OğuzEvimdeydi. 3 yıldır beni görmeyen çocuk şuan evimdeydi. İçeride arkadaşlarıyla oturmuş benim içecek bir şeyler getirmemi bekliyordu. Ama benim önce sakinleşmem lazım. Yani ne olmuş ki 3 yıldır sevdiğim çocuk salonumda oturuyorsa? Elim ayağıma dolaşmadan içecek götürebilirim sanırım.
Musluğu açıp yüzüme su çarptım. Evet sakinleşmen gerekli Oğuz. Rüzgar içeride oturuyor olabilir ama senin sakinleşmen lazım. Nasıl başarıcaksam sakinleşmeyi. Derin bir nefes alıp dolaptan biraları kaptığım gibi içeri geçtim.
"Bira getirdim ama içmeyen varsa dolapta ne ararsanız var."
"Ben alkol kullanmıyorum."
Miniğimden çıkan sesle gözlerimi o güzel yüzüne diktim. Ne bekliyordum ki? Bu kadar minik ve masum şeyin alkol kullanmasını mı?
"Ah tamam ne istersin getireyim?"
"Yorulma sen ben alırım."
Miniğim sen iste ben sana bütün gün hizmet ederim ne yorulması?
"Ev sahipliği yapayım biraz bu mallar kendi evleri gibi takıldıklarından şu evi aldığımdan beri ev sahipliği yapamadım."
Miniğimden gelen küçük kıkırtı beni dünyadan soyutlamaya yeterdi ama Ulaş diye bir arkadaşım olmasaydı. Rüzgar'a dalan bakışlarım Ulaş'ın anırmasıyla kesildi maalesef ki.
"Lan şerefsize yaranamıyoruz da bak amk seni yormuyoruz laf yapıyorsun madem öyle bugün bize hizmet edeceksin amk çocu."
Ulaş'a sadece gülüp mutfağa yöneldim. Hay amk çocuğa ne içmek istediğini sormayı unuttum ya lan. Senin amk Ulaş. Arkamdan birinin mutfağa girdiğini hissettiğimde o tarafa döndüm. Miniğim? Sakin ol Oğuz siz burda yalnız değilsiniz sakin ol.
"Ne içmek istediğimi sormadın?"
"Evet unutmuşum Ulaş malı kafa bırakmadı ki."
Gelen gülme sesiyle açtığım buzdolabının önünde ona bakakaldım. Gülüşü, gülüşğ çok güzel. Ve o bu güzel gülüşü neredeyse herkesten saklıyor. Saklasın zaten amk katil olmayalım sonra da benden de saklamasın amk. Kendime gelip konuştum.
"Ne içersin?"
"Soda var mı?"
"Sade var. Sever misin?"
"Meyveli içemem zaten sade iyidir."
Sodayı açıp ona uzattıktan sonra sakin olmaya çalışarak salona geri geçtim. Kendimi koltuğa attığım gibi Defne üzerime atladı.
"Oğuuuuzzz."
"Ne istiyon Allah'ın cezası?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Kutusu(B×B)
Teen FictionNe yani! Hep mi uzaktan seveceğim seni.. Hiç mi beraber uyanamayacağız? 03.06.20