CAPITOLUL 6: Schimbari Radicale
Jackson era asa nervos, incat daduse foc taberei, cu tot cu cadavrul lui Sam. Il vazu pe Kameron, si se infurie asa tare incat il lua pe sus si zise:
Jackson: Afurisitule! E timpul sa te duci cu unchiu-tau!
Billy: WO WO WO!!! Jackson, ce faci ?
Jackson: Inchei asta!
Jeff: Jackson, daca n-ar fi fost pustiul ala, am fi cu totii morti!
Billy: Jackson, dai drumul!
Jackson: Hmph... bine pustiule, ai noroc.
Kameron: M...mersi.
Billy: Esti bine, Kam ?
Kameron: Da, mersi.
Cei 5 si-au rezolvat problemele si au urcat in masina. Cu totii se indreptau spre un oras numit Welingthon.
De la acea tabara, era cam 3 zile de mers pe jos distanta. Mai exact o zi de mers cu masina. Trecusera zece ore, ramasera fara benzina. Oprisera la o benzinarie. Erau doi Walkers in fata. Jackson iesii cu o ranga si ucise Walkerii. Jackson ii lovea, chiar daca erau morti. Billy putea observa ca Jackson nu mai era acelasi om.
Jacksonbintra in benzinarie. Se aud zgomote, dar dintr-o data se face o liniste deplina. Billy se duse dupa Jackson. Intra in benzinarie si il vede pe Jackson in genunchi.
Billy: Jackson, ce faci ?
Jackson(cu lacrimi in ochi): Uite!
Jackson arata spre un Walker.
Billy: Oh... Oh, nu...
Acela nu era un Walker obisnuit, era...Billy intrase dupa Jackson.
Billy: Jackson, ce s-a intamplat ?
Jackson(cu lacrimi in ochi): Uite...
Jackson arata spre un Walker.
Billy: Oh, Doamne... nu se poate...
Jackson: A trecut atata timp, nu-i asa ?
Acel Walker nu era un simplu Walker, era... Sarah.
(SARAH = prima aparitie: sezonul 1, capitolul 1)
Billy: Ce o sa facem acum ?
Jackson: Nu situ... cineva ar trebui sa o scoata din mizeria asta... Dar eu nu situ daca sunt in stare, nu dupa tot ceea ce am trecut prin... Si nu te pot pune nici pe tine sa faci asta... esti un adolescent, la varsta ta, nu ar trebui sa impusti persoane care ti-au fost dragi...
Billy: Si ce sugerezi ?
Jackson: Nu stiu...
In ultima vreme, Jackson se purta tot mai ciudat, mai rau mai exact. Era mult mai agresiv si actiona de parca nu-i pasa nimic. Tot ce ii pasa era sa-l protejeze pe Billy, dar tot odata si pe Linda. Nu ii pasa de nimic altceva.
Billy: E okay, Jackson, am s-o fac eu... nu trebuie sa treci prin asta...
Jackson: Stiu si eu?!?... probabil eu ar trebui sa o fac... dar nu pot trece prin asta... cel putin nu din nou.
Billy: Jackson, am fost buni prieteni cu Sarah inca de cand ne-am intalnit, iti amintesti ? Tabara noastra fusese atacata de Walkers, insa Roy a aparut de nicaieri si ne-a ajutat!! Roy ar fi vrut ca tu sa o ajuti pe Sarah, pana si ea ar vrea asta! O poti ajuta! Eu stiu ca poti, Roy stie ca poti, tu sti ca poti, toata lumea stie ca poti!! Fa ceea ce e corect...
Jackson: M... mersi, Billy!
Jackson se ridica increzator, ia arma si o impusca pe Sarah in cap, ca sa nu mai trebuiasca sa sufere.
Cei doi au luat provizii, s-au urcat in masina si au plecat la drum.Cei 5 erau in drum spre Welingthon. Jackson conducea si era tacut. Jeff observa tacerea profunda din masina si incearca sa mai lumineze ziua. Ii intreba pe Jackson si Billy ce vazusera in benzinarie, caci de atunci erau foarte tristi. Jackson ii spuse ca nu e treaba lui, neluandusi ochii de la drum. Dintr-o data se aud foarte multe focuri de arma, mai exact focuri de mitraliere.
Billy: Ce se aude ?
Jeff: Focuri de arma.
Jackson: Multumim, Sherlock. Stim ca sunt focuri de arma, Billy intreba din ce parte se aud.
Jeff: Dinspre West.
Niste lumini orbitoare apar dintr-o data in fata lor, incat Jackson opreste masina brusc.
Kameron: Ce e cu luminile astea ?
Billy: Sunt faruri de masina.
Niste oameni imbracati in militari le sparg geamurile de la masina cu pustile. Ii scot pe fiecare in parte afara si le pun catuse.
Jackson: Hey!! CE FACETI ?!?
Militar: Am mai gasit cateva potentiale slugi. Urca-i in camion. Ii ducem la baza.
Billy: ,,Slugi" ?!? Noi nu suntem slugile nimanui!!
Militarii i-au urcat in camion si au pornit catre baza.
SFARSITUL CAPITOLULUI 6.