Oğuz
"Oğuz her şeyini aldın mı sevgilim? Birazdan çıkmalıyız biliyorsun."
"Aldım güzelim aldım sen çıkalım dediğinde çıkabiliriz."
1 haftanın sonunda Mete Rüzgar'ı arayıp nerede olduğunu söyleyerek hepimizi yanına çağırmıştı. Rüzgar'ın söylediğine göre sesi gayet iyi geliyordu ve ısrarla yanına gelmemizi istemişti. Tabii ki telefonunu açtıktan sonrs Poyraz'ın tüm aramalarını görmezden gelmesi hepimizin dikkatini çekmişti. Ama çok üzerinde durmayıp aramasının ertesi günü yanına gitmek için hazırlanmaya başlamıştık ve birazdan yola çıkacaktık.
Yanıma gelen sevgilim ile düşüncelerimden sıyrılıp gözlerimi o aşık olduğum yüze çıkarttım. Rüzgar anında kucağıma oturup dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu.
"Diğerleriyle konuştum hepsi hazırmış çiftler halinde gidelim dediler birazdan burada olurlarmış beraber yola çıkacağız."
"Poyraz tek mi gidecekmiş?"
"O motoruyla gideceğini söyledi."
"1 haftada çok yıprandı."
"Ben Poyraz'ın Mete'ye aynı gözle baktığını düşünmüyorum artık. Ne kadar yıpransa da bu 1 haftalık uzaklaşmaları bir şeyleri fark etmesini sağlamış gibi."
"Poyraz senin arkadaşın güzelim sen daha iyi tanırsın onu ben bir şey diyemem yeni tanıştık sayılır çünkü."
"Evet biliyorum. Ama düşüncelerimden de emin değilim, yıllardır ne Ada'ya karşı ne bana karşı Mete'ye gösterdiği hassasiyeti gösteriyordu eğer olay kardeşi olarak görmekse bizi de öyle gördüğüne eminim. Mete onun için farklıydı sadece kabullenemediğini düşündüm uzun süre, yine de son bir haftada sanki bir şeyler değişti gibi hissediyorum. Özellikle Poyraz ve Mete."
"Niye böyle hissediyorsun güzelim?"
"Mete beni aradığında onu gerçekten dağılmış halde bulmayı planlıyordum tabii hâlâ onu görememiş olsam da sesinden mutluluk akıyordu sanki aradığı huzuru ve mutluluğu bulmuş gibiydi bilmiyorum. Eğer orada bir şeylerin farkında vardıysa ve bu ona iyi geldiyse arkadaşım adına çok mutluyum tabii alt bilgi olarak söylüyorum yanına gidince beni 1 hafta habersiz bıraktığı için ağzına sıçacağım onun."
Kahkahalarım arasında kucağımdaki miniğin yanaklarını sıkıp dudaklarını öptüm.
"Kızmakta haklısın sevgilim ama Mete de uzaklaşmak istemekte haklı bir anda fazla gelmiş olabilir olaylar. Benim de aynı hissi yaşadığım anlar olmuştu."
Kaşlarını çatarak merakla konuştu.
"Ne zaman öyle bir his yaşadın sen?"
"İlk öpüştüğümüz zamanı hatırlıyor musun?"
"Evet."
"İşte sonra iddia için başka bir adamı öpmeye gitmiştin ben neler olduğunu izleyemeden bardan çıkmıştım o gün. Ulaş benim evimde kaldığı için eve gitmedim bir otele gidip kafamı dinlemek ve herkesten uzaklaşmak istedim. Ki öyle de yaptım telefonumu kapattım açtığımda Ulaş'tan mesaj vardı sanırım senin iddiayı kaybettiğinle ilgili neyse ki kısa sürdü depresyonum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Kutusu(B×B)
Teen FictionNe yani! Hep mi uzaktan seveceğim seni.. Hiç mi beraber uyanamayacağız? 03.06.20