[TOPRAK]
Şu bitmeyen banyo sırasından çıktıktan sonra bi hava almak için balkona çıktım. Tamam rahat olabiliz çılgın kız uyuyor.
Gönül rahatlıyla balkona çıktım. Şükür artık sadece ben ve benim olduğumuz bir an.
Hay şom ağzım!-Selam (Ayça)
-Selam (Toprak)
-İlk gün nasıldı sence? (Ayça)
-Tek kelimeyle Bok gibi .(Toprak)
-Peki. (Ayça)
...-Senin kuzenin baya nazik biri. (Ayça)
-İstersen onunla çıkabilirsin umrumda değil.(Toprak)
-Ne Hayır?!(Ayça)
-Tamam sen bilirsin.(Toprak)
...-Çilemi pek sevmemiş gibisin. (Ayça)
-O kız ruh hastası felan mı?! İkide bir değişik değişik bakıyo. Sanarsın organ mafyasıyız. (Toprak)
-İlk tanıştığınız için böyle merak etme bir süre sonra düzelir.(Ayça)
-Şükür beni anlayan biri var. (Toprak)
- 17 Yıldır arkadaş olunca herşeyini biliyorsun tabi. (Ayça)
-Eğer kızlar hakkında sormak istediğin birşey olursa ve sorucak biri ararsan önce Çilem ki onun alışması uzun olur o yüzden sana birşey söylemez ama aramızda herkesin sırrını en iyi bilen Çilemdir. Herşeyi bilir ama kimseye birşey söylemez. O size alışana kadar bana sorabilirsin.(Ayça)
-Teşekkürler Çilem'e herharikar da birşey söylemiycem o deli ne kadar iyi sır saklasada ne yapıcağı belli olmaz. (Toprak)
-Sen bilirsin ama bu konuda yanlış düşünüyorsun, arkadaşları hatta sırlar onun kırmızı çizgisidir.(Ayça)
-Hem kim bilir birgün kendini ona birşeyler anlatırken bulursan Şaşmam. (Ayça)-Pelüş oyuncaklarla konuşmayı tercih ederim. (Toprak)
-Tamam sen bilirsin. (Ayça)
Bir süre daha konuştuktan sonra bir sesle irkildik.
Hemen kalkıp içeri baktığımızda ateş kokusundan başka bir şey değildi. Koşarak lavaboya gittik.
Saç düzleştiricisi yanmıştı!
Açıkcası hiç şaşırmadım çünkü her saat saç düzleştirilirse...
Ben o saç düzleştiricisi olsaydım,ilk kullandıklarında direk iflas ederdim.*
Akşama doğru hepimiz derslerimizin başına oturduk. Ben,Ekin,Ayça ve Çilem mutfak masasında çalışıyorduk.
Çilem arada bir bize bakıyor sonra kafasını kitap'a gömüyordu.
Ekin ve Ayça aynı bölümde oldukları için beraber çalışıyorlardı. Ben ise matematik sorusu çözüyordum.*
Yaklaşık bir Yarım saat sonra Ekin kitabı kapattı ve bana bakmaya başladı. Bende kitabın arasından bi ona bakıp birde kitaba bakıyordum.-Eee (Ekin)
-Naber (Ayça)
...-Ee Çilem dersin nasıl geçti? (Ekin)
...-Peki. Senin nasıl geçti Toprak? (Ekin)
-İyi. (Toprak)
-Bizde Ayça yeni tarifler öğrenip beraber bir defter hazırlamaya karar verdik. (Ekin)
-Ne?! (Çilem)
...-Eee... (Ekin)
-Bir sorun mu var? (Ekin)Çilem sinirle ayağa kalktı ve Ayçaya sert bir şekilde bakmaya başladı.
-Sadece yemek tarifleri ile ilgili ders için. (Ayça)
-Ne gerek var sanki,başka yerlerde tarif kitapları yok!(Çilem)
-Ya Çilem abartma!(Ayça)Çilem tabureden kalktı,yere sert basa basa balkona çıktı.
...-Ben onunla konuşurum. (Ayça)
Ayça derin bir nefes verdi ve Ekine kitabı uzattı. Ders çalışmaya devam ettik.*
Neredeyse 1 saat olmuştu.İçim sıkılmıştı, Ayça ve Ekin beraber ders hakkında muhabbet ediyorlardı. Balkona çıkmaya karar verdim.
Aslında o manyak orda olduğu için pek istemiyordum ama sırf onun yüzünden çıkmamazlık yapmak istemedim.
Geçen zaman ki gibi oturmuş kitap okuyordu. Beni fark etmedi. Balkonun diğer ucuna oturdum.
Bir süre sonra beni gördü ama sanki hiç görmemiş gibi davrandı.-Çok kıskançsın. (Toprak)
-Sanane neyi nasıl yapıcağımı veya niye yaptığımı sana sormiycam!(Çilem)
-Ayrıca küstah ve kabasın. (Toprak)
-Sanane oğlum benim nasıl biri olduğumdan dönsene önüne! (Çilem)
Birden kendimi tutamadım ve gülmeye başladım.
Ayağa kalktı ve yanıma geldi. Birsüre gözlerini kısıp yüzüme baktı ve birden yumruğu yüzümün tam burnumun olduğu kısmına vurdu.
-AHH
Hemen ayağa kalktım.O anlık sinirle omuzlarını tutup onu duvara yasladım.-Sorunun ne senin?! (Toprak)
-Bırak beni aptal! (Çilem)
-Bana vurmayı bırak ve bir insan olduğumu kabullen artık! (Toprak)
-Bırak beni!
Benimle uğraşmayı bırakırsan belki sana bir insan gibi davranırım aptal! (Çilem)-Ben mi senle uğraşıyorum?! İlk geldiğimizden beri bana o salak bakışı atan da bendim sanki!
Benimde bir sabrım var ve sen ilk günden bunu tüketin! (Toprak)Birden Çilem derin bir iç çekti ve kulakları tırmalayan bir çığlık attı.
-Kes şunu! (Toprak)
Çığlığın ardından herkes balkona geldi.
-Toprak cidden sana inanamıyorum! Senden sadece geçici bir süre dayanmanı söyledim ve ilk günden sorun çıkardın!(Ekin)
-Ciddiyim bu kız bi deli ikide bir değişik bakıyor ve vuruyor nasıl sakin olmamı bekliyorsun?!(Toprak)
-Tamam Toprak daha fazla uzutmiycam ama senden tek isteğim, Çilemle lütfen aynı ortamda dahi bulunmamaya çalış. (Ekin)
-Aynı evde yaşıyoruz!(Toprak)
Derin bir nefes verdim.
-Tamam.(Toprak)
-Tamam, teşekkürler ben içeri gidiyorum. (Ekin)
Bu olaydan sonra Toprak ve Çilem bir süre birbirlerini görmezden geldiler. Bir ay boyunca bunu başardılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN 10 TAŞ
Teen FictionHem senden nefret ederken hem nasıl sevicem... ~ -Son sözünü söyle! -Seni seviyorum Çilem. Hayatımda geçirdiğim en çileli ve güzel günleri bana yaşattığın için teşekkürler... {Yeni bir okula başlayan 6 kız hep beraber bir yurda yerleşirler. Daha son...