BartuRüzgar'ın adamı dövmeye başlamasıyla Ulaş'ı bileğinden tutup sürüklemeye başladım.
"Bırak beni Bartu!"
"Rahat dur Ulaş."
Kolunu bir kaç kez daha çekmeye çalıştıktan sonra kurtulamayacağını anlamış olacak ki sakince arkamdan yürümeye başladı. Dışarı çıktığımızda onu hızla arabaya çekiştirdim.
"Seninle bir yere gelmicem Bartu!"
"Geleceksin!"
"Gelmiyorum."
"Ulaş geleceksin konuşmamız lazım."
"Burda konuş."
Bileğini bırakıp yüzümü ellerimin içine aldım. Sakinleşmek için bit kaç saniye bekledikten sonra ellerimi yüzümden çekip sakince konuştum.
"Ulaş gidelim sakince konuşalım lütfen."
"Lan istemiyorum istemiyorum. Sen sadece davranışını açıkla niye ayırdın Göktürk'le beni?"
"Bir de adını mı öğrendin şerefsizin? LAN SANANE ELİN ADAMININ ADINDAN!"
"AMK SANANE SANANE İSTER ADINI ÖĞRENİRİM İSTER ALTINA GİRERİM SANA N'OLUYOR?"
"Ulaş.."
"NE ULAŞ NE?"
"Ulaş n'olur yapma böyle beni cezalandırma."
"Seni neyle cezalandırıyorum kardeşim ben? Sana sataşmadım bir şey yapmadım sadece yakışıklı bir çocukla güzel bir gece geçirmeye gittim."
"Ulaş yapma."
"Neyi yapmayayım? Hayatımda birileri olacak Bartu şimdi olmasa başka zaman bunun senin için nasıl bir sorun oluşturduğunu anlamıyorum kardeşim."
"LAN BANA KARDEŞİM DEME. BAŞKASIYLA YATMA. YAPMA YA YAPMA. Yapma Ulaş."
Sona doğru kısıklaşan sesimle beraber gözlerim de dolmuştu. Kendime itiraf edemediğim şeyler yüzünden ikimizi de üzüyordum. Ulaş'a hızla arkamı dönmemle yanıma adımladı.
"Bartu ağlama niye ağlıyorsun?"
Bu kadar salak olmadığını biliyorum sarışın. Ama bana çektirmeye ant içmiş gibisin.
"Bilmiyorum.."
Sessiz fısıltımla göz devirip kollarını bana sardı.
"Ağlama gerizekalı içim acıyor."
"Ben ağlayınca mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Kutusu(B×B)
Teen FictionNe yani! Hep mi uzaktan seveceğim seni.. Hiç mi beraber uyanamayacağız? 03.06.20