16

22 3 0
                                    


Oğuz

Sahile gelmeden önce evimin yakınındaki Kore restoranına uğrayıp Rüzgar'ın en sevdiği yemeklerden aldım ve grubun favori pizzacısından geri kalanımıza pizza almaya gittim. Sahile varana kadar Ulaş'ın fikrini düşündüm. Rüzgar'ın doğum günü yaklaşıyordu ve o gün için büyük bir sürpriz yapıp aramızdakileri netleştirmemi söylüyordu ama önümüzdeki iki haftayı hiçbir şey yapmadan geçirmek istemiyordum. Tabii ki doğum gününde de güzel bir sürpriz hazırlamaya çalışacağım ama o zamana kadar aramızdakileri netleştirmeden durmak ölüm gibi  görünüyordu gözüme. Üç yılın sonunda benden etkilendiğini ve işleri netleştirmek istediğini öğrenmişken iki hafta daha bekleyemeyecek gibi hissediyordum. Evimin sokağından geçerken aniden aklıma gelen fikirle telefonuma uzanıp ablamı aradım. 

"Ne var bu saatte ablacım?"

"Evimi süslemeni istiyorum aşk itirafı yapacağım."

"Hayırdır Rüzgar'la ne zamandır görüşüyorsunuz da aşk itirafı yapabilecek cesareti buldun sen?"

"Bir süredir görüşüyoruz işte abla, aramızdakileri netleştireyim sonra gelip senle enişteme anlatacağım başından sonuna kadar ama şu an gelip evi süslemeniz lazım. Biz sahilde olacağız dönerken Rüzgar'la gelirim eve romantik bir ortam olsun istiyorum benim için ne kadar değerli olduğunu anlatacağım ona."

"Tamam eniştenle gideriz birazdan senin eve özel olarak istediğin bir şey var mı?"

"Özel bir şey yok ya ben geldiğimde ona hazırladığım hediyeleri çıkartacağım zaten onlar yeterince özel olacak bence." 

"Tamam hazırlanıp çıkıyoruz şimdi."

Telefonu kapatıp yanımdaki koltuğa attıktan sonra hızımı arttırıp sahile vardım. Arabadan yiyecekleri alıp bizimkilerin yanına ilerlerken gözlerim Rüzgar'ın gülüşüne takıldı. Senelerdir doğru düzgün güldüğünü görmediğim çocuk bizimle tanıştığından beri sürekli güler olmuştu. Eski haline göre daha mutlu ve huzurlu görünüyordu. Bu değişimin etrafımızdakilerin söylemesine göre benim sayemde olduğunu düşünmek beni hiç olmadığım kadar mutlu ediyordu. Görüşmeye başladığımız ilk günden beri aramızdaki ilişkinin hızla gelişmesi bile bir şeyleri kanıtlar nitelikteydi. Bana karşı hissettiği şeylerin yalnızca cinsel istek olmadığını öğrenmek fazlaca iyi gelmişti bana. Yanlarına vardığımda elimdeki poşetleri ortalarına bırakıp Rüzgar'ın yanına oturdum, ona aldığım yemekleri kucağına bıraktığımda hızla poşeti açtı. Sevinçle yemekleri çıkartırken bana dönüp konuştu.

"Oğuz çok teşekkür ederim."

"Rica ederim, yoruldun o kadar sevinirsin diye düşündüm."

Rüzgar'ın neşesi gözlerinden okunurken yüzümde bir gülümseme oluştu ve bizimkilere döndüm. Pizza dilimlerinden birine uzanırken Ulaş söylenmeye başladı.

"Adama bak ya gitmiş Rüzgar'a en sevdiği yemekleri almış bize de karışık pizza getirmiş."

"Kanka senin en sevdiğin yemek pizza zaten hem bak Bartu'yla seninkinin yarısına zeytin koydurmadım sen yemediğin için."

"Yaaaa, işte bu yüzden best kankamsın sen benim."

Hepimiz onun şımarmasına gülerken Bartu kolunu Ulaş'ın omzuna atarak onu kendine çekip öptü. 

Müzik Kutusu(B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin