[ÇİLEM]Gün batımlarını izlemeyi severim peki ya sen günlük?
Bana çimlerin üstünde yatıp,kimsenin olmadığı, hayal kurduğum yerde olduğumu hissettiriyor. Sadece sessizlik ve huzur.
Hayatım hep bir karmaşayla geçti. Benim çocukluğum güzeldi evet ama bir yerden sonra ipler bir anda kesildi ve köprüden aşağı düştüm.
Benim çocukluğum ,arkadaşlarımla oyunlar oynayarak geçti. Ve evet kabul etmeliyimki o zamanlar hayatımda geçirdiğim en iyi zamanlardı. Taki ergenliğe girene kadar. Ergenliğe girdikten sonra herşeyden ve herkesden uzaklaştım. Zaten virüs vardı bu bana yeterdi. Evde tüm gün uyuyup,telefona bakıp, günlük yazıyordum. Ben cam bir kalbe sahibim. Çok kolay kırılıyor. Ve en çok kırılan zamanlarımda o zamanlardı. Yani hem ergenliğin hemde yaşadığın şeylerin etkisiyle kendimi kalpsiz ilan etmiştim. Benim yaşadıklarımı acaba kaç çocuk yaşadı?Gözümden bir yaş damladı. Kapının açıldığını duydum ve hemen göz yaşımı sildim. Balkonun kapısı açıldı ve içeri Toprak girdi.
Bana hiç bakmadan balkonun diğer köşesine gitti. Kendimi toparladım ve günlüğümü kitleyip ayağa kalktım.
Öylece durdum ve Toprağa baktım. Saçları dağılmıştı, gözlerinin mavisi soluk bir şekile gök yüzünü izliyordu. Tamam sıra bendeydi o bana yardım etmişti sıra bendeydi.-Eee Toprak.(Çilem)
Toprak bana bile bakmaya çalışmadan cebinden sigara çıkardı.
-Hey hey sigara içemezsin!(Çilem)
Soğuk gözlerle bana baktı. O an buz kestim. Bir dakika o sigara mı içiyordu?
Sigaradan bir tane çıkardı ve tam yakacakken çakmağı onun elinden aldım.
Gözlerini kapattı ve derin bir nefes alıp verdi. Birden bana baktı. Allahım az daha kalpten gidicektim. Allahın cezası gözleri o kadar korkunçtu ki beni soluksuz bıraktı. Ben ona şaşkın şaşkın bakarken birden kolumu tuttu. Kolumu tuttuğu anda çığlık attım. Hemen elini çekti.-Tamam tamam sakin ol.(Toprak)
Paniklemişti şaşkın gözlerle bana baktı. Sigara paketini aldığım gibi ayağımın altında ezdim.
-Hadi ama bu kadarda fazla!(Toprak)
-Burda sigara içemezsin!(Çilem)
Tek kaşını kaldırdı ve "Neden" dermişçesine kafasını salladı.
-Sigara içmek bu yaştaki biri için zararlı.(Çilem)
Toprak taktim olmamış gibi yüzüme baktı.
-Neden?(Toprak)
-Ne bilim doktorlar öyle söylüyor!(Çilem)
Toprak birden bana doğru yürümeye başladı. Aramızda bir adımlık yer bıraktı ve yüzüme doğru eğildi.
Hadi ama bu erkekler neden bu kadar uzun!
Boş gözlerle gözüme bakmaya devam ettikçe ben titremeye başlıyordum.
-Eğer benden uzaklaşmazsan daha yüksek sesle bir çığlık seni bekliyor olacak.(Çilem)
Daha fazla yaklaştı. Bende geri gitmeye başladım. Bir süre sonra sırtım duvara yaslandı. İyice yaklaştı.Artık bana değiyordu. Kalbim hızlanmaya başladı, ter dökmeye başladım. Bu kadarınada dayanamazdım.Erkeklerin teması beni hep korkutmuştur.
Bana daha fazla yaklaştı artık yüzümüzde 5 santimlik mesafe kalmıştı. Bana soğuk gözlerle bakmaya devam ederken ben Ecel terleri döküyordum.
-Uzak du dur benden!(Çilem)O ise hayla sopsoğuk bir ifadeyle hala bana bakıyordu. Tamam artık bağıra bilirdim. İlk bağırıp herkesi buraya toplayıp,onu sapık diye ortaya atacaktım ve o burdan gidecekti. Tam bağıracaktım ki ağzımı eliyle kapadı. Gözlerimi kocaman açtım ve ona baktım. Dudağının kenarı kıvrıldı ve bana bakmaya devam etti. Allahım düştüğüm duruma bak!
Hiç düşünmeden elini ısırdım. Isırdığım gibi çekmesi bir oldu. Benden uzaklaştı ve elini yumruk haline getirdi. Kızgın bir yüzle bana baktı ve balkonun kapısını açıp gitti. Ben ise ne yaşadığımın şaşkınlığında durduğum yerde oturdum. Yaşadığım şeyleri düşünmeye başladıkça kalbim daha hızlı atmaya başlıyordu.
Bide onun iyi biri olacağını düşünüyordum! Meğersem sapığın önde gideniymiş!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN 10 TAŞ
Teen FictionHem senden nefret ederken hem nasıl sevicem... ~ -Son sözünü söyle! -Seni seviyorum Çilem. Hayatımda geçirdiğim en çileli ve güzel günleri bana yaşattığın için teşekkürler... {Yeni bir okula başlayan 6 kız hep beraber bir yurda yerleşirler. Daha son...