Ulaş
Sinirli olduğu her halinden belli olan Bartu beni kolumdan tutarak soyunma odasına getirmişti. bu saatte kimsenin beden dersi olmaması ikimiz için de iyi olmuştu. Ona ne kadar sinirli olsam da onu seviyordum ve bu siniri daha ne kadar sürdürebilirim hiçbir fikrim yok. Kendini sakinleştirmeye çalıştığı birkaç dakikanın ardından bana dönüp konuşmaya başladı.
"Neden Oğuz'un kucağına oturdun? Ulaş beni sevmiyor musun neden Oğuz'la bu kadar yakınsınız?"
"Seni seviyorum kardeşim ama bunun Oğuz'la ilgisi ne? ikinizi daha farklı sevemez miyim?"
Söylediğim şeyle yere bakan Bartu kafasını hızla bana çevirdi.
"S-sen Oğuz'u mu seviyorsun?"
Dolan gözleriyle masumca sorduğu soru tüm sinirimi alıp götürmüştü. Bu çocuğa aşıktım ve karşımda benim başkasını sevme ihtimalim onu üzerken dümdüz duramazdım.
"Sikeyim ya."
"Ne-"
Hızla dudaklarına kapanmamla lafı yarıda kalmıştı. Hiç hareket etmeden sadece dudaklarımı dudaklarının üstünde tutuyordum. Bartu'nun hareket etmeyeceğini anladığımda kapattığım gözlerimi açarak ondan hafifçe uzaklaştım. Gözleri kocaman açılmış şekilde yüzüme bakıyordu. Hiçbir şey söylemeden geçen dakikaların ardından derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
"Bartu ne Oğuz'u ne başka birini seviyorum. Seni gördüğüm tanıdığım ilk andan beri benim kalbim yalnızca senin için atıyor. İlk zamanlar bunun aşk olduğunu anlayamamıştım o gün Oğuz'un doğum gününde oyun bahanesiyle öpüşmemize kadar sana aşık olduğumu anlayamamıştım Bartu ama o günden sonra her geçen gün sana olan sevgim arttı karşılıksız olduğunu bilmeme rağmen başka kimseyi düşünemeden seni sevdim ben ama sen bana hiç o gözle bakma-"
Bartu'nun dudaklarıma kapanmasıyla konuşmam yarıda kaldı. Gördüğüm ilk andan beri aşık olduğum o çocuk sanki nefes alması için dudaklarıma ihtiyacı varmış gibi beni öperken karşısında donup kaldım. Aklımda ışıklar yanıp Bartu'ya karşılık vermemi söylediğinde dudaklarımı hareket ettirip ellerimi saçlarına çıkarttım. Saçlarıyla oynarken kendimi hafifçe dudaklarından uzaklaştırdım.
"Bartu neden bunu yapıyorsun? Beni öpüp sonra bir daha olmayacak dedin geçen gün de şimdi niye tekrar öpüyorsun?"
"Ulaş.. Güzelim ben her şeyin çok geç farkında varıyorum özür dilerim ama Ulaş."
Konuşmayı kesip elimi kalbinin üzerine koydu.
"Ulaş bu kalbi böyle attıran tek kişi sensin. Uzun süredir hep sendin ben sadece duygularımı inkar ettim çünkü arkadaşlığımızı bozmaktan çok korkuyordum ama ben sana aşığım Ulaş."
Duyduğum itirafla nefesim kesilirken ağzım açık bir şekilde karşımda cevap vermemi bekleyen Bartu'ya baktım. Elimin altındaki kalbi her saniye daha da hızlanırken sevdiğim çocuğun bana yaptığı aşk itirafını sindirmeye çalışıyordum.
"Bartu beni sevdiğini mi söyledin sen"
Yüzüne o huzur veren gülümsemesini koyup kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Kutusu(B×B)
Teen FictionNe yani! Hep mi uzaktan seveceğim seni.. Hiç mi beraber uyanamayacağız? 03.06.20