Oba byly zapojeni do vášnivého polibku, tak že neslyšely ani zaťukání na dveře od pokoje a odtáhly se od sebe až tehdy kdy do pokoje někdo vstoupil a dlouze si přitom polekaně hleděli do očí a až po chvíli se Robert otočil, aby zjistil kdo je vyrušil.
,,Odpusťte pane, nechtěla jsem vás rušit," řekla služebná Peyton a v jejich očích byl malý smutek.
,,To nic Peyton, nerušíš. Mě ani mou paní," odpověděl Robert aby jí ujistil že je skutečně nějak nevyrušila.
,,Mám se zeptat jestli si dnes k obědu přejete něco slavnostnějšího?," řekla po chvíli a pak vrhla svůj pohled na Karinu, která se na ní usmála svým pohledem.
,,Ano připravte něco slavnostního a jsem si jistý že vším co připraví Barbora s Filipem, dokážete mou paní ohromit," odpověděl Robert na její otázku a pak se otočil pohledem na Karinu.
,,Že ano, má paní," dodal a přitom Karinu políbil na tvář.
,,Ano, Roberte a vyřiď Peyton Barboře a Filipovy, že už se moc těším na to až jejich jídla ochutnám," odpověděla Karina a přitom Roberta pohladila svým úsměvem.
,,Jestli je to vše Peyton, tak můžeš jít," dodal Robert a tak se Peyton otočila a odešla zase z pokoje pryč.
,,Co se jí přihodilo?," zeptala se Karina když jí upoutalo její zranění na noze které způsobilo to že kulhala.
,,Nehoda..," odpověděl Robert a přitom pohladil Karinu po tváři.
,,Ale nikoho se na to prosím neptej, ano. Protože jaká kolik zmínka o tom jí velice rozrušuje a vyčkej času, určitě ti to pak sdělí sama," dodal ještě po chvíli na svá slova a Karina jen šeptem souhlasila a pak si její tvář Robert přitáhl opět k polibku.
,,Miluji tě," zašeptal jí do rtu a pak jejich ústa spojil.
,,Jsem ráda že jsem si vzala právě tebe," odpověděla na jeho polibek sladce Karina a přitom ho vzala něžně kolem krku.
,,A taky jsem ráda že jsem tě v tom lese potkala," zašeptala tak aby to slyšel jen on a přitom se na něj usmála.
,,A já jsem rád že jsi souhlasila s tím že se staneš mojí ženou, protože bez tebe bych už možná ani nebyl šťastný," řekl Robert po chvíli a pak se jejich rty k sobě zase opět přitiskly.
,,Bez tebe bych já ani šťastná nebyla..," zašeptala Karina po chvíli když se jejich rty od sebe na chvíli odtáhly, aby se pak mohli znovu a ještě s větší silou spojit.
,,Miluji tě, Roberte," vzlykla ještě do ticha a pak si jejich duše užívaly onu společnou chvíli souznění, kde nepotřebovaly slova...ale jen svojí vzájemnou blízkost a lásku které se jim teď oběma dostávalo vrchovatě.
ČTEŠ
Šepot Havraních Křídel
RomanceKarina Potterová, krásná a mladá dívka která byla pro svého otčíma jen přítěží a tak se jednoho dne rozhodl její otec že by tuto krásu mohl i snadno zpeněžit. Protože všechny peníze co měl prohrál a tak mu už nic jiného nezbývalo, než prodat svou ne...