Tajemný muž taky nic neříkal a jen si užíval onen pocit které mu přinesly jeho doteky na její nádherné tváři.
,,Ano přišel jsem tě zachránit Karino...., předtím netvorem který tě chce za ženu," řekl po chvíli onen tajemný muž a druhou ruku si opatrně sundal svou masku kterou měl na obličeji aby mu pohla Karina konečně pohlédnout do očí.
,,Philipe...?," řekla Karina překvapeně a dlouze se na něj přitom zadívala.
,,Ano jsem to já Karino," dodal Philip a věnoval jí taky dlouhý pohled.
,,Co tady děláš....a co to má tohle všechno...znamenat," vykoktala ze sebe Karina vyděšeně a její hlas se jí přitom třásl strachy.
,,Jak už jsem řekl Karino, přišel jsem tě zachránit a taky jsem ti přišel ukázat že jsi neměla zraňovat mé city, protože teď za to zaplatíš," dodal Philip a v tu chvíli šel z jeho očí vztek a Karina se polekala ještě víc.
Philip jí vzal pevně za ruce které stiskl až Karina bolestně vyjekla a z očí se jí nahrnuly slzy.
Za Philipem se objevily dva muži kteří jí pevně chytli a dlouze se přitom zadívaly na Philipa.
,,Pěkná krasotinka...ta se bude mučit jedna dvě a i pro našeho pána ji nebude škoda," zamumlal jeden u těch mužu a Karině trochu víc bolestně sevřel její ruce.
,,Co si máme udělat pane? Máme se o ní postarat jako o ty ostatní..?," zeptal se po chvíli druhý muž a Philip na ně jen přikývl.
,,Ano, i když počkat o tuto se se zvláštní péči postarám sám...," dodal a pak ukázal oběma mužům aby jí přivázaly ke stromu.
,,Přivažte jí pevně ať mi neuteče a pak můžete jít, já už si s ní tady pohraju," řekl po chvíli když oba muži přitlačily Karinu ke stromu a začaly jí pevně přivazovat.
,,Ne, nechte mě. Slyšíte, pusťte mě!," bránila se Karina ze všech sil a křičela a volala do celého lesa.
,,Pusťte mě, slyšíte!," vzpouzela se jim ale bylo to marné, protože takové siláky by stejně nepřeprala a nebyl tu nikdo jiný kdo by jí pomohl.
,,Pomoc..!," zavolala po chvíli a pokoušela se opět vyprostit.
,,Pomoc, no tak slyšíte mě někdo. Pomoc...!," zavolala zase, ale bylo to marné protože nikdo jí neslyšel a tak jí nikdo nemohl zachránit.
Když jí přivázaly ti dva muži ke stromu tak po chvíli odešli a ona tam tak zůstala sama jen s......Philipem kterého teď skutečně nenáviděla.
ČTEŠ
Šepot Havraních Křídel
RomanceKarina Potterová, krásná a mladá dívka která byla pro svého otčíma jen přítěží a tak se jednoho dne rozhodl její otec že by tuto krásu mohl i snadno zpeněžit. Protože všechny peníze co měl prohrál a tak mu už nic jiného nezbývalo, než prodat svou ne...