27. Otec tě prodal

147 9 0
                                    


,,Takže to co slyšela od Philipa říkat předtím o Roseberym byla lež," řekla si Karina sama pro sebe, protože předtím když Roberta poznala a když jí zachránil tehdy život tak nevěřila že by byl něčeho co se o něm povídalo schopný, protože její srdce už tehdy poznalo že to tak není.

,,A to co ti říkal otec Karino, to taky nebyla jen sama pravda," řekl Philip po chvíli a Karina na něj vrhla dlouhý pohled.

,,Jak to myslíš Philipe?," zeptala se a on se na ní jen usmál.

,,Tak jak to říkám Karino, copak si myslíš že Rosebery má tak slabí rodokmen že by potřeboval je větší aby se mohl dostat s tvými předky až ke dvoru. Nemyslí si Karino že to otec trochu přehnal, vždyť on který má rodokmen přes dvě století by snad už zlepšit svou prestiž nepotřeboval, naletěla si otci Karino," odpověděl Philip a pak ještě dodal.

,,Otec to s tebou zahrál hezky jako chudák, ale vlastně to byl on kdo tě prodal a předhodil těm dravcům kteří jen cítily krásné nepoužité a drahé maso které by mohly mít snadno pro svou potřebu a proč si myslíš že tě otec dal zrovna Roseberymu?," zeptal se Philip a vrhl na Karinu svůj pohled.

,,To opravdu netuším Philipe..?," odpověděla Karina a smutně se přitom usmála.

,,Ten hlupák dal za tebe tu největší sumu, protože mu bylo líto tak krásné a nevinné mladé dívky kterou chtěl její otec prodat té dravé zvěři, těm šlechticům se na tebe jen třásly a za peníze by koupily snad i cizí duši. Tak proto tě otec zasnoubil s lordem Roseberym, protože on tě vlastně i svým způsobem zachránil před těmi šelmami, ale zase mi tě vzal," řekl a žalostně jí přitom pohlédl do očí. 

,,Protože to já jsem tě měl požádat o ruku a ne on. Muž který má možná peníze ale jeho čest teď díky mě nestojí ani za mák," dodal ještě a pak jí jeho ruka vzala okolo krku.

,,A jak to všechno víš Philipe......přeci by mě otec neprodával jak na trhu!," křikla po něm Karina a Philip lehce stiskl její krk aby jí utišil.

,,Ach ubohá Karino, to jsi vážně tak malicherná že sis myslela že by tě otec tak snadno neprodal když potřeboval peníze. Vždyť ty přece víš že pro peníze by udělal cokoliv....hlavně pro ten jeho hazard," odplivl si Philip a potom už pustil Karinin krk a Karina se mohla zase znovu nadechnout.

,,Doufám že teď mi mou lásku přijmeš Karino, stejno jako to kdybych si tě za ženu vzal já. Miluji tě a mojí lásku k tobě mi nikdo nevezme. Řekni mi prosím že mě taky miluješ a můžeme být spolu, vždyť ještě stále můžeme spolu utéct.....Karino," zašeptal něžným hlasem a potom vzal Karinu lehce na její pas a trochu se k ní naklonil.

,,Prosím Karino, řekni mi že mě miluješ a můžeme být spolu," otřeli se jí tato slova na tvář a pak jí na ní Philip něžně políbil.

,,Mé srdce už patří jinému...Philipe," řekla Karina slabě a on se na ní naštvaně podíval.

,,Ale tvé tělo ne," dodal a pak se na Karinu přímo vrhl a jeho ruka už jí chytala po sukni kterou se snažil nadzvednout, jenže Karina se mu ze všech sil bránila a tak se neudržel a doslova z ní její šaty serval.


Šepot Havraních KřídelKde žijí příběhy. Začni objevovat