[ÇİLEM]
Toprak gülmeye başlayınca afallayarak geri çekildim. Ayça ve ben kafamız karışmış bir şekilde onlara baktık. Ekin yanımıza geldi ve Toprağın kafasına küçük bir şaplak yapıştırdıktan sonra bize döndü.
-Nerden çıkardınız?(Ekin)
Ayça hemen atıldı.
-Yani demek istediği öyle değildi. Neden yüzünüzde bu kadar yaralar var ve bu uyku ilacı kimin?
Onu merak ettik.(Ayça)Toprak ve Ekin bir birine baktı.
Toprak tekrar gülmeye başladı.
Bende işte tam o zaman çıldırdım ve Toprağın üstüne yürümeye başladım. Toprak beni fark edince daha yüksek sesle güldü. Yakasını tutup onu ayağa kaldırdım. Yakasını tuttup onu kendime yaklaştırdım o ise ne yapmak istediğimi çözmeye çalışıyordu o yüzden tepkisiz kaldı. Kulağına yaklaştım ve üfledim. Ne yapmaya çalıştığımı anlamadığı için yine bir tepki vermedi.
Kulağına fısıldadım.
-Uyuşturucumu satıyorsunuz yoksa?
Eroin,içmek de varmı aralarında ha söylesene?(Çilem)
Toprak tepkisizce beni dinliyordu ki tam ağzını açacakken bacak arasına tekme geçirdim. Geri çekilmeye çalıştı ama onu bırakmadım. Tekrar Kulağına yaklaştım ve fısıldadım.
-Şimdi ne yapacaksın biliyormusun? Eşyalarınızı toplayıp kuzeninide alıp burdan toz olup gidiyorsunuz. Aksi taktirde sizi polise vericem. Umarım yeterince anlaşılmıştır.(Çilem)
Yakasını bıraktım. Toprak geri çekilip yere çömeldi. Bir süre sonra kalkınca bana doğru gelmeye başladı. Benim yakamdan tutacağı esnada Şeyma Toprağın ellerini tuttu. Toprak Şeymaya baktı Şeyma neredeyse onu yakacakmış gibi bakıyordu. Tam o sırada içeri diğer kızlarda girdi. Artık kaçamazlardı herşeyi açıklamak zorundalardı.
-Neler oluyor burda!?(Hazal)
Toprak ve Ekin birbirlerine baktı.*
Toprak ve Ekini sandalyelere oturttuk ve karşılarına geçtik. Artık kaçış şansları yoktu yolun sonuna gelmişlerdi. Herşeyi öğrenecektik özelliklede ben. Çünkü kızların arasında onların hakkından en iyi ben gelirdim,gerçi kızları hafife almamak lazım ama benim bizzat o Toprak denilen manyağa haddini bildirmem gerekiyordu.
-Konuşun.(Ayça)
-Ne istiyorsunuz hiçbir şey saklamıyoruz?!(Ekin)
-Gelde külahıma anlat.(Şeyma)
-Burda neler oluyor,hepiniz birşeyler biliyorsunuz ama niye kimse birşey söylemiyor!?(Damla)
...-Konuşun artık yolun sonuna geldiniz!(Şeyma)
-Biz bir işte çalışıyoruz.(Toprak)
-Nasıl bir iş bu,bu işinizin içinde bize uyku ilacı vermekte mi var?!(Çilem)
Kızlar şaşırmış bir şekilde ilk bana sonra Toprak ve Ekine baktılar.
-Ne...(Nisan)
-Daha bu kadar da değil. Bu Toprak denilen sapık bana yapmadığı şeyi bırakmadı.Az daha balkondon atıyordu beni!!
Söylesenize bu da mı işinizin bir parçası?!(Çilem)...
-KONUŞSANIZA HADI! (Çilem)
...
-Bize bunu nasıl yaparsınız?!(Damla)
Toprak ve Ekin başlarını eğmiş bizi dinliyorlardı. Birden Damla Ekinin yakasına yapıştı ve onu sarsmaya başladı.
-BUNU BIZE BANA NASIL YAPARSINIZ!?(Damla)
Damla kendini tutamayıp ağlamaya başladı.Baya bir süre bizimlelerdi ve onlara baya alışmıştı,ihanete uğramak çok zoruna gitmişti.
Ekin onu görünce üzülmüş olmalı ki konuştu.
-Tamam tamam herşeyi açıklıycam.(Ekin)...
-Biz Toprakla bir çetenin içindeyiz. Bu çete bize bağzı görevler veriyor.(Ekin)
-Ne tür görevler?(Hazal)...
İnsanları işaretliyoruz.(Ekin)
Kızlarla birbirimize baktık ama hiç birşey anlamamıştık. İsaretliyoruz derken ne demek istiyordu?
-Yani?(Hazal)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN 10 TAŞ
Teen FictionHem senden nefret ederken hem nasıl sevicem... ~ -Son sözünü söyle! -Seni seviyorum Çilem. Hayatımda geçirdiğim en çileli ve güzel günleri bana yaşattığın için teşekkürler... {Yeni bir okula başlayan 6 kız hep beraber bir yurda yerleşirler. Daha son...