לואי עלה במדרגות לקומה החמישית ברגע שהמנקה הגיעה, למרות שהתפקיד של הנערים היה לנקות את האחוזה ולעשות את שאר המטלות כמו לכבס בגדים ולרחוץ את הכלים, ללואי הייתה מנקה משלו שטיפלה בכל הדברים האלה אך רק בקומה החמישית מאחר ולואי לא נתן לאף אחד מהנערים להיכנס לשם, זאת אומרת, מלבד הארי.
הוא נכנס לחדר הרחצה והושיט את ידיו מעל לכיור כשניסה להוציא את שברי הזכוכית הקטנים מידו, גונח בכאב מהחתכים בכף ידו כשפתח את הזרם ושטף את הדם מידו. לאחר שסיים סגר את הזרם והרים את ראשו, מסתכל על עצמו במראה כשנאנח ועצם את עיניו, הוא היה לגמרי מיואש ומותש מההתנהגות של הארי, ומאיך שזה משפיע עליו. לאחר מכן לואי חיטא את ידו והוציא תחבושת מהארון הצדדי שהיה בחדר ועטף את כף ידו, מצמיד בעזרת סיכה לפני שהחזיר ויצא מהחדר.
לואי קיווה שזה יחלים מהר, אך למזלו הוא החזיק את הכוס בידו השמאלית כך שידו הימנית הייתה בסדר, ולכן זה לא מונע ממנו לכתוב ולעשות דברים שעשה בידו הימנית. הוא כעס על הארי, יותר ממה שהוא היה צריך, לא מסוגל לקבל את העובדה שהארי ניסה לברוח שוב למרות שנכשל בפעם שעברה, וסבל מכך. הארי היה טיפש שניסה לברוח, כי גם אם רצה להיות חופשי ולצאת מהאחוזה, הוא לא הבין שלואי ימצא אותו לא משנה מה, הוא לא יוותר עליו בכזאת קלות.
אבל לואי לא ידע להסביר את התחושה שעברה בגופו ברגע ששמע שהארי ניסה לברוח, הוא קפא, וגופו התקשח, הוא לא הצליח להבין אם הוא יותר כעס או התאכזב, זה היה שילוב של שניהם שגרם ללואי להגיב כך ולנפץ את הכוס. אבל הארי לא ידע שלואי הציל אותו, הבית של אביו לא היה בטוח, וזה היה מסוכן. אביו השתמש בסמים והארי היה קרוב אליהם כל זמן שהוא נמצא בבית הזה, ואולי יום אחד הוא יכל להתפתות להשתמש בהם, או שאביו יכל לכפות עליו. אם היה משתמש בהם הוא היה מזיק לעצמו בצורה בלתי הפיכה.
לעומת זאת, לואי לעולם לא יהיה מוכן להודות שאפילו שלקח את הארי מביתו מאותה סיבה שלקח את שאר הנערים, מהסיבה שהוא רצה שהארי יעבוד אצלו. משהו בהארי היה שונה, וגם אם לואי לא הצליח להבין בדיוק מה היה בו שגרם לו להתנהג ככה, בדרך מסוימת הארי משך את לואי בצורה שהוא לא יכל להסביר. ולואי ניסה להתייחס אליו שונה, הוא ניסה להראות לו שהוא לא כמו השאר, אבל זה קשה מכיוון שלואי לא ידע להפגין חיבה, עבר זמן רב מאז שהיה קרוב למישהו שהוא סגר את עצמו וכיבה את רגשותיו, וכשהארי הופיע, לואי הרגיש שונה, והוא לא אהב את ההרגשה הזאת אך הוא לא יכל להימנע ממנה, והוא לא יכל להתרחק מהארי ולוותר עליו.
לואי נסחף במחשבותיו כשעשה את דרכו בחזרה למשרדו, החדר כבר היה נקי, לא היה זכר לכוס המנופצת והמנקה לא הייתה באזור. לואי לא רצה להעניש את הארי, זה רק יגרום להארי לשנוא אותו יותר, אך הוא לא ידע מה לעשות, הוא לא ידע איך לגרום להארי להבין.
