4.BÖLÜM

48 10 0
                                    

[ÇILEM]

Sabah uyandığımda yatağımda olduğumu gördüm.

Nasıl yani ben balkonda uyumuştum.
Beş saniyelik bir düşünmeden sonra beni "kahve telvesinin" getirdiğini anladım.
Ona "kahve telvesi" dememin sebebi,açık kumral saçları, masmavi gözlerinin olması.
Mavi fincan ve içindeki kahve telvesi.

Yataktan kalkıp lavabo sırasına girdim.

(Kesinlikle cinsiyet ayrımı yapmıyorum ama bazı kızlar dışarda geçirdiği zaman dan çok lavaboda geçiriyorlar. Ayrıca sırada beklememek için 1 saat erkenden kalkıyorlar ki bence aralarında en traji komiği bu.)

Bir süre sonra sonunda sıra bana geldi ve içeri girdim.
Her yer saçtı ve dolaplar makyaj mazemesiyle dolup taşıyordu ki şaşırmadım çünkü bu manzarayı kızlarla ne zaman yatıya birbirimize gitsek manzara aynı oluyordu. İşimi halledip saçımı yapacaktım ki ayna gördüm.

(Ben aynalardan biraz korkuyorum çünkü büyük ihtimal küçüklüğümden gelen tranvadır ,aynada başka birinin yansımasını görüyormüşüm gibi geliyor.)

Saçımı yapıp lavabonun kapısını açınca karşıma gülen emoji çıktı. (Ekin)
Karakterimden şaşmadım ve onada o bakışı attım. O bakışı görünce hemen yüzü düştü ve lavaboya girdi. Onun hemen arkasında Ayça vardı ve bana "napion" dermişçesine bir bakış attı. Üzgünüm Ayçacım bu doğamda var.

Odaya gidip çantamı topladım ve mutfak denilmesi için bin şahit istiyen o yere girdim. O raya hapishane çukuru diyorum çünkü o odayı görenin hem burun direkleri hemde göz mercekleri çalıyor.
A101 den tanesi 25 tl olan o tostlardan yapıyorlardı. Daha çok kızartılmış yavan ekmek diyelim.
Masadan bir tanesini ağzıma koyar koymaz sucuk Şeyma bana bağırdı.

-O BENİM TOSTUM!(Şeyma)

-Kanka Relax ol daha birsürü var ve ayrıca ben bunu çoktan ağzıma koydum.(Çilem)

Sinirli bir tavırla tabaktan bir tane tost alıp bana uzak bir sandalye ye arkası dönük bir şekilde oturdu. Alıştım :)

Çantamı alıp kapının önüne çıktım. O sırada yanıma "Hamsi kılçığı"geldi. Bu bahsettiğim kişi Toprak olur.

Ev ahalisinin hepsi dışarı çıkınca okula doğru yol aldık.
Şükürler olsun bizim kaldığımız yurt okula çok yakındı yoksa 5 dakika daha Damla ve Şeymanin makyaj muhabbetini dinliyemiycektim. Evet bende makyaj yaptım ama bunlar sanki podyuma çıkacakmış gibi hazırlandılar.

Okula vardığımızda ilk işimiz hangi dersleri aldığımız ve hangi sınıfta olduğumuza bakmaktı.
-Yes yabancı dil, ingilizcedeyim. (Çilem)
-Bende (Şeyma)
-Ben Gastronomi(Ayça)
-Bende (Ekin)
-Mimarlık (Toprak)
-Bende(Hazal)
-Benden de bu beklenirdi zaten,
modellik. (Damla)
-Tasarım (Nisan)

Hepimiz sınıflara ayrıldık. Şeyma yabancı dildi ama o benden bir yaş küçük olduğu için aynı sınıfta değildik.
Sınıfa girip ilk boş gördüğüm cam kenarına oturdum. Ders başlayınca hoca geldi ve hepimiz birbirimizi tanıttık. Klasik okulun ilk günü.

-Derse başlamadan önce sormak istediğiniz birşey varmı? (Hoca)

*El kaldırdım*

-Buyur. (Hoca)
-Hocam iki ders şeçe Biliyormuyuz? (Çilem)
-Hayır ama bunları kurs olarak yapabiliyorsunuz.Sen hangi kursu seçecektin?(Hoca)
-Görsel Sanatlar ve drama. (Çilem)
-Çok güzel eserlerini ve oynadığın oyunları görmek çok isterim. (Hoca)

Teşekkür edip yerime tekrar oturdum.Çok küçük yaşlardan beri resim yapmayı ve rol yapmayı sevmişimdir. Resimde ilk okulda ve orta okulda katıldığım yarışmalar ve drama klüpleri var. Sesimi inceltip kalınlaştırabilirim. Eğer yabancı dil dışında bir meslek seçsem kesinlikle oyunculuğu seçerdim. Bu bölüm konservatuvar olarak geçiyor.

Tenefüste Ayçanın yanına gittim, kurabiye yapıyorlardı. Kurabiyelerden birini ağzıma koyduğumda ağzıma çok acı bir tat geldi. Yinede nasıl olduğunu sorduğunda "çok güzel yutmak dahi istemiyorum" dedim.

*

Eve geldiğimizde yine bitmeyen şu lavabo sırası vardı. Sıra bana geldiğinde direkt üstümü değişip saçımı dağanık bir at fiskiyesi (kuyruğu) yapıp direkt yatağa koşup uykuya daldım.

Çok küçüklukten beri yaptığım bir şeydir okuldan eve geldiğimde en fazla dört en az iki saat uyurum. Uyumazsam kafam eroin çeken maymunlara dönüyor,ki benim uykusuz halimi görmek istemezsiniz çünkü o haldeyken çok sinirli ve mal oluyorum.
Evet benim karakterim bu napalım. Bana ben bile katlanamıyorum ama işte bizimkiler katlanıyor. Allahtan sabır diliyorum canım kardeşlerime.

ATEŞTEN 10 TAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin