitul meu, Eddie are nevoie de ajutor.
Roy: O sa incerc sa-l ajut, unde e ?
Joeline: E in cortul din spatele tau!
Cei doi s-au dus acolo, dar norocul nu avea sa le surada.
Joeline: Nu te teme, Eddie, au venit ajutoare!!!
Roy: Oh, nu... A fost muscat!
Joeline: Stiu, una din chestile alea l-a muscat si nu avem ce ne trebuie ca sa inchidem rana, te rog ajuta-l!
Roy: Nu, nu intelegi! Daca esti muscat s-a terminat... Mai intai te imbolnavesti, apoi mori, iar apoi revii si ataci orice gasesti! S-a terminat pentru el, tot ce mai putem face este sa-i curmam suferinta! Imi pare rau...
Joeline: NUU! Sigur mai exista si alta cale!
Roy: Regret!
Roy scoase pistolul si voia sa-l impuste pe Eddie in cap, dar...
Joeline: NUUU!!!
Joeline sari in fata pistolului, iar ea fusese impuscata in cap in locul lui Eddie.
Roy: NUU!!! Firar... ah... imi pare rau Eddie si Joeline...
Roy il impusca si pe Eddie in cap si se intoarse la prietenii lui.
Sarah: Ai gasit ceva ?
Roy: Era o cauza pierduta, nu e nimic acolo.
Jackson: Am auzit doua impuscaturi! Ce s-a intamplat ?
Roy: Sa sti ca... nu mai conteaza...
Astfel, cei 5 isi continuara drumul cate orasul Melemsburgh.