למה הכל חייב להיות מסובך כל כך?
הארי עשה את דרכו למשרד של לואי, רעד עבר בגופו כשהוא עשה צעד אחר צעד, נושם ונושף כדי לנסות להרגיע את עצמו, אך הוא הלך לאט ככל שיכל, הוא פחד מהמחשבה על מה שלואי יעשה לו, הוא בטח ממש כועס, והארי הרגיש את גופו כואב עוד מלפני שלואי יכל להניח עליו את ידיו, נמאס לו מהעונשים האלה, זה גרם לו לסבול, וזה פצע אותו כל פעם מחדש- בעיקר נפשית. לואי היה אגרסיבי מדי והארי שנא את זה.
מדרגה אחר מדרגה, צעד אחר צעד, הארי התפלל שהדרך הארוכה שהובילה למשרד של לואי לא תיגמר אך לפני ששם לב, הוא נעמד מול הדלת. נושם עמוק לפני שהקיש על הדלת ולואי פתח אותה, מפנה את הכניסה כשצמרמורת עברה בגופו והוא נכנס. לואי סגר את הדלת ונעמד מצדו השני של השולחן כשהארי התיישב בכיסא, מסתכל על ידו החבושה של לואי.
לואי נשען על שולחן העבודה לפני שהסתכל על הארי, בוחן את גופו, והארי לא יכל לקרוא את מבטו, הוא כועס? הוא מאוכזב? האם יש הבעה על פניו בכלל? אבל הוא לא נראה כועס. למה הוא לא כועס?
"ניסית לברוח," לואי התחיל לדבר בשקט, נושך את שפתו כשהסתכל על פניו של הארי שהסתכל על לואי מלמטה, מחכה לרגע שבו יתחיל לצעוק. "חתמת על חוזה שאומר שאתה רק שלי, ושאתה לא בורח מהאחוזה לא משנה מה. והפרת את זה," הוא הוסיף, אך לא צעק.
"זה מה שאני בשבילך?" הארי אמר כשקולו רעד, לא מסתכל על לואי, "החוזה הזה, זה כל מה שאכפת לך ממנו," הוסיף, אפילו לא שאל. הוא ידע שזה נכון. הארי הרים את מבטו ולואי הסתכל לעיניו כשהארי התאמץ להחזיק את הדמעות בפנים, וגם לואי בעצמו נראה שבור, מאוכזב.
לואי נשאר שקט לכמה שניות והארי הסתכל על הרצפה, נושך את שפתו חזק ככל שיכל, מנסה להעלים את הכאב הנפשי בעזרת הכאב הפיזי. "תלך לחדר שלך ואל תצא עד ארוחת הערב," לואי אמר כשהארי הרים את מבטו והרפה את האחיזה של שיניו משפתו, הוא היה מבולבל, אך יצא מהמשרד במהירות.
בלי עונש? בלי צעקות? לואי כמעט ולא דיבר, מה קורה פה?
הארי היה בטוח שברגע זה לואי יגרור אותו לחדר השנוא עליו, הוא יכל לדמיין את עצמו קשור ותלוי באוויר או כלוא באותו כלוב או כל דבר אחר שלואי יכל להעלות על דעתו כדי לגרום להארי לסבול. הוא יכל לראות את עצמו יוצא משם צולע ופצוע, אבל לואי פשוט נתן לו ללכת, הוא אפילו לא התווכח, הוא לא הראה כעס. משהו עובר על לואי, הוא לא התנהג כרגיל וזה היה מוזר, הארי לא ידע איך להגיב לזה.
אבל לואי בטח יתאפס על עצמו עוד כמה דקות, זאת חייבת להיות ההכנה לעונש, השקט שלפני הסערה, לואי בטח יבוא כל רגע ויתחרט על שנתן להארי ללכת. הארי נאנח ונכנס לחדרו כשנשכב במיטתו לאחר שבעט את נעליו מרגליו, מתכסה על מעל ראשו והרהר עם עצמו במחשבותיו.