Starea lui Roy era din ce in ce mai grava.
Ana: Oh, nu. Trebuie sa iesim de aici, rapid.
Roy: Sunt deacord... nu cred ca mai rezist mult... Trebuie sa faceti ceva... rapid...
Sarah: Roy, arati foarte dezhidratat, nu mai avem apa!
Roy: N...Nu conteaza... oricum chiar daca as bea ceva... ar fi in zadar...
Billy: Domnule Roy, ma speri...
Roy: Billy... doar... te rog... ramai curajos... nu se va intampla nimic.
Billy stia ca Roy minte. Totusi, Billy nu stia ce se intamplase cu Roy, deoarece el habar nu avea ca Roy fusese muscat.
Ana: Roy, daca vrei, ma duc prin casele apropiate sa caut ceva de baut pentru tine.
Roy: Mersi, Ana... dar nu putem sa ne asumam un astfel de risc.
Ana: Stii ca mie nu imi pasa de riscuri.
Ana iesii afara si incuie usa dupa ea. Plecase sa caute apa pentru Roy.
Dintr-o data...
Roy: AAAAAHH... SARAH! Doare... AHHHH!!! Ce e asta... oh DOAMNE! AAAAARGH!
Sarah: ROY! ROY! Roy, ma sperii! Ce faci ?!? Ce se intampla ?
Dintr-o data... ochii lui Roy se inchisera...
Sarah: Roy ?
Roy nu mai dadea nici un semn de viata...
Micul nostru erou... facuse tot ceea ce era mai bine pentru prietenii lui... cu toate ca il costase propria viata.
Sarah incepu sa planga.
IN LUMEA DE DINCOLO.
Roy era in Rai, imbracat in alb.
Roy: Iarta-ma, Sarah... Dar voi trebuie sa plecati! REPEDE!
Brian: Degeaba... sti ca nu te aud.
Roy: Da, stiu, dar trebuie sa fac ceva!
Jackson: Nu ai ce face, amice.
Roy: Dar... nu puteti face ceva ? Nu va cer sa anulati efectul muscaturii... doar... va rog... mai lasatimi putin timp sa-mi salvez prietenii!!
Brian: Hmmm... bine, Roy. Uite, nu putem anula efectul muscaturii, dar te mai putem lasa putin in viata.
Jackson: Succes prietene.
Brian si Jackson impinsera sufletul lui Roy inapoi in corp.
Roy deschise ochii. Era mai putin palid. Tot era palid, dar mai putin.
Sarah: ROY!
Billy: Domnule Roy!
Roy: Sarah... nu e timp... trebuie sa ne grabim... mai am doar putin timp...
Dintr-o data, niste Walkers auzisera tipetele lui Roy si incepura sa sparga usa.
Roy: FIRAR!
Sarah: Oh, nu!
Roy: Trebuie sa plecam!
Billy: Dar, domnisoara Ana ?
Roy: Imi pare rau!
Cei 3 plecara pe alta usa si se dusera pe acoperis... au fost nevoiti sa o lase pe Ana in urma.
Acum erau si mai putini. Ii pierdusera deja pe Jackson si Ana, iar apoi... va urma Roy.