Epilog

2.6K 85 6
                                    

Tutaj wyjaśnie wszystkie sprawy dotyczące tego opowiadania :

ANETA P.O.V
Urodziłam bliźniaki Marte i Dawida.
Marcin okazał się być świetnym ojcem. Ale bardziej rozpieszcza Marte co według mnie jest niesprawiedliwe dla Dawidka. Marcin jeszcze mi się nie oświadczył czemu?

Ada i Adrian zerwali ze sobą ponieważ Adrian okazał się mega dupkiem i na ich rocznicy chodzenia obmacywał jej kuzynkę Dorotę. Aktualnie Ada jest singielką podrywającą chłopaków na jedeną noc. Ada wynajęła mieszkanie żeby mieć więcej swobody z chłopakami. Ahh ta Ada.

Moja siostra Monika zakochała się w takim Mateuszu i są parą. Jej były Kacper oprzytomniał i chce się z nią spotykać. Ta to ma branie. Codziennie pod balkon w jej pokoju przychodzą obaj i jej śpiewają miłosne piosenki cały czas to samo. Boże zmieńcie płytę...

Mama i Adam są szczęśliwi co czasami słychać w nocy bo ja mieszkam z mama i dziećmia Marcin narazie szuka mieszkania dla nas. Ich mała Jesica rośnie jak na drożdżach. To takie słodkie że mam nową siostrę która jest w wieku moich dzieci. Awww so sweet.

Jak jeszcze macie jakieś pytania odnośnie tej książki to pytajcie w komentarzach.
Dzisiaj też dodam pierwszy rozdział Zawsze Sama na który was zapraszam.
Pozdrawiam-i mega się ciesze że ze mną wytrzymaliście jeszcze dodam podziękowania i oficjalnie zakończymy Kocham Cię .

kocham cięOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz