Billy: In scrisoare, scria ,,Ne-ai vazut opera''. Cum adica ,,noi'' ? Nu esti singur ?
Sam: HA HA HA!!!
Cineva il pocni pe Billy in spate si lesina.
Peste doua ore, Billy se trezeste intr-o camera, legat de un scaun.
Dintr-o data, cineva intra pe usa. Nu era Sam.
Billy: Cine esti ?
???: Poti sa-mi spui Kameron.
Billy: De ce il ajuti pe Sam ?
Kameron: E unchiul meu. Familia se ajuta.
Billy: Chiar si cand ai de gand sa ucizi persoane ?
Kameron: Nici mie nu-mi place, dar nu am de ales... imi pare rau...
Sam intra in camera.
Sam: Kameron, adu artileria grea.
Kameron: D...da, unchiule...
Kameron(soptind catre Billy): Imi pare rau...
Billy se incrunta.
Sam il pocni pe Billy:
Billy:AAH!!
Sam: Nu conteaza daca simti putina durere, vei avea aceeasi soarta ca si prietenii tai, dar tu primul.
Kameron aduse un Walker in camera si il lega cu funia de calorifer. Facuse noduri slabe, ca Walker-ul sa poata scapa in orice moment si sa-l manance pe Billy.
Sam: Hai Kameron.
Kameron: Imi pare rau, Billy...
Cei doi iesira din camera.
Billy: AAAAAAH!!! Cum naiba scap eu din asta ?!? R...regret... v-am dezamagit, prieteni... L-am dezamagit pe Roy, il dezamagesc pe Jackson, ii dezamagesc pe toti... Voi murii aici si nu ii voi putea ajuta pe ceilalti... imi... pare rau... prieteni...
Walker-ul aproape se eliberase, inca putin si ajungea la Billy.
Billy: NU!!! Ce tot spun ?!? NU POT MURI AICI!!! Prea multi oameni au murit pentru a ma proteja, si nu ii voi permite ca ei sa fi murit in zadar!!
Roy, Sarah, Ana, Elizabeth, Luke, Pete, Clara, Lilly, Marvin, Glenn!!! NU VOI PERMITE CA EI SA FI MURIT IN ZADAAAAAR!!!!
Walkerul se eliberase. Acesta sarise pe Billy.
Billy se lasa pe spate cu scaunul si tinea Walker-ul cu picioarele.
Billy: Da-...-te... de...pe... MINE!!!
Billy isi puse toata forta, si lovi Walker-ul atat de tare cu piciorul, incat il zburase pe spate, iar el se rostogoli cu scaunul pe burta. Billy era sub scaun, era vulnerabil. Se taraste pana la un ciob de sticla. Pana sa se ridice Walker-ul, Billy taiase funiile cu ciobul, si ii infipse ciobul in cap Walker-ului...
Billy era extenuat...
Billy: Huh...ah...heh...puf... Vin dupa tine, Sam. O sa te omor, il voi razbuna pe Roy si imi voi salva prietenii!!Billy: Vin Dupa tine, Sam... vei platii pentru tot raul ce l-au facut!!
Billy deschise usor usa, se strecura si ajunse intr-o camera. Dintr-o data se stinse lumina. In camera, Intr-ul colt, Pe un perete, era un reportofon.
Voce: Chiar credeai ca vei scapa asa usor ? Poate ai trecut nivelul unu, dar sa vad cum te descurci pe intuneric. Undeva, in camera se afla o usa. Usa te va duce catre Jeff. Dar in camera este si un Walker. Sa vad cum te descurci! HA HA HA!!!!
Billy: NENOROCITULE!!! O SA-TI PARA RAU CAND AM SA TE PRIND!!!
Billy era foarte vulnerabil. Cu toate ca nici Walkers nu vad in intuneric, pot mirosii frica si sangele.
Inima lui Billy batea foarte tare, dar isi amintise ultimele vorbe ale lui Roy adresate catre el:
Roy: Billy... orice ar fi... niciodata sa nu-ti fie frica... frica te doboara intodeauna...
Billy prinse curaj. verifica fiecare perete in parte si gasii usa. Nici nu daduse de Walker.
Billy intrase pe usa si il vazu pe Jeff.
Jeff: BILLY!! Slava Domnului!!
Billy: Jeff, ce bine ca esti in viata.
Jeff: Nu te apropia!! E o capcana!! Daca vi aproape, s-a zis cu Jackson si Linda.
Billy: CE ?
Jeff: Kameron e cu Jackson si Linda, iar Sam se uita la noi prin camerele de supraveghere. Daca vede ca te apropii de mine, ii va spune lui Kameron sa-i execute pe Jackson si Linda!
Billy: Trebuie sa-i ajut! Unde sunt ?
Jeff: In subsolul cladirii!! DU-TE!!
Billy pleca de graba spre subsol. Lovise cu piciorul usa subsolului si o doborase jos.
Kameron: BILLY!! Regret, dar daca vrei sa ajungi la ei, trebuie sa treci de mine!!
Billy: Kameron, eu stiu ca nu esti ca Sam, nu trebuie sa faci asta! Daca ne lasi sa plecam, poti venii cu noi!! Poti incepe de la capat!!
Kameron: Trebuie sa fac asta, TU N-AI INTELEGE!!!
Kameron vru sa-l pocneasca pe Billy, dar el se lasa in jos. Il prinse pe Kameron de picioare si il tavali la pamant. Kameron il lovii in cap pe Billy cu piciorul. Billy apuca o bucata de lemn.
Kameron sarise pe Billy, insa Billy se tinea la Kameron cu bucata de lemn.
Billy: Kameron, nu intelegi ? NU TREBUIE SA FACI ASTA!!
Kameron: Nici mie nu imi place ce fac, dar trebuie!! Tu n-ai intelege!!
Billy: Stiu ca familia se ajuta, inteleg asta! Crede-ma!! Dar nu cand vrei sa omori pe cineva!!
Kameron: Nu e vorba doar de familie!! Omul ala m-a ajutat, m-a salvat, a avut grija de mine si i-a pasat de mine cand nimanui nu i-a pasat!! Trebuie sa-i intorc favorul!!
Billy: Chiar si cand urmeaza sa omori pe cineva ?
Kameron devenise indulgent si slabise in forta. Atunci, cu forta, Billy il aruncase pe Kameron la pamant, scoase pistolul din pantaloni si il indrepta spre Kameron.
Kameron: B...Billy ?!?