19.BÖLÜM

40 5 23
                                    

Neden ateşe düşmesende yanmış gibi hissedersin?
Neden kendini kesmesende yaralar açılır?
Neden birine güvendikten sonra pişman olursun?

[ÇILEM]

Hastanedeki ikinci haftam. Ayağım neredeyse iyileşti ama kalbim...
Kalbimin ağrısından bacağımın ağrısını hissetmiyorum.
O kadar acıyor ki...

Her saniye kendime lanetler okuyorum.
Herşeye ben sebep oldum.
Kendimden nefret ediyorum!
Herşeyden, kendimden, KENDIMDEN NEFRET EDIYORUM!!

(10 Yıl önce)

-Ben size demedim mi!!
SAAT KAÇ!

-Evet ama çocuk çok eğleniyordu biraz daha kalsın dedim. Biliyorsun bu aralar biraz üzgün.

-BANANE COCUKTAN!!
SEN BIR KADINSIN BU SAATTE DIŞARIDA NE İŞİN VAR!
OROSPU MU DESINLER SANA!!

-Anneme öyle deme!!

Titreyen bacaklarımla annemin önünde, babamın karşısında durmuş annemi savunuyordum. Küçücük bedenimle onu korumaya çalışıyordum.

Okul çok zor gidiyordu. Daha ilk okulda olmama rağmen zorbalığın ne kadar zor olduğunu en detayına kadar anlamıştım. Babam annemi zorbalıyordu!

Babam bana en tip ve kızgın bakışını atıyordu. Annem kolumdan çekti ve beni mutfağa sürükledi.

-Annecim, babanla sadece konuşuyoruz. Arada olur böyle karı koca arasında.

-Anne babam seni zorbalıyor!

-Hayır annecim sen yanlış anladın. Baban beni çok merak ettiği için kızdı. Baban beni zorbalamıyor.
Hadi sen bu gece arkadaşında kalmıycakmıydın?
Mısır patlatalımmı? Hemde en tuzlusundan.

-Olur.

*

-Hadi annecim güzelce eğlenin.

-Babama söyle seni zorbalamasın.

Annem beni karşında aldı ve düzlerinin üstüne çöktü.
Enseme kokulu bir öpücük kondurdu ve saçlarımı okşadı.

-Babalar bazen anneleri çok özlerler. O yüzden sinirlenirler. Derler "benim güzeller güzeli karım"nerde.
Yani Baban beni ve seni çok merak ettiği için bağırdı.

-Yani seni çok özledi?

-Evet ,Hadi git şimdi. Eğlencene bak.

Ayakkabılarımı giydim ve zıplaya zıplaya merdivenlerden çıkmaya başladım.

"Annem babamı çok seviyor"

-BANA CEVAP VERME!!

Sesi duymamla merdivenlerden düşmem bir oldu. Babamın bağırması beni hep çok korkuturdu. Sevse bile...

Dizimi vurmuştum ve galiba kanıyordu.

-BANANE ONLARDAN!!

Bir ses daha geldi. Hızla ayağımın acısına bakmadan ayağa kalktım. Cama doğru yaklaştım ve sesleri dinlemeye başladım.

Babamın her bir bağırışında küçük kalbim çatlıyordu. Gözlerim buğlaşıyor, derin nefesler alıp veriyordum.
Sesler kulaklarımın içinde çınlamaya başladı.

-SUS TERBIYESIZ!
-BEN SENIN KOCANIM!!
-OROSPU MUSUN NE HA?!!!
-ADIMI MI ÇIKARTMAK İSTİYORSUN!?
-OROSPU!!

Çığlığı bastım. Hemde öyle bir çığlık attım ki ağzımı açabildiğim kadar açtım, nefesim kalmayana kadar bağırdım. Nefesim bitti bir daha nefes alıp çığlık attım.

ATEŞTEN 10 TAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin