Oğuz
"İddiaya girerim bir erkeği öpemezsin."
Evet saçma sapan bir bardayız ve Poyraz Rüzgar'a meydan okuyor. Hem de bir erkeği öpmesi üzerinden.
"Şimdiye kadar girdiğimiz iddialarda hiç kazandığın olmadı Poyraz."
"Bunu kazanacağıma eminim. Eğer benim seçtiğim kişiyle öpüşürsen arabanı yenilerim."
Rüzgar'ın çok istediği yeni çıkan bir araba vardı ve onu almak için her şeyi yapacağına eminim. Damarlarımda şimdiden kıskançlık dolaşmaya başlamışken Ulaş elini koluma atarak sıktı. Bartu ile hâlâ araları düzelmemişti ve bu da sadece Bartu yüzünden. Salak Bartu.
Miniğim tekrar konuşmaya başladığında Bartu'ya sövmeyi sonraya erteleyerek ona döndüm.
"O istediğim araba?"
"Evet o."
"Lan salak Poyraz emin misin bu o araba için her şeyi yapar."
"Eminim Adaşkım sen rahat ol. Kaybedersen de benim dediğim bir şeyi yapmak zorundasın kabul mü?"
"Kabul lan."
"Çok gereksiz değil mi homofobik birine denk gelirse dayak yeme ihtimali-"
"Ben dayak yemem."
"Çok küçüksün Rüzgar."
Kaşları çatılmış ve boynunda bir damar belirginleşmeye başlamıştı. Sinirli halinin gözüme bu kadar güzel gözükmesi normal mi? Bence normal.
"Ben. Dayak. Yemem. Dedim."
Her kelimesini bastıra bastıra söylediğinde sinirli gözleri hâlâ üzerimdeydi. Bilse bu şekilde ne kadar tatlı göründüğünü yapmaya devam eder miydi acaba?
"Pekiiii o zaman kalkın gay bara gidiyoruz."
"Ne!"
Bu tepki tabii ki özürlü Bartu'dan çıkmıştı zaten başka kimden çıkar ki?
"Valla bize uyar kendimize milleti shipleriz Ada'yla."
Ada Defne'nin burnuna öpücük kondurup onu onayladığında onları biraz kıskanmış olabilirim çünkü miniğimle ben asla böyle bir durumda olamayacağız.
"Bana da uyar hatta eğlenecek birilerini bulurum belki."
Ulaş'tan çıkan sesle Bartu yine kasılmıştı. Aferin lan aslanım böyle devam et.
"Hadi gidelim o zaman."
Eğer bu gece kıskançlıktan olay çıkartmazsam zamanı gelince aşkımı itiraf edeceğim sözüm olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Kutusu(B×B)
Teen FictionNe yani! Hep mi uzaktan seveceğim seni.. Hiç mi beraber uyanamayacağız? 03.06.20